~VII. rész~

129 3 0
                                    

Mióta itt jártak a fiúk eltelt jó néhány nap. Jelenleg hétfő reggel van és az első sulinapomra készülök. Hajam mint mindig kiengedve hagyom, felveszem az anyutól kapott gyűrűmet, egy szakadt világoskék farmert, egy spagetti pántos mentazöld toppot, és mivel nincs azért olyan jó idő egy oversize fehér kardigánt. Felkapom magamra a suli tatyóm ami fekete és televan kitűzőkkel. A kedvenc bandám logójával, a box terem logójával ahova jártam, és néhányat én csináltam. Leszaladok a konyhába és csinálok egy fekete teát.
-Ivett kész vagy már? Indulni akarok.-ja igen ez Márk. Ő visz iskolába.
A teámat átöntöm egy termoszba amit mindig magammal viszek, és cipőmet felhúzva induláshoz késznek nyílvánítottam magam. Reggelit majd veszek a suliban. Remélem legalábbis hogy van büfé. Szívás lenne ha nem.
-Mehetünk!
Apunak igaza volt tényleg nincs messze a suli. A parkolóban Márk leáll én meg kiszállok.
-Várj! Most szólok hogy nem vagyok soffőr, úgyhogy nem foglak minden nap furikázni. Ja és nem is jövök érted.
-Aha, kössz. A semmit. De megnyugodhatsz nem néztelek a magán soffőrömnek, tudok vezetni és autóm is van csak még nem érkezett meg.- bunkó paraszt.
Az ajtót direkt becsapom hogy idegesítsem. Ja amúgy lehet eddig elfelejtettem említeni a kocsi témát. Anyu szüleitől kaptam a 18-dik születésnapomra. Nem sűrűn találkozok velük, mert a nyugdíjas éveikre kitalálták hogy körbeutazzák a világot. Hát egészségükre. De amúgy jó fejek. Na most vissza a jelenbe. Azt hiszem a portára kéne először mennem, megkérdezni hogy mi merre van.
-Jó napot!-köszönök az idős néninek a portán.
-Szerbusz! Miben segíthetek?
-Új vagyok és az igazgatói irodát keresem.
-Itt ezen a folyosón lesz bal oldalt. Nem nehéz megtalálni, az az egyetlen kétajtós terem.
-Köszönöm! Szép napot!
-Neked is kedves!
Tényleg könnyű volt megtalálni! Bekopogok az igazgató pedig behív.
-Jó napot kívánok! Molnár Ivett vagyok az új diák.
-Áh igen már vártam! Üdvözlöm Lázár Imre vagyok az igazgató! Üljön csak le.-én meg így teszek.
-Elhozta a papírokat amiket a telefonban is kértem ugye?
-Igen persze.
-Akkor jó. Én pedig oda adom az új diákigazolványod.-benyúl a fiókjába és kihúz onnan egy borítékot amit felém nyújt.
-Az órarended és a tankönyveidet a könyvtárban tudod átvenni. Menj vissza a portára és kérd meg Ica nénit hogy mutassa meg hol van.
-Rendben van köszönöm. Viszlát!
Egész gyorsan ment szerencsére, úgyhogy portás néni felé vettem az irányt.
-Újra itt Kedveském?
-Igen. Az igazgató úr küldött, azt mondta ön majd elvezet a könyvtárba a könyveimért.
-Hát persze! Kövess csak.

-Itt is lennénk. Kopogj csak be, én itt megvárlak.
-Köszönöm!
Kopogás után már szólítottak is bentről.
-Fáradj be!
-Jó napot! Az igazgató ide irányított, azt mondta itt megkaphatom a tankönyveimet.
-Új vagy?
-Igen.
-És mi is a neved?
-Molnár Ivett vagyok.
-Mhmm....Itt is vannak a tanszereid. Itt ezen a papíron kérlek írd alá hogy átvetted.
-Köszönöm!
-Ja és itt az órarended is.
Elköszöntem, és kiléptem a könyvtárból, az ajtóban pedig Ica néni várt.
-Na hogy ment?
-Jól. Meg van minden.-az órarendre pillantottam hogy megnézzem hol és milyen órám van-Meg tudná mutatni nekem hogy hol van a 106 terem. Ott lesz irodalom órám.
-Természetesen! Kövess!
Fordultunk néhányszor jobbra, néhányszor balra, áthaladtunk néhány folyosón, elmentünk egy pár nyitott ajtó előtt és már előttünk is termett a 106-os terem.
-Itt is vagyunk. Szép napot Kedveském!
-Viszlát és köszönöm a sok segítséget.
-Igazán semmiség.-ezzel meg is fordult és ott hagyott.
Vettem egy nagy levegőt és bekopogtam, majd kinyitottam az ajtót és beléptem az első órámra ebben a számomra új iskolában.

A bátyám, bátyám barátja és énOnde histórias criam vida. Descubra agora