JULIA
Vrata su se zalupila za mnom zbog čega sam osjetila kratku bol u svome srcu. Zastala sam i okrenula se, spremna se vratiti nazad, ali sam se zaustavila. Nisam mogla. Nisam se mogla vratiti nazad u produživati ovu agoniju u kojoj živim posljednjih pet mjeseci. Nisam mogla gledati muškarca kojega volim kako me promatra kao da sam nešto novo, kao da sam netko koga on ne pozna. Osjećala sam se poraženo i potpuno slomljeno, izgubljeno. Morala sam odustati, znam to, ali nisam znala kako. Moram priznati poraz jer je on neizbježan. Ništa se neće promijeniti. Ništa se nije promijenilo u ovih pet mjeseci i bol je bila prevelika. Nisam više mogla živjeti ovdje i promatrati ovog muškarca koji me je gledao kao prijateljicu. Bila sam sretna jer me je želio u svome životu, ali imala sam ga tek napola. Imala sam tek jedan dio Nathana, ali onaj dio koji je zaboravio je davno izgubljen.
Nisam mogla ostati ovdje i produživati ovu agoniju. Moje srce je bilo slomljeno, duša mi je bila skršena, a moje tijelo je boljelo za njime, za Nathanovim dodirima. On me se ne sjeća i nikada me se neće sjetiti. Nathan je bio moja prva i jedina ljubav i ma koliko to boljelo, morala sam ga pustiti.
Pomaknula sam svoje teške noge te sam došla do svoga stana. Bila sam već napola spakirana pa mi neće biti problem napustiti Jug što je prije moguće. Ali nisam se mogla pomaknuti. Osjećala sam se kao da sam sebe razočarala kao i Ellu. Kao i Nathana kojega sam toliko voljela. Nisam mogla napustiti Jug dok Elle nema, ali sam morala otići. Najbolnije od svega je što ću je ostaviti. Još uvijek joj nisam imala priliku reći da ću otići u London i znam da će te vijesti slomiti njezino malo srce. Nisam bila spremna na to. Nisam bila spremna otići odavde, ali sam to morala učiniti. Morala sam pronaći mir kojega sam izgubila prije pet mjeseci.
Suze su mi natopile lice pa sam ih naglo dlanom obrisala. Tresla sam se dok sam pakirala ostatak svojih stvari. Srce me je boljelo, bunilo se mojoj odluci, ali znam da mi je ovo potrebno. Potreban mi je novi početak. Samo nisam bila sigurna kako ću započeti svoj novi život bez Nataha i Elle, bez svojih prijatelja i obitelji. Bilo mi je jako teško reći Morgan i Liamu da odlazim, ali još teže će biti reći Elli, koju sam voljela kao da je moja vlastita kćer. Kada odem, praznina će biti prevelika.
Odgurala sam svoj kofer do vrata te sam se posljednji put osvrnula po svome stanu. Sa smiješkom sam se prisjećala svih uspomena koje sam stvorila ovdje, a sve su bile povezane sa Nathanom i Ellom. Gdje god da budem, njih dvoje će uvijek biti dijelom mene. Ali moje srce ostaje ovdje, kod tog muškarca kojega sam voljela svim srcem. Nathan je bio i ostat će moja prva i jedina ljubav.
Strpala sam kofer u svoj auto te sam otišla bez osvrtanja. Mogla sam ostati još malo, mogla sam se boriti, ali sam bila umorna. Bila sam potpuno umorna i izgubljena. Nisam više imala snage. Zakopala sam se u posao ovih nekoliko mjeseci jer sam izbjegavala Nathana. Izbjegavala sam ga jer mi je njegova blizina iznova slomila srce. On se možda mene neće sjetiti, možda se neće sjetiti naših trenutaka, ali Nathan će zauvijek živjeti u meni i u mojim sjećanjima. Nikada se nisam osjećala ovako kao s njime i nikada se više neću tako osjećati. Morala sam otići i pronaći neki smisao jer ga trenutačno nije bilo.
Moja dozvola još uvijek nije došla i znam da je proces bio dugačak, ali sam se nadala da će stići što prije kako bih mogla otići. Ali prije svega toga, morala sam srediti sranje koje je Erin napravila. Benedict me je nazvao i zbog toga sam mu bila zahvalna jer mi je trebao mali predah od bolnog razgovora sa Nathanom, ali vijesti koje mi je prenio su probile tugu i bol. Bila sam u jebenom šoku jer je Erin napustila Zapad i ostavila Alanu. Bijes mi se budio i tako otjerao dio boli prouzrokovane Nathanom. Nisam sigurna kako je to napravila i zašto je to napravila, ali bila sam strašno bijesna na nju. Kako je mogla ostaviti svoje dijete? Bila je sretna. Našla sam joj i posao na pola radnog vremena u tvornici koji je obožavala. Željela je raditi na pola radnog vremena zbog Alane jer je željela što više vremena provoditi uz nju. Rekla je da ne želi biti poput svoje mame koja ju je ignorirala većinu njezinog djetinjstva. Željela je biti bolja majka, a sada je učinila najveću glupost i ostavila svoju kćer. A zbog toga sam bila bijesna.
YOU ARE READING
Izgubljena princeza Zapada ( Dublin #2)
RomanceNakon smrti njezinoga oca, Julia Murphy prima šokantne vijesti koje će joj potpuno promijeniti život. Postala je očeva jedina nasljednica, a to je zadnje što Julia želi. Napokon je dovela svoj život u red, a sada je njezin mrtvi otac ponovno uznemir...