Α-"Ανοιγω εγω"Ανοιγει την πορτα και βλέπουμε τον Μιχάλη....οχι ρε γαμωτο...ο Ακης μολις βλεπει τον Μιχάλη αγριεύει και ο Μιχάλης μολις βλεπει τον Ακη με το μποξερακι πετάει φλόγες...εγω αποφασίζω να μην πω κουβέντα...και να κρυφτω πίσω απο τον τοίχο...
Α-"Θες κατι;"
Μ-"Ναι έψαχνα την Βιολετα"
Α-"Θες να της πω κατι κοιμάται ακομα"
Μ-"Πες της οτι ειναι καριολα"
Ο Ακης πιάνει απο τον γιακά τον Μιχάλη και τον κολλαει στον τοίχο....
Α-"Πρόσεχε πως μιλάς για την Βιολετα δεν ξερεις τι ειμαι ικανός να σου κανω"
Ο Μιχάλης σπρώχνει με φορά τον Ακη και βγαίνει απο τα χέρια του....
Μ-"Καημένε θα παίξει και μαζι σου και θα σε παρατήσει εξαιτίας ενός μαλακα πρώην που της διάλυσε την ζωή δεν εχεις ελπίδες..μια πουτάνα ειναι που κοιμάται κάθε βραδυ με άλλον αντρα"
Οχι ρε γαμωτο επρεπε να αναφέρει τον πρώην...που στην προκειμένη ειναι ο ίδιος ο Ακης...
Ο Μιχάλης τραβαει την πορτα και φεύγει...εγω τρέχω στο δωματιο και φοράω ενα αέρινο γκρι φορεματακι...πηγαίνω παλι στην κουζινα που κάθεται ο Ακης και πινει καφε...βαζω λιγο καφε και κάθομαι απεναντι του στο πάγκο της κουζίνας...Α-"Τοσο μαλακας ηταν αυτός ο πρώην σου"
Β-"Πολυ ομως"
Χαμογελαμε και έρχεται κοντά μου...με γεμίζει φιλια και υστερα μου δινει μια φρυγανιά στο στόμα...
Α-"Πρεπει να παω για δουλειά..θα σε δώ το βραδυ;"
Β-"Δεν ξέρω μπορει"
Μου δινει μια σφαλιάρα στα οπισθια και πηγαινει στο δωματιο...κανει ενα ντουζ,ντύνεται και έρχεται στο σαλονι...
Α-"Φευγω θα σε παρω μετα"
Β-"Φιλια..καλη δουλειά"
Φεύγει και εγω απο την χαρα μου σηκώνομαι και χοροπηδάω πανω κατω...δεν το πιστεύω!!!...τον αγαπαω τον αγαπαω τον αγαπαω...λα λα λα...βαζω τέρμα μουσικη και κουνιεμαι στον ρυθμό της...παιρνω το κινητό μου στα χέρια και στέλνω ενα μήνυμα στην Σύλβια και στην Νίκη...
*Σας περιμενω σπιτι μου...εχω νέα*
Καθαρίζω γρηγορα το σπιτι και μετα απο μια ωρα ακούω το κουδούνι...ανοίγω την πορτα και βλεπω τα κοριτσια...
Β-"Αγάπες μου ήρθατε"
Τις αγκαλιάζω δυνατα και μπαίνουν μεσα...διακρίνω μια απορία στο ματι τους και γελάω...
Β-"Εχω παραγγείλει πίτσα"
Ν-"Τέλεια πεινάω πολυ"
Σ-"Μην τρως συνέχεια ανθιυγεινα"
Ν-"Σύλβια σκάσε σε παρακαλώ..λοιπον πες μας τι εγινε και πετάς;;"
Β-"Χτες το βραδυ εκανα ερωτα με τον Ακη...και σημερα το πρωι...αλλα δεν ειναι αυτο θέμα...νομίζω πως ειμαστε ξανα μαζι"
Σ-"Βιολετα πας καλα μετα απο αυτο που σε εκανε"
Ν-"Κάτσε ρε παιδι μου να μας εξηγήσει αμέσως εσυ αρχισες το κυριγμα"
Β-"Πείτε με χαζή πείτε με ηλίθια...εγω κοντά του νιωθω οτι πετάω δεν μπορω χωρις εκείνον...δεν ειναι πια με την αλλη"
Ν-"Εγω χαίρομαι πολυ φιλενάδα πιστεύω πως μόνο αυτός σου ταιριάζει"
Σ-"Κανεις μεγαλο λαθος μην τον εμπιστεύεσαι"
Η Νίκη εβαλε στο στόμα της Συλβιας ενα κομμάτι πίτσα για να σταματήσει να μιλάει και σκασαμε στα γέλια...φάγαμε,συζητήσαμε και μετα απο πολυ καιρο νιωθω ξανα γεμάτη...δεν μου λείπει τιποτα...κοιτάω το κινητό μου και βλεπω ενα μήνυμα του Ακη.....
Πως σας φαίνονται οι εξελίξεις;...
Περιμενω τα σχολια σας :)
Μην ξεχνάτε να ψηφίζεται ......Ελλάδα μου κρατά γερά!!!!!!!!!
VOUS LISEZ
...ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ...
Aléatoire#wattpad4book Silia.Stefanou Η Βιολετα θα ερθει αντιμέτωπη με το παρελθον της... Ηθελε να ξεχάσει..ηθελε να το αποφεύγει... Ομως οταν αφήνεις ανοιχτούς λογαριασμούς κάποιος πάντα επιστρέφει να τους κλείσει... Κατάλληλο για άνω των 15!! #readthebook ...