298.289 diğer kişi beğendi
syncaglar saçlarına kavuşmama az kaldı, deniz fenerim
Bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.
///////
Deniz: Niye o postu attın ki?
Çağlar: Çektiğim manzarayı paylaşmak istedim.
Deniz: Fotoğrafta ben varım ne manzarası?
Çağlar: Benim manzaram sensin.
Çağlar:
Çağlar: En güzel manzaram ise saçların.
Çağlar: Deniz'in dalgaları gibi çok güzel.
Deniz: Utanıyorum.
Çağlar: Öyleyken de çok güzelsin.
Çağlar: Keşke görsem şimdi o halini!
Çağlar: Ama az kaldı görmeme, çok az kaldı!
Deniz: Sahiden geliyorsun.
Deniz: İnanamıyorum hâlâ.
Çağlar: İnan Deniz fenerim inan, sana ve Fenerbahçe'ye kavuşmama çok az kaldı.
Deniz: Doğruyu söyle, Cengiz Fenerbahçe'de diye mi geliyorsun?
Çağlar: Onunda payı var ama çoğunluk senin için bir de biliyorsun ki Fenerbahçeliyim ben.
Deniz: Anladım.
Çağlar: Deniz, ne zamana kadar böyle donuk olacaksın bana?
Donuk değildim, sadece çok heyecanlıydım uzun zaman sonra onunla aynı şehirde olacağımı bilmek karnıma kramplar sokuyordu.
Deniz: Donuk değilim ki.
Çağlar: Ben tepemden inmeyen Deniz'imi özledim.
Attığı fotoğrafla kıkırdadım. Bu anı hatırlıyordum.
"Of Çağlar çok yoruldum!" diye söylendiğimde Çağlar bana bakarak ellerini saçlarıma atıp okşadı bu hareketi çok sık yapardı. Gezmek için sahile gelmiştik fakat benim bacağım ağırmaya başlamıştı yavaştan, çok yürüyünce topal olan bacağım ağırırdı.
"Bacağın ağırmaya mı başladı güzelim?" utanarak kafamı salladığımda utandığımı sezerek kaşlarını çattı. "Utanma deniz fenerim, yoksa çok küserim bak." dedi tehdit eder gibi çok küserim demesi yaklaşık iki saat sürüyordu iki saat dolmadan ben özür dahi dilemeden gelip 'barıştık hadi sarılalım' derdi.
Çocukluğumuzdan beri bu böyleydi, çocuk ruhumuz ölmemişti.
Önüme geçip sırtını bana dönerek diz çöktü "Atla bakalım güzellik." dediğinde kıkırdadım. Bunu çok seviyordum!
Boynuna kollarımı sarıp sırtına bindim ayağa kalktı "Uçuşa geçiyoruz sıkı tutun." dedi ardından koşmaya başladı o an az ilerimizde olan Cengiz fotoğrafımızı çekiyordu bizle dalga geçerek.
Deniz: Tependen inmeyen mi? Sayılıdır sırtına bindiğim!
Çağlar: Oo trip geldi.
Çağlar: Haklısın güzelliğim, sen ne desen doğrudur.
Deniz: Hah şöyle.
Çağlar: Demi? hadi sevgili olalım.
Deniz: Ne alaka?
Çağlar: Beni oyalayıp durduğun yeter kızım, fotoğraflarımıza baktım maşallah çok güzeliz daha ne?
Deniz: Çağlar.
Çağlar: Neyden korkuyorsun bilmiyorum ama çok yersiz beraber olup her korkunun üzerinden gelebiliriz.
Deniz: Seni kaybedemem.
Çağlar: Niye kaybedesin bir tanem?
Deniz: Ne bileyim aramızda bir problem olsa sadece sevgilimi değil en yakın arkadaşımı da kaybetmiş olurum.
Çağlar: Seni yerim kızım.
Çağlar: Beni kaybetmeyeceksin.
Deniz: Zorlamayalım Çağlar.
görüldü...
///////
Çok mu sert davranmıştım?
Bir gün tam bir gündür bana yazmıyordu.
Kalbini mi kırmıştım acaba? Dayanamazdım buna. Düşündükçe boğulurken düşüncelerimi kesen kapı sesi oldu oflayarak kapıya doğru ilerledim kimin olduğuna bakmadan kapıyı açtım.
Karşımda gördüğüm görüntüyle donup kaldım. Çağlar kapımdaydı.
"Çağlar?"
"Deniz fenerim." dedi gülümseyerek ardından içeriye doğru bir adım attığında ben hâlâ şaşkınlıkla ona bakıyordum, tam karşımda durup ellerimi elleri arasına aldı.
Bakışlarım kısa bir an ellerimize kaydı ardından konuşmaya başlayınca kafamı kaldırıp Çağlar'a baktım.
"Denemeden bilemeyiz neyin iyi gelip gelemeyeceğini, gel deneyelim gel ilaç ol yaralarıma ilaç olayım yaralarına."
💓
kapak çalışması için @ruhsuzbirkedy balıma teşekkürlerrr 💘💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓
Fanfictionben rotası şaşırmış bir gemi gel güneş ol zifiri karanlığa pusulam sensin deniz fenerim