Bab 6 - Hasrat hati

2.9K 14 3
                                    

Sebulan masa berbaki digunakan sebaik mungkin melakukan persediaan untule peperiksaan. Hanya berjumpa Cikgu Tasha di pusat tuisyen. Tak dijemput datang ke rumah seperti selama ini. Pada masa sama juga, mereka langsung tak berhubung sesama masing-masing.

Fokus. Dalam fikiran Rudi hanya belajar. Rehat dan belajar. Makan dan belajar. Itu saja. Tidur pada malam hari beberapa jam saja. Letih, sakit belakang, dia abaikan buat masa sekarang. Rudi tahu jika dia mengalah usahanya akan menjadi sia-sia. Momentum dibina selama ini akan hancur berkecai begitu saja.

Seminggu tempoh peperiksaan trial, terasa sangat singkat. Satu per satu kertas dijawab. Rehat. Ulang kaji. Kemudian ulang semula proses sama. Habis peperiksaan, dia ambil cuti beberapa hari, kepenatan dan demam. Tempoh itu juga sangat mendebarkan. Gusar menanti keputusan keluar. Saat yang menentukan usahanya selama ini membuahkan hasil atau sebaliknya.

Hujung minggu. Cikgu Tasha datang menjemput. Sarapan di gerai sama sebelum ini. Menjamah sedikit selebihnya minum teh tarik kerana hilang selera dan masih lagi letih. Selepas itu barulah mereka menyambung perjalanan ke rumah Cikgu Tasha.

Cikgu Tasha : So, macam mana result trial?

Tak banyak bersuara. Selepas menyerahkan kertas peperiksaan, Rudi duduk di sofa. Masih lagi terasa letih. Senyun ringkas terukir pada bibir Cikgu Tasha tatkala melihat markah Rudi dapat. Meskipun cukup-cukup untuk dapat gred A, dia masih berpuas hati. Dia duduk berhampiran Rudi sambil melihat bentuk soalan kali ini.

Cikgu Tasha : Lagi senang dari jangkaan. Tak mencabar macam soalan latihan yang saya bagi.

Angguk setuju. Meskipun begitu, masih lagi susah bagi Rudi. Ada soalan yang dia langsung tak dapat jawab.

Cikgu Tasha : Even borderline, still A jugak. Meaning saya kena keep my promise.

Kening terangkat. Rudi tampak teruja.

Cikgu Tasha : Topik apa nak bincang?

Terfikir, sukar untuk keluar jawapan. Cikgu Tasha perasan wajah Rudi yang masih keletihan. Dia letakkan tangan pada dahi dan perasan sedikit panas. Dia menarik dan membiarkan Rudi meletakkan kepala pada ribanya

Cikgu Tasha : Maybe hari ni kita lupakan pasal pelajaran. Relax kejap. Ada apa yang awak nak tanya saya pasal BDSM?

Menelan air liur. Wajah Cikgu Tasha tak kelihatan terselindung sebalik dua payudara yang besar. Hanya suara kedengaran. Lagi gugup dia apabila Cikgu Tasha mula mengusap rambutnya. Hendak bangun, takut rezeki seperti ini tak datang lagi. Rudi cuba untuk tak terlalu teruja. Jika tak, mungkin dia akan memalukan diri sendiri.

Rudi : Cikgu ada pengalaman BDSM sebelum ni?

Cikgu Tasha : Terus straight to the point? Nak jawapan biasa atau brutally honest?

Rudi : Kalau boleh, biasa-biasa.

Cikgu Tasha : Rasanya vanilla saja kot. Setakat kena tutup mata, tangan kena ikat waktu buat sex.

Rudi : E...eh?

Cikgu Tasha : Ikutkan ada jugak few times buat rough sex. Paksa doggy style lepas tu spank punggung sambil thrusting.

Rudi : Kejap, kejap...

Cikgu Tasha : Lelaki, biasalah. Bila dah terlalu excited, lupa pasal BDSM play. Tahu nak buat sex saja.

Beberapa kali Rudi cuba hentikan Cikgu Tasha daripada bercakap. Tangannya ditepis dan kepala ditekan supaya dia terus berbaring.

Cikgu Tasha : Relax. Nak saya cerita pengalaman kan?

Cikgu Tasha - Kotak PandoraWhere stories live. Discover now