Ανοιγω τα ματια μου και ενας φρικτος πονοκέφαλος με βασανίζει....δεν θυμάμαι τιποτα απο την χτεσινή νυχτα...τα ρουχα μου ειναι πεταμένα στο πάτωμα και ειμαι γυμνή στο κρεβατι...σηκώνομαι και παω στο μπανιο...ανοίγω το νερο και το αφήνω να τρέξει πανω μου αρκετή ωρα για να χαλαρώσω...τυλιγομαι στην πετσέτα μου και πηγαίνω στην κουζινα...φτιάχνω έναν δυνατο σκέτο καφε και πινω ενα ντεπόν...ψαχνω το τσαντακι μου και το βρίσκω πεταμενο στο πάτωμα...το σηκώνω και βγαζω το κινητό μου απο μεσα...βλεπω οτι εχω δυο μηνύματα...το ενα απο την Νίκη...
*Αφησα το αμαξι σου κατω απο το σπιτι σου..φιλακια*
Δηλαδή εγω με τι γύρισα σπιτι;;...δεν ξανα πινω με χαλάει πολυ...κοιτάω το αλλο μηνυμα που ειναι απο τον Ακη...
*Καλημερα ομορφη μου..ειμαι στο γραφειο και σε σκέφτομαι..περιμενω πως και πως να περασει η ωρα για να σε δω*
Χαμογελάω με το μηνυμα του και αφήνω το κινητό μου στο τραπεζι...ευτυχως με το ντεπόν νιωθω καλύτερα...πηγαίνω στο δωματιο και ντύνομαι...φοράω μια μαυρη φόρμα και ενα μαυρο τοπακι...πιανω τα μαλλια μου μια κοτσίδα και βαφομαι ελαφρά μονο μασκαρα και ρούζ...παιρνω το τσαντακι μου και το δεύτερο κλειδί του αυτοκινήτου μου και βγαίνω απο το σπιτι...βρίσκω που εχει παρακαλεί η Νίκη και μπαίνω μεσα στο αμαξι...βαζω μπροστα και ανοίγω την μουσικη...εχει πολυ κίνηση αλλα μετα απο μιση ωρα φτάνω επιτελους εξω απο το σπιτι της Νίκης..αφήνω το αυτοκινητο και σταματάω στο γωνιακό μαγαζι για να παρω καφε και κουλουράκι για τις δυο μας...πληρώνω και περπατάω μεχρι το σπιτι της...χτυπάω και περιμενω να μου ανοίξει...
Ν-"Ποιος ειναι;"
Β-"Εγω"
Ανοιγει την πορτα κοιμισμένη και μπαίνω μεσα...
Β-"Καλημερα φιλενάδα εφερα καφε και κουλουράκι"
Ν-"Καλημερα αν και δεν βλεπω μπροστα μου απο την νυστα"
Β-"Τι εγινε χτες δεν θυμάμαι τιποτα"
Ν-"Ήπιες ολο το μαγαζι και έφυγες"
Β-"Πως εφυγα αφού γύρισες εσυ το αμαξι μου;"
Ν-"Με ταξί σου ειπα να γυρίσεις"
Β-"Μου έστειλε ο Ακης ενα υπέροχο μηνυμα το πρωι μου έφτιαξε την μερα"
Ν-"Κάτσε να κρατηθώ μην γλιστρησω απο τα μέλια"
Β-"Χαζηηη"
Ν-"Θελω να σου πω κατι γιατι νιωθω περίεργα"
Β-"Τι παιδι μου;"
Ν-"Χτες που φύγαμε απο το σπιτι σπυ πηγα εγω την Σύλβια σπιτι της..οπως είμασταν μεσα στο αμαξι χτυπησε το κινητό της και ειδα που έγραφε Μιχάλης..και το περίεργο ηταν οτι το εβαλε αθόρυβο και το έκρυψε.."
Β-"Θυμασαι το νούμερο;"
Ν-"Τελείωνε σε 312"
Β-"Ναι του Μιχάλη τελειώνει ετσι..τι δουλειά ομως εχει η Σύλβια με αυτον και χώρις να το ξέρω εγω"
Ν-"Δεν ξέρω αλλα ηθελα να στο πω"
Β-"Ευχαριστω που μου το ειπες..θα εχω τον νου μου..αλλα τωρα θελω να παρω τηλεφωνο το μωρακι μου"
Ν-"Ναι μωρε παρε το μωρακι σου..25 χρόνων γαϊδούρι χαχαχα"
Γελάω μαζι της και καλώ τον Ακη...δεν το σηκώνει οπότε θα περιμενω να με παρει...συνεχίσω να πινω τον καφε μου μεχρι που έρχεται ενα μηνυμα στο κινητό μου...ειναι απο τον Ακη και το ανοίγω αμέσως...το διαβάζω και δεν το πιστεύω...μεχρι που πέφτει το κινητό απο τα χέρια μου...
Τι της έστειλε άραγε;;;;
Περιμενω τα σχολια σας !!!
Και την ψήφο σας ειναι πολυ σημαντική για μενα ....
Καληνυχτα αγάπες <3
VOCÊ ESTÁ LENDO
...ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ...
Diversos#wattpad4book Silia.Stefanou Η Βιολετα θα ερθει αντιμέτωπη με το παρελθον της... Ηθελε να ξεχάσει..ηθελε να το αποφεύγει... Ομως οταν αφήνεις ανοιχτούς λογαριασμούς κάποιος πάντα επιστρέφει να τους κλείσει... Κατάλληλο για άνω των 15!! #readthebook ...