Adrian i Kornelia wygodnie ułożyli się na kanapie z dużą miską popcornu i zimnymi napojami. Rozpoczęli swój maraton filmowy od "Top Gun: Maverick". Film akcji z trzymającą w napięciu fabułą i zapierającymi dech w piersiach efektami specjalnymi pochłonął ich uwagę.
Po "Top Gun: Maverick" przyszedł czas na komedię "Ted 2". Film rozbawił ich do łez swoimi absurdalnymi żartami i uroczym misiem Teddiem.
Na zakończenie maratonu obejrzeli wzruszający "Pamiętnik". Historia miłości, która przetrwała próbę czasu, wywołała u nich łzy wzruszenia.
Adrian: To był naprawdę świetny maraton filmowy!
Zgadzam się! Świetnie się bawiłam.
Adrian: Ja też! Powinniśmy częściej robić takie maratony.
Zdecydowanie!
Po zakończeniu maratonu filmowego Adrian i [imię] czuli się pełni i zadowoleni. Spędzili cudowny wieczór razem, ciesząc się filmami i swoim towarzystwem.
Adrian: To był jeden z najlepszych wieczorów, jakie ostatnio spędziłem.
Kornelia: Ja też tak uważam. Cieszę się, że mogliśmy to zrobić razem.
Adrian:Ja również. Mam nadzieję, że zrobimy to jeszcze kiedyś.
Kornelia : Ja też.
Wstali z kanapy i posprzątali po sobie. Kiedy wychodzili z pokoju, Adrian odwrócił się do Korneli i uśmiechnął.
Adrian: Dobranoc, piękna
Dobranoc, Adrian.
Kornelia wyszła z pokoju, a Adrian został sam. Spojrzał na stos płyt DVD na stoliku i uśmiechnął się. Wiedział, że ten wieczór był dopiero początkiem wielu innych wspaniałych maratonów filmowych, które spędzi z [imieniem].
Adrian wrócił do swojego pokoju i położył się do łóżka. Myślał o wspaniałym wieczorze, który spędził z Kornelią. Podobała mu się jej inteligencja, poczucie humoru i to, jak łatwo było mu się z nią dogadać.
Zasypiając, uśmiechnął się i pomyślał, że nie może się doczekać kolejnego maratonu filmowego z nią.
****
Następnego dnia Adrian obudził się pełen energii. Wstał z łóżka i podszedł do okna. Słońce świeciło jasno, a ptaki śpiewały radośnie. Adrian wziął głęboki oddech i poczuł się wdzięczny za to, że ma w swoim życiu [imię].Wyszedł z pokoju i udał się do kuchni, gdzie zastał Kornelie siedzącą przy stole i pijącą kawę.
Adrian: Dzień dobry, piękna.
Kornelia :Dzień dobry, przystojniaku.
Adrian podszedł do Korneli i pocałował ją w policzek.
Adrian: Jak się spało?
Wspaniale. A tobie?
Adrian: Też.
Usiedli przy stole i zaczęli rozmawiać o swoich planach na dzień. Postanowili wybrać się na spacer do pobliskiego parku, a potem obejrzeć kolejny film.