Bölüm yedi

306 31 9
                                    

"Konu tartışmaya kapalı bebeğim, benimle geliyorsun." 

"Çağlar, ufak bir yangın abartmasak mı?"

Arıza yapan kablolardan dolayı ufak bir yangın çıkmıştı neyse ki sorunu halletmiştik, fazla bir hasar yoktu. 

"Güzelim sen şaka mı yapıyorsun? Bu yangın sen uyuyorken de çıkabilirdi o zaman ben ne yapardım?"

Haklıydı, uyuyorken çıkabilirdi. "En kısa zamanda yeni bir ev bakacağım." dediğimde tatmin olmamış gibi yüzüme bakmaya devam etti "Ev bulana kadar bende kalıyorsun deniz feneri." dedi itiraz istemeyen bir tonda.

"Şimdi gidip, eşyalarını topluyorsun ve gidiyoruz buradan." dedi otoriter bir şekilde, "Despotizm gibi davranma bana." dedim kollarımı göğsümde bağlarken, güldü ellerini yanaklarıma koyup sıktı ardından okşadı "Benim despotluğum senin bir lafınla biter biliyorsun. Hanımcıyım ben hanımım yani sen ne dersen o." dudaklarını büzdü numaradan "Ama şimdi beni kırma ve benimle gel lütfen, lütfen, lütfen..." 

Güldüm bu tatlı haline, "Sanırım bende fena beyciyim." dedim yüzünde güller açtı "Geliyorum." diyerek yanağına bir öpücük kondurdum ardından Çağlar sevinirken ben kendime çanta hazırlamak için odama doğru ilerledim.

///////

"Hoş geldin Deniz." diyen Cengiz'le gülümsedim, "Hoş buldum, kusura bakma bir anda böyle geldim." dediğimde Çağlar "Asıl sen kusura bakma Cengiz burada diye hayatım." dediğinde Cengiz gözlerini devirdi.

"Yok ne kusuru, gelmene çok mutlu oldum Çağlar'ın 'Deniz fenerimi özledim' diye ağlamalarından sıkılmıştım." 

"Haspam, kurban ol." diyen Çağlar'la güldüm Çağlar, yanıma oturup omzuma başını yasladı, işaret parmağı ile bize gülümseyerek bakan Cengiz'i işaret etti "Mavi gözlülerin nazarı daha kuvvetli olur derler, bu da şimdi kıskandı bizi kesin nazarı değer." deyip elini indirdi.

"Lan ne nazarım değecek? Maşallah size." dedi Cengiz. Çağlar "Dur ben işimi sağlama alayım." diyerek telefonunu çıkardı ne yaptığına baktığımda google'ye girip nazar duası diye arattı.

Gülüp elimle yüzümü kapattım, elimi sıkı sıkıya tutup duayı okumaya başladığında Cengiz güldü, "Bu bir ara senin fotoğraflarına bakıp iç geçiriyordu Deniz, sonra dedim öyle çok bakma nazarın değer tutturdu benim niye nazarım değsin diye dedim ki seven kişinin nazarı daha çok değermiş gitti bir hoca buldu sana okuttu."

Kaşlarım havalanırken güldüm, Çağlar'a döndüğümde duayı okuduğu duayı birleşik ellerime üfleyip bana döndü omuz silkti "Ne bileyim nazarım değer diye korktum." dediğinde gülümsedim.

"Ben uyumaya kaçıyorum güzel çift, iyi geceler size." diyerek Cengiz yanımızdan ayrıldı, "Ee sen en son saçımı örecektin?" dediğinde gülümsedim "Evet! hadi gel öreyim." diyerek ona doğru döndüğümde gülümseyerek arkasını döndü saçındaki tokayı çıkarıp bileğime taktım.

Saçını okşaya okşaya örmeye başladım, örgünün sonuna geldiğimde bağladım güzelce. Çağlar, "Ellerine sağlık balım." derken esnedi, "Biraz omzunda yatabilir miyim?" dediğinde kafamı salladım.

Gülümseyerek bacaklarını koltukta uzatıp kafasını omzuma koydu, kedi gibi sırnaşıp durduktan sonra rahat bir pozisyonda durduğunda gülümsedim.

Bir elimi saçlarına bir elimi belime sardığı kollarına koydum kafamı omzumdaki kafasına yasladım.

Kokusunu derince sollarken gözlerimi yumdum, huzuru tatmaya bıraktım kendimi.

İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin