1. poglavlje

962 19 0
                                    


Julia

Dakle, moj otac je mrtav. Doduše, ne mogu ga tako niti nazvati jer on nikada ustvari nije bio moj otac. Arthur Dornan je bio osoba koja je zavela moju povodljivu mamu, napravio je mene, a onda nas je obje ostavio. Moja mama je patila zbog toga. I koliko sam shvatila, voljela je Arthura na nekakav svoj uvrnuti način, ali mene nije nikada voljela. Ja sam bila pogreška istoga trenutka kada ju je Arthur ostavio. Ja sam bila pogreška i smetala sam joj, ali me nije ostavila kao moj otac. Ne odmah. Prvo je odlučila pretvoriti moj život u pakao, a onda me je poslije ostavila.

Kada sam imala deset godina, saznala sam tko je ustvari bio moj otac. Moja mama je bila alkoholičarka i u jednoj svojoj pijanoj fazi, napokon je priznala tko mi je otac. I uz to pijano brbljanje, rekla mi je koliko me ustvari mrzi. To mi nije morala reći jer sam to i sama shvatila kada sam imala pet godina, kada me je bacila u ledenu rijeku gdje sam se skoro utopila. Moja mama je činila sve da moj život pretvori u pakao. A ja sam taj pakao trpjela sve dok ona nije otišla kada sam imala petnaest godina. Cijeli svoj život sam bila sama iako sam imala nju, svoju pijanu majku. Ne mogu niti nju zvati svojom majkom jer ona to nije bila. Niti jedna majka se ne ponaša prema svome djetetu kao prema smeću, kao prema nečemu što nije trebalo postojati. Cijeli svoj život sam patila pokraj nje, a onda je ona napokon odlučila ostaviti me. Nisam je vidjela godinama. Ne znam ni da li je živa. Kada je ona otišla, ja sam se vratila u grad.

Kada je mama shvatila da Arthur neće ostati s njome nakon što je saznala da je trudna, potpuno se pogubila i pobjegla je iz grada, daleko u šumu gdje smo živjele daleko od ljudi. Sama sam se učila, sama sam učila pisati i čitati. I sama sam morala naučiti kuhati jer nisam imala nikoga da me uči. Bila sam potpuno sama, odsječena od svijeta. Jednom sam u šumi pronašla bicikl koji sam sama popravila i njime sam išla do grada i knjižnice. Morala sam krasti od mame novce kako bih mogla kupiti sebi knjige. Knjige su mi bile bijeg od svega. Knjige i pisanje su mi bili bijeg od moga jadnog života.

Kada sam se sa petnaest godina vratila u grad, živjela sam u malome stanu sa još tri cure. Život ondje nije bio puno bolji od života sa mojom pijanom majkom, ali sam osjetila olakšanje jer sam bila na čistome. Bila sam među ljudima iako sam osjećala samoću. Htjela sam ići u školu, ali sam znala da ne mogu jer je škola bila preskupa. Što je jako smiješno jer je na Jugu sve bilo drugačije. Ovdje je svatko mogao ići u školu, svatko je mogao studirati i mogao je otići na običan pregled kod doktora jer je sve bilo besplatno. Morganin otac se pobrinuo da njegovi ljudi imaju sve što žele. Na Zapadu nije bilo tako. Na Zapadu si se morao boriti za sve. Zato kada sam jednom počela raditi u baru, trudila sam se kako se ne bih razboljela i kako bih uštedila svaki novčić koji sam dobila. Bila sam ustrajna u tome da odem u školu, da napravim nešto od sebe i da nekako odem sa ovoga prokletog mjesta. A onda sam se iznenadila kada sam saznala da sam dobila punu stipendiju za srednju školu. Nisam se puno raspitivala o tome tko mi ju je dao i zbog čega, nego sam je objeručke prihvatila. Radila sam i učila svakoga dana jer nisam željela biti poput svoje majke koja je odustala od škole. Željela sam biti njezina suprotnost.

Tek kada sam završavala školu, saznala sam da je Arthur Dornan platio moje školovanje. Trudio se kako bih razgovarala s njime. Trudio se kako bi ispravio sve zlo što je nanio meni i mojoj majci, ali nisam mu mogla oprostiti. Moja mama je bila alkoholičarka još prije moga rođenja, ali joj se stanje pogoršalo kada ju je on odlučio napustiti. Bio je oženjen, imao je svoju vlastitu obitelj i zbog toga nije želio imati ništa sa mojom mamom. Karin je potpuno poludjela i koliko sam shvatila, skoro je pobacila, ali je ustrajala na tome da trudnoću iznese do kraja jer je mislila da će joj se tako Arthur vratiti. Ali on se nije vratio, a moj je život bio potpuni pakao samo zbog njega. Arthur nije mogao držati svoj jebeni kurac u hlačama, nego je varao ženu i od te afere sam se ja rodila. A Karin se definitivno potrudila da me uništi zajedno sa samom sobom.

Izgubljena princeza Zapada ( Dublin #2)Where stories live. Discover now