Yoongi: Taehyung, merhaba ben Başkomiser Min Yoongi.
Biraz konuşabilir miyiz?
Taehyung: Seokjin'e söyler misin evimin önünden gitsin.
Lütfen Bay Min, yazmayın bana.
Yoongi: Yazma nedenim Seokjin değil.
Ben babanız için yazdım.
Taehyung: Adam hakkında hiçbir şey bilmiyorum.
Boşu boşuna oynadınız benimle.
Yoongi: Oynamak?
Taehyung: Seokjin anlattı bana her şeyi.
Yoongi: Anlıyorum ama belli ki eksik anlatmış.
Taehyung: Nasıl yani?
Yoongi: Seokjin aylar önce bu işten çekildi. Sana aşık olduğu için vazgeçti.
Taehyung: Gerçekten mi?
Neyse yine de yalanla başladığı gerçeğini değiştirmez.
Yoongi: Sen en başta onun için kimdin ki? Ne ifade ediyordun? Ben söyleyeyim hiçbir şey.
Taehyung anlamak istemiyorsun veya kırılacak bir şeyler aradın belki de kendine. Senin mesleğin polislik olsa ve onlarca gencin ölmesine neden olan bir adam olsa? Sana bir emir verilseydi ve Seokjin'in hayatına sızman istenseydi ne yapardın?
Unutma ucunda ölen onlarca çocuk var. Şimdi önce kendine, sonra bize dürüst ol.
Taehyung: Öncelikle kırılmak için neden aramak ne demek? Polissiniz diye benimle böyle umursamazca konuşamazsınız.
Diğer konuya gelirsek ben hiçbir şey bilmiyorum. Gizlilik yoksa bana her şeyi anlatabilir misin? Kafayı yemek üzereyim.
Yoongi: Acımasızca konuşmazsam beni asla anlamayacaksın. Duygularını bir kenara bırak. Seokjin seni kandırmadı ve sana malesef deliler gibi aşık oldu. On yıllık arkadaşıma yaşattığın bu gereksiz hisler, işinden olmasına neden olacaktı.
Neyse belli ki Seokjin'i asla dinlemeden tekmeyi basmışsın.
Baban, bir uyuşturucu baronu. Adamı yıllardır arıyoruz. Sizi neden terk etti sanıyorsun? İnsan çocuğunu bırakır mı? Sebepsizce çekip gitmiş. İşte sana sebebini veriyorum.
Onlarca liseli genci kandırıp uyuşturucu satıyor ve onları kendine bağımlı kılıyor.
Taehyung: İnanmıyorum.
Bu korkunç. Babam olacak o adam böylesine iğrenç biri mi?
Yoongi: Fazlasıyla. Seokjin seni korumak için bu işten çekildi. Seni öyle çok seviyor işte. Bu işten çekilmesi, onun işine bile neden olacaktı. Tabii ki ben olmasaydım.
Taehyung: Ben bunları bilmiyordum.
Yoongi: Eminim dinlemeden gitmişsindir.
Klasik.
Taehyung: Farkında mısın bilmiyorum ama yalan söylenen taraf benim.
Hiçbir şey bilmiyordum. Nasıl davranmamı bekledin? Ayrıca hala kırgınım ve kızgın.
Yoongi: Yalan söylemekten ziyade, ortada sana söylenen bir durum yok. Çocuk sana aşık oldu. Bu yüzden dedikleri yalan değil. Sadece ilk başta ortada öyle bir durum yoktu ama şimdi var.
Ben senin yerinde olsaydım iyice dinler ve sormak istediklerimi sorardım.
Taehyung: Sen bu işte yıllardır olduğun için duygularını kontrol edebiliyorsun ama ben siz değilim.
Ayrıca sen bana neden yazdın?
Yoongi: İş birliği teklif etmek için.
Taehyung: Nasıl?
Yoongi: Seokjin duyarsa beni bitirir.
Ondan saklayacaksak neden olmasın?
Taehyung: Ödeşelim.
Anlat.
Yoongi: Seni sevdim ahbap. :)
Babanın gömülü kafasını çıkarmak için, seni kullanacağız. Oğlunu görmek ister.
Taehyung: Öldü sandığı oğlunun yaşadığını duyarsa, kesinlikle ortaya çıkar.
Yoongi: Ne ölüsü?
Adam seni ölümü sanıyor?
Taehyung: Haberiniz yok mu? Seokjin anlatmadı mı?
Yoongi: Siktir.
Gerçekten bu bilgiyi sakladı mı? Şimdiye bulmuştuk belki de. Bu adam kafayı yemiş.
Taehyung: Anlatmadı yani.
Yoongi: Anlatsa seninle ne işim olur benim? Gider yaşıyorsun diye yemi atarım ortaya.
Lanet olsun.
Taehyung: Beni resmen aç kurdun önüne hiç önlem almadan mı atacaksın?
Yoongi: Evet?
Ben Seokjin değilim ve seni önemsemiyorum?
Taehyung: İş birliği böyle olmaz yalnız.
Yoongi: Biliyorum. Sadece eğer Seokjin olmasaydı başına gelecekleri gösteriyorum sana.
Dua et, o var. Elbette seni ortaya atmayacağım. Ama bu Seokjin'in erkek arkadaşı olduğun için. Eğer Seokjin sana aşık olmasaydı sana olacak buydu.
Taehyung: Bana gerçekten aşık mı?
Yoongi: Kalın kafalısın.
Minik surat değil, minik bir beynin var gibi.
Sana aşık olduğunu daha nasıl anlatayım?
Taehyung: Bana bak sürekli hakaret etme şikayet ederim seni.
Neyse ne, şu iş birliğini yapalım da seninle daha fazla muhattap olmak istemiyorum.
Yoongi: Güzel yarın yanıma gelirsin konuşuruz detayları.
Çocuğu da eve al artık. Hasta olmuş.
Taehyung: Ne?
Nasıl hasta? İyi mi?
Yoongi: Deli gibi seviyorsun onu.
Soğukta oturmaya devam ederse, verem olup ölür.
Haberin olsun.
-görüldü.-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölü ozanlar, şiir yazarlar ✓
Hayran KurguTaehyung, kendisini kötü hissettiren asabi Başkomiser Kim Seokjin'e mesaj atar.