Bölüm3~Çello ve Gözyaşı~

543 268 204
                                    

Merhaba Sevgili okurlar ☺️
5 günde Romana gösterilen ilgi ve destek için minnettarım. Büyük hayallerle buraya geldim yeni hikayemin hepinizin dünyasında yer almasını diliyorum . Her okurum yüreğine hayal dünyasına işlemesini temenni ediyorum. Umarım uzun zaman sonra buraya geriye dönüp baktığımda kendi adıma gururlanır. Sizin adınıza da minnet duyarım♥️
Bölüm müzikleri için ve hikaye ile ilgili yorumlarınızı mutlaka bekliyor ve tek tek okuyor olacağım🤫
Keyifli okumalar 🙏❤️👁️

*Sanat, çocukluk tecrübelerinin büyüklüğe aktarılmasıdır.*

                                                                                    **Sigmund FREUD**

~Okulun nöbetçisi telaş ile kapıyı açtığında, bizi görür görmez şüpheli bakışlarını üzerimize devirmiş öylece izliyordu. Tıpkı bir akbaba gibi karşımızdaydı. İçinde bulunduğumuz durum yanlış anlaşılmaya müsait olabilirdi belki, sonuç olarak kızlar tuvaletinde bir erkekleydim ancak yardıma ihtiyacı biri için oradaydım. Alp' i işaret ederek, yardıma ihtiyacı olduğunu söyledim. Nöbetçi, şüpheli bakışlarını benden ayırmadan Alp' i kolunun altına alıp destek oldu.

''Tedavi olacak'' diyerek tek kaşı yukarıda kinayeli bakışlarına devam etti. Öyle kötü bakıyordu ki bu durum midemin bulanmasına neden oldu. İçimde ki öfkeyi bastırmak ve olduğum durumdan sıyrılmak için önüme düşen saçlarımı geriye yatırdım. Dişlerimi sıkarak sakinliğimi korudum. Bozuntuya vermeden, musluğu açıp yüzüme birkaç damla su vurdum. Alp nöbetçi tarafından dışarıya çıkarılırken bana içli içli bakıyordu. ''Teşekkür ederim'' dedi. Bense anlamsız bakışlarımla, şaşkınlığımı koruyamadım. Öylece tuvaletten Alp'in götürülüşünü izledim. Tekrar aynada kendim ile yüz yüze geldim. Tuhaf bir gün olduğunun farkındaydım. Alp' e mutlaka ulaşmanın yollarını bulmalıydım. Bu durumu da okul müdürü ile derhal görüşecektim. Kafam o kadar dolmuştu ki önemli bir şeyi kaçırmış gibi hissettim.

Ah tabi ya Çisem!

Telefonumu elime aldığım gibi Çisem' i arayacağım an, ekranımda Çisemin araması ile karşılaştım. Telefonu açar açmaz tuvaletten çıktım. Hızlı adımlarla kafeterya' ya doğru ilerledim. O sırada arkamda bir el hissettim ve iç geçirdim. Ödüm ağzıma gelmişti. Geriye döndüğümde tuvalette karılaştığım nöbetçi olduğunu gördüğümde, içimde ki korkuyu derin nefes vererek attım. Belli ki beni buraya kadar takip etmiş. Tahmin ettiğim gibi tuvalette Alp ile basılmak onda benimle ilgili farklı arzuları uyandırmıştı. '' Ne istiyorsun'' diye sordum. Aval aval yüzüme bakan öğrencinin ima dolu isteği olduğu besbelliydi. Bakışlarında ki libido ve seks arzusunu hissettim. Açgözlü bir kurt gibi görünüyordu. Ona doğru yaklaştım. ''ha şöyle doğru ve büyük insanların gemisine binmelisin, alp gibiler çürük bir taka'' deyip oda bana doğru yakınlaştırdı kendini. Ona iğrenç sapkın düşüncelere girmesinin bedelini şimdi ödetecektim. Ayalarına tekmeyi geçirdim. Acı içinde kıvranırken, Çisem arkamdan haykırdı. İmdadıma yetişmişti. Telaşla bana doğru koşarak yanımdan teğet geçip, acı içinde kıvranan çocuğa bir tekme de o savurdu. ''adi herif haddini bil'' diye çıkıştı. Kendi öfkemi kontrol altında tutmaya çalışırken üzerine Çisemin ki de eklenince durumlar karmaşık hale geldi. Çisemi sakinleştirdikten birkaç dakika sonra Taha yanımızdaydı.Yumruklarını sıkmış çocuğa saldırmak için hazırlanıyordu. Çocuğa doğru çullanacaktı ki, ona engel oldum. Kolundan tutup sakin olmasını istedim. Tek istediğim bugünün artık bitmesiydi.

***************

Lavanta kokusu, mum ile donanan şık bir masa, Klasik müzik ve tabi ki kırmızı şarap. Çisem akşam için özen dolu masayı üçümüz için hazırlamış, şimdi hazırlanma sırası kendisine gelmişti. Taha evin salonunda rahat bir şekilde koltuğa yayılmış oturuyordu. Geceye hızlı başlayanlardan dı. Yemekten önce üç kadehi bitirmişti bile. Mutfağa geçerek, şarabın yanına kendi karışımım olan Ananaslı salata hazırlığına başladım. Çisem de Kıymalı Spagetti için sosunu hazırlıyordu. Tatlı akşamın tatlı telaşıydı bu hazırlık.

SEÇKİNLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin