Dayanamadım yine buradayım la çerezlik yazayım dedim
💓
"Vay şerefsiz."
"Çağlar yorum yapma dikkatim dağılıyor." dediğimde saçımı öpüp "Yerim senin dikkatini" dedi ardından elimde tuttuğum kitaba geri döndük.
Beraber kitap okumaya karar vermiştik fakat Çağlar kitap karakterlerine sürekli laf söyleyip duruyordu.
"Bu kızda salak, aşkım ya." dediğinde sinirle güldüm fakat bu sefer haklıydı kız çocuğa çabuk inanmıştı aralarında çok toksik bir ilişki vardı bence.
"Çok toksikler ya." dediğimde kafasını salladı "Sevgili olduktan beri saçma sapan kavgalar edip triplere giriyorlar. Bak biz öyle miyiz birbirimize sesimizi bile yükseltmiyoruz." dedi övünür gibi, güldüm bu haline.
"Nazar değdireceksin bak yarın kavga kıyamet birbirimize girersek görürüm." dediğimde korkuyla baktı bana ardından omzumdaki kolunu daha sıkı sardı "Yok ben sesimi yükseltmeye kıyamam." dediğinde kaşlarımı kaldırdım "Ha ben kıyarım yani." dediğim de şaşkınlıkla bana baktı "Sen de kıymazsın bir tanem, lütfen tartışmayalım." dedi korkuyla.
Burnuna bir fiske atıp güldüm, "Senin nazar hemen işliyor he." dediğimde dudaklarını büzüp telefonunu çıkardı "Benim okumam yetmiyor teyzeme falan da diyeyim o da okusun." dedi teyzesiyle olan konuşmasına girip ilişkimiz için nazar duası okumasını istedi.
"Çağlar, çok şapsalsın ya." dediğimde "Hayır sadece çok aşığım." dedi.
Derin bir soluk verdim, "Ben de çok aşığım." gözlerimiz parlayarak birbirimize bakarken arkadan gelen Cengiz'in sesiyle ortamımız bozuldu.
"Iy yine yılışık yılışıksınız maşallah." Çağlar gözlerini devirip daha sıkı sarıldı bana "Kıskanma lan." gözlerini deviren Cengiz'le gülümsedim.
"Bu aradan gözün aydın, vurdurdum." dedi Cengiz kaşlarım çatılırken Çağlar kaşlarını kaldırıp "Vurdurdun mu?" dedi sevinçle "Ben sana vurdur demiştim."
Aradaki muhabbeti anlamaya çalışıyordum, neyi vurdurmuştu?
"Ama ilk sen vurdurdun."
"Beni örnek alıp sen de vurdurdun."
"Aynen seni örnek aldım."
"Kabul et vurdurup rahatladın."
"Aynen acıbadem'e gidip vurdurdum."
"Çok iyi yapmışsın bir ara İrfan Can'da gidip vurdursun."
"Evet bak o da şikayetçiydi gitsin bir an önce vurdurup rahatlar."
Bana döndü Çağlar, "Hatta aşkım sana da vurduralım." dediğinde kafam çok fazla karışırken kaşlarım çatıldı, "Neyi, kime, ne vurduruyorsunuz ya?" sesim biraz yüksek çıkarken ikisi de şaşkınca bana baktı "İğne aşkım, grip mevsimi olduğu için korunmak adına iğne vuruluyoruz."
"Haa," dedim aydınlanmışlıkla "Vurdurdum deyince insanın aklına türlü türlü şeyler geliyor." dedim sessizce.
"Ne geldi ki?" diye saf bir şekilde soran sevgilime gülümsedim konuyu değiştirdim yoksa büyük rezil olacaktım.
"Hadi, kitap okumaya devam edelim." dediğimde Çağlar "Ya bırak onları başka bir şey okuyalım." dediğinde değişen konuyla rahat bir nefes aldım.
///////
239,490 ve diğer kişiler beğendi.
syncaglar sahiplenici sarılış, en sevdiğim 💓
Bu gönderideki yorumlar kapatılmıştır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓
Fanfictionben rotası şaşırmış bir gemi gel güneş ol zifiri karanlığa pusulam sensin deniz fenerim