dilenci değilim ama oy ve yorum istiyorum
💓
"Çok heyecanlıyım!" dedim kapının önünde bir ileri bir geri yürürken benim tarafımdan olmak isteyen Gözde halime içtenlikle gülümserken Cengiz gözlerini devirdi.
"Boşuna heyecan yapıyorsun, geldikleri gibi gidecekler." ciddi ses tonuyla Cengiz'e döndüm. Bir haftadır Çağlar'la aynı odada kalmama değil aynı evde kalmama bile izin vermeyip Çağlar'ı kovmuştu.
Abilik olayını fazlasıyla ciddiye almıştı bazen gözleri doluyordu 'Ne ara büyüdün?' diye triplere giriyordu ilk başta bana dediğini düşünüp yumuş yumuş oluyordum fakat Çağlar'ın fotoğrafına karşı dediğini gördüğüm andan beri yumuşamamdan eser kalmıyordu.
Yanıma gelip sürekli 'emin misin?' diye sorup duruyordu evliliğin sorumluklarından bahsedip gözümü korkutuyordu eminim ki bunu Çağlar'a da yapıyordu.
"Cengiz!" diye uyaran Gözde'ye bir bakış atıp omuz silkti "Sabır testi yapacağım eğer hoşuma gitmeyen bir şey olursa kimse araya girmeyecek." dediğinde tek kaşımı kaldırdım "Küserim yoksa." güldüm.
"Tamam küsme abiciğim sen dersen o." dediğimde içtenlikle gülümsedi "Güzel kardeşim benim." diyerek gelip bana sarıldı sarılışına karşılık verdiğim sırada çalan kapıyla Cengiz'i ittim.
"Bu hanenize eksi olarak yazıldı." diye konuşmasını aldırmadan kapıyı açtım, karşımda siyah boğazlı kazağının üzerine giyindiği şık takım elbisesiyle Çağlar'ı gördüğümde yutkundum.
Üzerime giyindiğim midi boy ekru rengindeki kıyafetimi süzüp gözlerime baktı, "Bu kadar güzel olunmaz ama." diye mırıldandığında heyecanla gülümsedim bana doğru yaklaşıp alnıma bir öpücük kondurduğu sırada Cengiz'in şiddetli öksürme sesini duydum, gözlerimi devirdim.
Çağlar burnunu saçlarıma yaslayıp derin bir soluk aldı "Sakinim, sen yanımdasın, sakinim." diye kendi kendine konuşmasıyla gülümsedim Cengiz'i umursamayıp Çağlar'ın yanağına bir öpücük kondurduğumda Cengiz boğulur gibi öksürdü.
"Cengiz ciğerini teslim etmeden içeriye geçelim." diyen İrfan Can'la gülüp içeriye geçtik.
Çağlar'ın yanına oturacağım sırada Cengiz, kolumdan tutup beni kendi yanına oturttu "Abinin dizinin dibinden ayrılmak yok." uyarısıyla omuzlarımı düşürdüm.
Çağlar, Cengiz'e ölümcül bir bakış atıp bakışlarını bana çevirdi. Gözleri bana değer değmez yumuşarken gülümsedim.
Klasik nasılsın adlı konuşmadan sonra Cengiz tek kaşını kaldırıp "Ziyaretinizi neye borçluyuz?" dedi ciddi bir şekilde İrfan Can, orta sehpadaki özenle hazırlanmış çiçek ve çikolatayı gösterip "Bayram ziyaretine geldik." dedi alayla.
"Yanlış zamanda geldiniz sizi dışarıya alalım."
"Cengiz." diye uyaran Çağlar'la Cengiz sırıttı. İrfan Can "Sebebi ziyaretimiz kızınızı oğlumuza almak." dediğinde Cengiz gülümsemesini sildi "Bakkaldan çikolata mı alıyorsunuz? İnsan ailesiyle gelir." dedi Çağlar'ın damarına basmak istercesine.
Çağlar derin bir soluk verip "Ebeveynlerimle görüşmüyorum gerçekten ailem gibi gördüğüm insanlarla burada olmak benim için daha iyi." dediğinde ona sarılmak istedim.
Cengiz, istediğini almış olacak ki arkasına yaslanıp kafasını salladı. Gözde'yle kahve yapmak için mutfağa geçtik kısa sürede kahveleri hazırlayıp ikram etmek için odaya girdiğimizde Çağlar, öfkeyle Cengiz'e bakıyordu.
Yine ne olmuştu?
"Oğlum ne cv'si?" diyen İrfan Can'la şaşkınlıkla Cengiz'e baktım Cengiz ikram ettiğim kahveyi höpürterek içip arkasına yaslandı ben şaşkınca kahveleri dağıtıp yerime oturduğumda Cengiz omuz silkti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlaç ol yaralarıma| Çağlar Söyüncü✓
Fanfictionben rotası şaşırmış bir gemi gel güneş ol zifiri karanlığa pusulam sensin deniz fenerim