Hoofdstuk 14

83 8 4
                                    

P.O.V Stalker K

Eindelijk na al die tijd staat ze voor me. Ik ben zo blij en tegelijk zo boos. Als ze mij ziet zie ik haar gezicht gelijk verschieten in angst. Meteen wordt ik boos en geef haar een klap op haar wang.

Vroeger lachte ze altijd naar me, we waren beste vrienden. Maar na het incident heeft ze me nooit meer aangekeken. Dat maakte mij zo boos dat ik haar sindsdien al aan het stalken ben.
"Klootzak, hoe durf je!"
Ik kijk haar boos aan en meteen weet ze dat ze beter haar mond had kunnen houden. "Jij gaat doen wat ik je zeg ja!" Snel knikt ze. Voor mijn doen te snel. "Wie niet gehoorzaamt moet leiden schat!" Ik trek haar naar me toe en druk een doekje voor haar mond.

Ondanks dat ik haar goed kan gebruiken moet ik doen wat ik moet doen. Sinds ik haar stalk hoor ik bij een bepaalde bende. Daar hoort ook een baas bij. En van hem moet ik Jade straffen als ze niet luistert.

Na een tijdje zakt ze in elkaar en neem ik haar mee. Snel rijd ik naar mijn werkhuis. En zet haar vast op een bed. Haar handen boven haar hoofd en voeten onderaan het bed. Ook pak ik een injectie en spuit het in haar. Dit zal ervoor zorgen dat ze sowieso nog twee uur slaapt. Dan heb ik mooi de tijd om alles klaar te leggen.

P.O.V Ryan
Na school loop ik richting het park. Ik snap niet waarom ik naar zo'n nerdje luister, maar schijnbaar ben ik toch benieuwd wat ze wil zeggen. Eenmaal bij de eik wacht ik een kwartier. Ze is er gewoon nog steeds niet. Net wanneer ik weg wil lopen roept iemand mijn naam. Ik draai me om en alles wordt zwart.

P.O.V Stalker K

Ik wist dat Ryan daar was door Jade. Niet dat ze dat aan mij verteld heeft. Helemaal niet zelfs. Dat kreng ging zo moeilijk doen toen ze wakker werd dat ik haar nog zo'n injectie heb gegeven. Ik wist dat Ryan daar was doordat ik alles zie wat Jade uitspookt en uitspookte.

Eenmaal bij de eik waar Ryan zou wachten zag ik hem weggaan. En dat mocht nou juist net niet. Ik riep snel zijn naam en beukte hem toen f*cking hard op zijn face. Meteen daarna sleurde ik hem naar mijn auto en gaf hem een ander soort injectie. Deze zorgde ervoor dat hij zich niet zou kunnen bewegen het komend uur. En weer was ik opweg naar mijn werkhuis. Waar ik Ryan in dezelfde kamer gooide als Jade.

De kamer bestaat uit een slaapkamer en een douche. Het heeft 1 klein raampje in de muur dat goed beveiligd is. Ook heb ik de kamer voorzien van een eettafel en een kledingkast. De deur om uit de kamer te gaan is een beveiligde muur. Dus hier zullen ze nooit uit kunnen komen. Over een kwartier zal ik ze via de geluidsboxen uitleggen wat ze hier doen. Want ik ga no way die kamer in. Alleen als het echt moet.
--------------------
Hoi lezertjessssss,

Nog eventjes een extra stukje. Wie kan er trouwens voor mij een mooie cover maken? De mijne is namelijk vlut. Ik hoop dat één van jullie dat wil en kan doen voor mij. Alvast bedankt

Xxx-Cheyenne809

HoogtepuntWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu