İyi okumalar...
Okuma tarihinizi buraya bıraka bilirsiniz...
Gece Beril Aksoy:
Hayatımda birçok insanlar olmuştu.
Hayatımda birçok insan tarafından defalarla kandırılmış, aldatılmıştım.
Değer verdiğim insanların büyük bir kısmı karşılık olarak bana sadece üzüntü vermişti.
Mekanın kapısında öylece durmuş ve Eren Aksoy'a bakıyordum. Neden burada olduğunu bilmediğim Babam Eren Aksoy. Daha önce Ayaz Timinin yanında gördüğüm Fırat Albay'la hararetli bir konuşma içerisindeydi. Kaşlarımı çattığımda derin bir nefes alarak onlara doğru yürümüştüm.
"Baba," dediğimde ikisi de bana dönmüştü. Bana sarıldığında Fırat Albay'ın bakışları bizim üzerimizdeydi.
"Kızım... Gece Beril Aksoy," diye konuşan adama karşılık elini uzatmıştı Fırat Albay.
"Merhaba Gece Hanım, sizi tanıyorum. Fakat yakından daha güzel olduğunuzu söylemeden geçemeyeceğim. Fırat Soykan ben bu arada..."
Uzattığı elini sıktığımda bakışlarım Albay'ın arkasında duran Ayaz Timini bulmuştu. Hepsi bana garip bir şekilde baktığında Fırat Albay'ın elini hızlıca bırakmıştım. Gözlerimin içinde baktığında, "O zaman görüşmek üzere, Gece Hanım," demesiyle yanımızdan ayrılmıştı.
Eren Aksoy'a döndüğümde kaşlarını çatmış bir şekilde bana bakıyordu. "Dışarı çıkalım. Konuşacak çok konumuz olduğu belli!" dediğinde balkon kapısından dışarıya çıkmıştık.
"Neden buradasınız?" diye sorduğumda gülerek, "Sence konumuz bu mu?" diye sormuştu. Ben de tek kaşımı kaldırdığımda, "Peki ne o zaman?" diye konuşmuştum.
"Şu çalıştığın şehre bak, Beril! Etrafında olan adamların hepsinin senden nasıl farklı olduğunu hissetmiyor musun?"
Sessizce onu dinlemeye devam ettiğimde durmamış ve devam etmişti.
"Yıllardır en iyi yerlerde okudun, en iyi yerlerde çalıştın ve şimdi kendini buraya layık mı görüyorsun? Sen Eren Aksoy'un kızı Beril Aksoy'sun!" diye bağırdığında gözlerimi kapatarak gülümsemiştim.
Gözlerimi açtığımda bir adım atarak tam karşısında durmuştum.
"Her şey para değil mi? Senin için her şey para! Ben yıllardır sana layık olmak için çabaladım. Seni kötü duruma düşürmemek için yıllarca ne dediysen yaptım. Yanılıyorsun Eren Aksoy. Ben senin kızın değilim. Ben Seher Kılıç'ın kızı Gece'yim!" dediğimde çantamdan kimliğimi çıkartarak yüzüne doğru tutmuştum.
"Gece Beril Aksoy sadece senin yarattığın bir kukla. Bak... Bana yaptıklarını inkar etmiyorum. Sen okumama yardım etmesen belki de bu yaşıma kadar gelemezdim. Ama artık yoruyorsun beni. Hep senin kuralların var dimi? Hep sen ve senin standartların var dimi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYAZIN GECESİ (DÜZENLENİYOR)
ActionGece ve Giray; küçükken bir-birine bağlı olan iki kardeş. Fakat anneleri öldükten 3 yıl sonra ayrılan iki kardeş. 29 Haziran 2003... Gece Kılıç bu tarihi asla unutmayacaktı. Unutamayacaktı. 21 yıl önce Giray Kılıç kardeşi Gece'yi bıraktı ve bir dah...