...ΟΧΙ...

9K 671 42
                                    

Π-"Τι εγινε θυμηθηκες μετα απο 9 μηνες που την προσέχω εγω να ερθεις και να τον παίξεις ευτυχισμένος σύζυγος;..επειδη εισαι βιολογικός πατέρας του παιδιού νομίζεις οτι η Βιολετα θα γυρίσει σε σενα;"

Το βλέμμα του Ακη γυρνάει σε μενα...

Α-"Τι ειμαι;"

Β-"Φύγετε και οι δυο τωρα!"

Ο Πέτρος φεύγει νευριασμένος απο το δωματιο ενω ο Ακης στέκεται ακινητος στην θεση του...

Α-"Βιολετα ειναι αληθεια;"

Β-"Σε παρακαλω φυγε..αυτη η στιγμή για μενα ειναι ιερή..που κρατάω πρωτη φορα τον γιο μου αγκαλια.."

Α-"Αν ειναι και δικός μου πρεπει να μου το πεις...πρεπει να ξερω Βιολετα"

Β-"Ελα σε μια ωρα και θα συζητήσουμε..τωρα θελω να μείνω μονη μου μαζι του"

Ευτυχως ο Ακης κανει αυτο που του λέω καο φεύγει...κοιταζω το μικρο σκαθαρακι που κρατάω στην αγκαλια μου και δεν φταει σε τιποτα...τι θα κανω τωρα;...δεν μπορω να αρνηθω στον Ακη οτι ειναι παιδι του...ειναι ανώφελο πια να το κρυβω...ανάθεμασε Πετρο τι ανοίγεις τον στομα σου...χτυπαει η πορτα και εύχομαι να μην ειναι ενας απο τους δυο...η πορτα ανοιγει και βλεπω την νοσοκόμα...

-"Πρεπει να τον παρω"

Β-"Ναι βεβαια"

Δίνω ενα απαλό φιλακι στον γιο μου και η νοσοκόμα τον παιρνει...δεν προλαβαίνει να βγει και ο Ακης μπαίνει παλι μεσα...κλείνει την πορτα και καθεται στην καρέκλα διπλα μου...

Α-"Λοιπον..μου χρωστάς μια απάντηση"

Ξεροκαταπίνω νευρικά..και παιρνω μια βαθια ανασα...

Β-"Ναι ειναι δικο σου παιδι"

Μολις τελειώνω την φράση μου σηκωνεται όρθιος και τραβαει τα μαλλια του απο απόγνωση...

Α-"Και γιατι γαμω το κέρατο μου δεν μου το εχεις πει τοσο καιρο"

Φωνάζει σαν τρελός...

Β-"Πρωτον ηρεμήσε..βρισκόμαστε σε νοσοκομειο..και δεύτερον να σου θυμίσω οτι εσυ έγινες πατέρας απο την γυναικα σου"

Α-"Που κολλαει αυτο;"

Β-"Τι ηθελες να σου πω δηλαδή..ααα ξερεις κατι ειμαι και εγω εγκυος...θα γίνουμε μια ομορφη οικογενεια..με δουλεύεις;"

Α-"Ρε γαμωτο εγω ήρθα στο σπιτι σου και σου ειπα τόσα πραγματα..σου ειπα ποσο ευτυχισμένο θα με εκανε να εισαι εσυ η μητέρα του παιδιού μου και να φτιάξουμε μια οικογενεια..."

Β-"Πως να την φτιαξεις οταν εχεις ήδη μια με την Εύα και το παιδι σου;"

Ακουμπαει τα χέρια του στην μεγαλη τζαμαρία του νοσοκομείου...

Α-"Την κορη μου την λατρεύω Βιολετα..ειναι υπέροχη..αλλα δεν ειναι δικο μου παιδι.."

Δεν ειναι δικο του παιδι;...

Β-"Πως γινεται αυτο;"

Α-"Η Εύα με χρεισιμοποιησε..ειχα να κανω ερωτα μαζι της 4 μηνες και εκείνη ηταν ήδη 3 μηνών...δεν ειναι δικο μου το παιδι..το ηξερα απο την αρχη"

Β-"Και γιατι διάλεξες να μείνεις μαζι της;"

Α-"Γιατι θα ημουν άνανδρος να αφησω μονη μια έγκυο γυναικα..βρηκα τον πατέρα του παιδιού και ειπε πως δεν θελει να εχει καμία σχεση.."

Απίστευτο...αν τον ηξερα αν ειχα μιλήσει αλλα δεν το φανταζόμουν...

Α-"Αλλα τωρα που γεννησες τον γιο μας..θα χωρίσω την Εύα..θα την βοηθάω σε οτι χρειαστεί και θα βλεπω συχνά την μικρη..αλλα η πρωτη μου ανάγκη ειναι να ειμαι διπλα σε εσένα και στον γιο μας"

Β-"Οχι Ακη..εγω ειμαι με τον Πέτρο..οπως εσυ δεν μπόρεσες να αφήσεις την γυναικα σου ετσι και εγω δεν μπορω να αφησω τον σύντροφο μου"

Οχι και τοσο καλα!!
Πως σας φάνηκε;
Περιμενω τα σχολια σας !!
Και φυσικά την ψήφο σας..,
Καλο βραδυ!!!
Silia_ST

...ΠΕΙΡΑΣΜΟΣ...Where stories live. Discover now