Wspólne momenty

9 3 0
                                    

Po koncercie decydujemy się na przejażdżkę karuzelą. Wchodzimy na jednego z kolorowych koników i czujemy się jak dzieci. Wirując wokół, śmiechamy się i cieszymy się tą chwilą.

Po przejażdżce karuzelą, zauważamy wielki, kolorowy namiot cyrkowy w oddali. Jesteśmy tak podekscytowani, że postanawiamy tam pójść! Wchodzimy do środka i natychmiast zostajemy wciągnięci w świat magii i sztuczek. Widzimy akrobatów, żonglerów i klaunów, którzy rozbawiają nas do łez. To jest taki niezapomniany spektakl!

***

Przechodzimy obok uroczego parku, który wygląda jeszcze piękniej nocą. Zatrzymujemy się na chwilę, aby podziwiać romantyczną atmosferę. Spacerujemy dalej, trzymając się za ręce i ciesząc się sobą nawzajem. Nagle zauważamy małą kawiarenkę, która wciąż jest otwarta. Zdecydowaliśmy się wejść i zamówić gorącą czekoladę. Siedzimy przy małym stoliku, delektując się ciepłym napojem i rozmawiając o naszych marzeniach i planach na przyszłość. To jest właśnie to, co lubię najbardziej - spędzać czas z Tobą, w romantycznych i przyjemnych chwilach. - mówi Adrian

Po skończeniu naszej gorącej czekolady, decydujemy się na dalszy spacer. Zauważamy, że na placu przed nami odbywa się mały koncert uliczny. Zatrzymujemy się, aby posłuchać muzyki i dołączamy do innych ludzi, którzy tańczą i śpiewają. To jest niesamowite, jak muzyka potrafi połączyć ludzi i sprawić, że wszyscy czujemy się jak jedna wielka rodzina.

***

Byliśmy już trochę zmęczeni po całym tym szaleństwie, więc postanowiliśmy wreszcie iść do domu. Było naprawdę niesamowicie, ale teraz czujemy, że nasze nogi są jak waty. Chyba zasłużyliśmy na trochę odpoczynku. Może obejrzę jakiś fajny film albo porozmawiam jeszcze przez chwilę z Tobą? Jakieś pomysły?

Mam ochotę się położyć i odpocząć, może obejrzę jakiś fajny film albo posłucham muzyki. A Ty, co planujesz robić, Adrian?

Kornelia może wpadnąć do mnie! Będzie bardzo miło spędzić czas razem.
Może razem możemy  obejrzeć jakiś film?

Pani kwiatów Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz