"Derler ki; dünyayı galip gelenler yönetir. Henüz arada kalanlar yönetilmeye mahkumdur. "
Akay Konağı'ndaki Kriz
Akay Konakları'nda atmosfer gergindi. Ejder Akay, tüm aile üyelerini toplantı salonuna çağırdı. Kaçırılan deney çocuklarının haberini duyurmaktan çekiniyordu. Bu durum, içindeki öfkeyi daha da körüklüyordu. Aile üyeleri, soluk soluğa kalmış Ejder' i kuşku ile izliyorlardı.
"Deney çocukları kaçmış. Daha doğrusu kaçırılmış. Bu nasıl mümkün olabilir?" diye haykırdı Ejder.
Levent Akay hemen durumu toparlamak için öne atıldı. "Ben ilgilenirim, hemen adamları gönderiyorum," dedi.
"Gerek yok, adamları çoktan gönderdim. Benim esas merak ettiğim, bu hainliği kimin yaptığı," dedi Ejder, tüm aile üyelerinin gözlerine şüpheyle bakarak.
Anka Akay, eşini ilk kez çaresiz halde görüyordu. Ancak bunun sonucu hepsi için eziyete dönüşebilirdi. Ejder Akay yerinde dört dönüyor, bir an önce çocukların bulunmasını diliyordu. Tekrar ailesine doğru döndü ve devam etti:
"Şu an halletmemiz gereken o çocukların bulunması. Geri kalanı tekrar konuşulacak. O müzenin gizli bir laboratuvar olduğunu bizden başka kimse bilmiyor," dedi hiddetle.
Tam da sözünün üzerine odanın kapısı çalındı. İçeriye giren Çağın'dı. Tüm aile fertlerinin burada toplanmasına şaşırmamıştı. Belli ki planı işliyordu ve Güneş'in başardığını anlamıştı. Ejder Akay, şüpheli bakışlarını Çağın'a dikti. İçini kemiren bir his vardı. Oğluna doğru hızlıca yaklaştı. Baba oğul göz göze gelip birbirlerini izlemeye başladılar. İkisi de kararlı bakışlar sergiliyordu birbirine. Hem korkusuz hem de öfke barındırıyordu bu hoyrat bakışlar.
"Senin bir fikrin var mı oğlum? Sence aramızda bir köstebek olabilir mi?" diye sordu. Sanki her şeyi biliyor, ancak Çağın'ın itiraf etmesini bekliyormuş gibi bir havası vardı.
"Hiçbir fikrim yok baba. Ayrıca size bir haberim var," dedi. Tüm aile fertlerini uzunca süzdü. Odanın kapısı bir kez daha açıldı. İçeriye Bora girdi. Ancak yüzü asıktı. Oda da ki herkes Çağın'a kilitlendi ve söyleyeceği haberi merak ediyorlardı.
"Yeni takım lideriniz benim," dedi Çağın. Göğsünü babasına doğru kabarttı. Güç artık ondaydı. Bora ile olan düellosu galibiyet ile sonuçlanmıştı. Bora sonuna kadar direnmişti ancak son dakikada mağlup olmuştu. Anka Akay bu duruma oldukça sevindi fakat belli etmek istemedi. Ejder Akay liderliği kaybetmek istemiyordu. Koltuğu teslim edeceği kişinin bir şeyler çevirdiğinin o da farkındaydı. Fakat şimdilik bu galibiyete katlanmak zorundaydı. Beyna Akay da bu duruma sevinenlerdendi. Ne de olsa sevdiği adam artık lider olmuştu. Onun boyunduruğunun altına girmek ona sadece bir hediye gibi geliyordu.
Az sonra içeriye giren hizmetli herkesin huzurunda toplanma alanına çağırdı. Bu emir Kenan'dan geliyordu. Üye Başkanı Kenan olaylardan habersiz, tüm aileyi ve orada bulunanları tek bir salonda toplanmasını istemişti. Akay ailesinin yeni liderini kutsamak için son tören düzenlenecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEÇKİNLER
Misteri / ThrillerBu Şehre gelen bir daha kolay çıkamaz! Güneş, ailesinden kilometrelerce uzak ,tanımadığı şehirde yeni bir hayata başlar. Okuduğu okulda kendini savunmasız halde tutkulu bir aşka teslim eder. Zamanla alışmaya çalıştığı şehirde, tarikat üyesi ve şeyta...