Bölüm beş

363 34 12
                                    

Çağlar Söyüncü...

"Sana inanamıyorum Çağlar."

"Ayağın ağıracak otur artık güzelim."

"Adamı kovmaktan beter ettin resmen."

"Ben en iyisi arabadaki senin için aldığım kremi getireyim."

Tam kalkmış evden çıkacakken üzerimdeki kapşonludan tutarak geriye doğru çekti, "Gel buraya kaçma."

Dudağımı büzüp Deniz fenerime doğru döndüm, "Ama bebeğim ben bir şey yapmadım ki." dediğimde yüzündeki ifade bozguna uğradı, dayanamıyordu bana biliyorum.

Kendini toparlayıp kaşlarını çattı, "Yemem bu numaraları Çağlar efendi, adamı gözümün önünde yakasından tutup kenara ittin." hemen kendimi savunmaya geçtim, "Rahatsızdın, kibarca kenara çektim arkadaşı." alayla güldü kaşlarını kaldırarak "Kibarca?" gülümsedim masumca "Kibarca." dedim.

"Çağlar beni deli ediyorsun ya."

"Demek bana deli oluyorsun."

"Öyle demedim!"

"Öyle anladım."

"Çağlar!"

"Deniz fenerim," dedim yanağını okşarken "Bugün çok yoruldun eminim ayağın ağrıyordur hadi git koltuğa uzan ben de aldığım kremi getireyim." 

Yanağındaki elime yasladı yüzünü, "Kandım yine sana." dediğinde güldüm alnına bir öpücük kondurdum.

///////

Alıp geldiğim kremi, dizine kadar sürdüm güzelce ardından ufak ufak masajlar yapmaya başladım bunu hep yapardım küçüklükten beri.

"Yine ilaç oluyorsun yaralarıma." dediğinde gülümsedim "İzin verseydin daha erken bir şekilde olurdum ama inat ettin yok olmamayız  diye." onu taklit ederek konuşmama güldü "Özür dilerim aşkım." dediğinde şaşkınlıkla ona baktım.

"Aşkım mı?"

"Evet aşkım."

"Şu basit kelime bile ağzına o kadar güzel yakıştı ki hep de bunu bana hep!" dediğimde gülümsedi, "Hep derim."

Üzerime çöken duygusallıkla dizi bacaklarımdayken karnına doğru uzandım kafamı yasladım, "Sahipsizim biliyorsun." dedim şarkıdan alıntı yaparak saçlarımı okşamaya başladı "Ben varım." dediğinde gülümsedim gözlerim dolarken.

"Sensiz yapamam yalnız kalamam." dedim bu sefer, "Bensiz olmayacaksın yalnız kalmayacaksın hiç" dedi.

"Söz mü?" deyip serçe parmağımı uzattığımda serçe parmağını uzatıp parmağıma sardı "Söz." dedi.

"Sözünü tut deniz fenerim." dediğimde gülümsedi "Deniz fenerleri sözlerini tutar." dedi.

Gülümsedim, diğer deniz fenerleri sözünü tutar mı bilmiyordum ama benim deniz fenerim tutardı.

Gülümsedim, diğer deniz fenerleri sözünü tutar mı bilmiyordum ama benim deniz fenerim tutardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

239.457 ve diğer kişiler beğendi.

syncaglar aşkım.

Bu gönderideki yorumlar kapatıldı.

İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin