Bölüm on altı

211 26 4
                                    


"Kalpleri fetheden renkler" taraftarla beraber bağırdım "Yaşa Fenerbahçe!" yanımda oturan Gözde ve oğlu  Can'a döndüm Can ellerini birbirine vurarak "Türk'ün kalbi sende atar!" diyerek bağırmaya çalıştığında güldük.

"Yarın düğününüz var, bugün bu maçı alırsak çifte düğün yaparız." Gözde'ye dönüp güldüm, "Çok güzel olur." dediğimde gülümsedi.

Maç başlarken heyecanla gözümü Çağlar'a diktim, üzerindeki çubukluyla çok güzel duruyordu.

Çağlar, rakiplerin tüm şanslarını engellerken oldukça hırslıydı. Cengiz ani atakla rakip ceza sahasına doğru ilerlerken tüm taraftarla beraber heyecanla ona baktım. Cengiz'in vurduğu top ağlarla buluştu, Can sevinirken bizde Gözde'yle beraber alkışlamaya başladık.

Cengiz, golünü Çağlar'a armağan edercesine ona koşup sarıldığında güldüm tüm takım Çağlar ve Cengiz'in sarılmasına eşlik etti.

Maç güzel bir şekilde ilerlemeye devam ederken rakip takım Çağlar'la uğraşmaya, zorlamaya başladı. Çağlar, hata yapmadan yoluna devam ederken rakip takım futbolcusunun yaptığı ani faulle yere düştü.

Panikle ayağa kalkarken, Çağlar acı içerisinde ayağını tuttu.

Sağlık görevlileri Çağlar'ın yanına koşarken gözlerimi acı çeken yüzünden ayıramadım. Onun acı çektiğini gördükçe benim canım yandı. Buğlanan gözlerimi sildiğimde Cengiz'le göz göze geldik bana 'iyi' işareti yaptığında biraz olsun rahatladım.

Gözde, omzumu ovalarken gözüm kenara getirilen Çağlar'daydı.

"Düğün arifesi..." diyen Gözde'yle dudaklarımı dişledim. Düğün umurumda değildi, sadece Çağlar iyi olsun yeterdi bana.

///////

"Ne demek düğünü erteleyelim Deniz feneri?"

"Çağlar, iyiliğin için diyorum."

"İyi olmamı istiyorsan yarın evlenmeliyiz."

"Ama-"

"Yeterince erteledik zaten daha fazla ertelemek istemiyorum."

Çağlar'ın bileğinde burkulma vardı bileğinin üzerine basmaması lazımdı fakat Çağlar bunu kabul etmiyordu.

"Gerekirse değneklerle dururum ama o düğün yine de olacak Deniz." dedi ciddi bir tonla. "Bana sadece Deniz deme." diye huysuzca konuştuğumda elimi tutup avucuma bir öpücük kondurdu "Sende beni sinirlendirme." derin bir soluk verip başımı salladım "Fazla ayakta durmak yok ama." dediğimde güldü başını salladı.

"Artık karşılıklı topal şarkısıyla oynarsınız." diyen Cengiz'e ben göz devirirken Çağlar, arkasında fazlalık olan yastığı Cengiz'e doğru attı "Sende bize katılmak istemiyorsan sus."

Cengiz, bir süre daha bizle uğraşıp odasına gittiğinde ben Çağlar'ın yanına uzandım. Çağlar, saçlarımı okşarken göğsüne sindim "İyi ki o gün kapıma geldin." dediğimde "İyi ki birbirimize ilaç olmayı kabul ettin güzelliğim." güldüm "Çok güzel olduk." alnıma bir öpücük kondurdu "Daha da güzel olacağız." diye fısıldadı.

Evet, daha da güzel olacaktık beraber.

İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin