Epilog

8 2 0
                                    

Kornelia, Adrian i Marek żyli długo i szczęśliwie.

Kwiaciarnia Kornelii prosperowała. Adrian i Marek pomagali jej w prowadzeniu kwiaciarni.

Kornelia i Adrian mieli dwójkę dzieci. Byli to chłopiec i dziewczynka.

Chłopiec był podobny do Adriana. Miał ciemne włosy i brązowe oczy. Był inteligentny i dowcipny.

Dziewczynka była podobna do Kornelii. Miała jasne włosy i niebieskie oczy. Była piękna i miła.

Kornelia, Adrian i ich dzieci byli szczęśliwą rodziną. Mieszkali w dużym domu na przedmieściach.

Marek ożenił się i miał trójkę dzieci. Były to dwie dziewczynki i chłopiec.

Dziewczynki były podobne do ich matki. Miały długie, ciemne włosy i brązowe oczy. Były piękne i inteligentne.

Chłopiec był podobny do ojca. Miał krótkie, jasne włosy i niebieskie oczy. Był przystojny i atletyczny.

Marek i jego rodzina mieszkali w domu obok Kornelii, Adriana i ich dzieci.

Kornelia, Adrian, Marek i ich rodziny często spędzali razem czas. Chodzili na spacery, pikniki i grille.

Byli szczęśliwą, kochającą się rodziną.

Wszyscy byli wdzięczni za to, że mają siebie nawzajem. Wiedzieli, że pokonali wiele przeszkód, ale ich miłość była silniejsza niż kiedykolwiek.

Byli szczęśliwi, że w końcu mogą żyć w spokoju.

Pani kwiatów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz