Kornelia razem z Markiem zajeli się meblowaniem kwiaciarni! Najpierw musimy rozplanować przestrzeń - powiedziała.Może zaczniemy od ustawienia regału w jednym rogu, na którym będziemy mogli wyeksponować piękne bukiety kwiatów. Potem możemy postawić kilka półek przy oknach, aby umieścić tam doniczki z roślinami - myśleli, rozmawiając.
Kornelia: Co myślisz Marek, o tym meblowaniu kwiaciarni?
Marek: Brzmi świetnie! Regał na bukiety kwiatów będzie fantastycznym punktem centralnym. A półki przy oknach dadzą nam dodatkową przestrzeń do wyeksponowania roślin.
Kornelia: Dokładnie! A wiszące doniczki na suficie dodadzą kwiaciarni unikalnego uroku. Możemy też umieścić na regale kilka ozdobnych wazonów.
Przy oknach postawimy kilka półek, na których umieścimy różne rośliny. Dzięki temu będą miały odpowiednie światło słoneczne. Możemy też powiesić kilka wiszących doniczek na suficie, aby stworzyć ciekawy efekt wizualny.
Dodatkowo, możemy umieścić na środku kwiaciarni stolik, przy którym klienci będą mogli usiąść i podziwiać nasze piękne kwiaty. Stolik możemy ozdobić świecami, małymi wazonami lub dekoracjami związanych z tematyką kwiatów.
No i oczywiście nie zapomnijmy o ladzie, gdzie będziemy przyjmować zamówienia i obsługiwać klientów. Możemy ją ozdobić świeżymi kwiatami lub postawić na niej małe doniczki z roślinami.
Okej, więc mamy już pewne meble po poprzednim właścicielu sama o tym mówiłaś. . Możemy je rozmieścić w różnych częściach kwiaciarni, żeby stworzyć ciekawy wystrój. Na przykład, jeśli masz jakieś fajne krzesła, możemy je ustawić przy stoliku, gdzie klienci będą mogli usiąść i podziwiać kwiaty. A może masz jakieś regały, które moglibyśmy użyć do wyeksponowania doniczek z roślinami? Daj mi znać, jakie dokładnie meble masz, a postaram się rozpisać to bardziej szczegółowo!
Jak Ci się podoba ten plan meblowania kwiaciarni? -pyta siostra.Marek: No to zaczynamy! Przygotujmy się na przemeblowanie i stworzenie najpiękniejszej kwiaciarni w okolicy!
Kornelia: Już nie mogę się doczekać! Dzięki za pomoc, Marek!
Marek: Również dziękuję, Kornelia! Razem zrobimy cuda w naszej kwiaciarni!l