Habis tonton wayang tayangan tengah malam. Kebetulan hari berkerja. Tidak ramai orang. Dari jauh, perasan seseorang berdiri bersebelahan kereta Tasha. Perempuan tinggi lampai tempoh hari. Sekilas pandang, Rudi dapat ingat kembali walaupun hanya jumpa sekejap. Barangkali kerana ketinggian serta rambut perang dan kembang perempuan itu.
Sesuatu menarik perhatian Rudi. Memang samar kelihatan, tapi dia nampak seperti tangan perempuan itu tergari pada pemegang pintu kereta walaupun cuba disembunyikan dengan lengan baju. Ketika itu Tasha mempercepatkan langkah. Dapatkan perempuan tersebut sambil keluarkan sesuatu daripada beg tangan. Selepas tangan dibebaskan, Tasha membuat panggilan dengan suara berbisik. Perempuan tersebut diperkenalkan sebagai Marie, duduk di belakang mengikut mereka pulang.
Mungkin kerana teruja ingin tahu, Rudi beberapa kali curi pandang arah Marie. Kerap juga mata mereka bertentang. Marie tenang saja dan hanya lontarkan pandangan ke luar.
Perut dicubit tiba-tiba.
Tasha: Rude tau, jangan buat macam tu. Sorry Marie, dia tak biasa tengok orang lain.
Marie: It's okay.
Walaupun begitu sukar untuk Rudi alihkan perhatian. Dalam kegelapan malam itu nampak collar pada leher Marie. Disangka aksesori biasa pada mulanya. Apabila diamati, ianya collar seperti yang Tasha pakaikan sewaktu sesi BDSM. Ring pada collar berkenaan buat Rudi lebih yakin. Bezanya, rekaan collar Marie lebih mewah dan nampak lebih mahal.
Parkir kereta berhampiran perhentian bas. Suasana awal pagi sangat sunyi. Tasha dan Marie turun bersama-sama. Dari jauh nampak seperti berbual pendek. Pada masa sama Tasha garikan tangan Marie pada tempat duduk. Segera Rudi berpaling wajah apabila Tasha datang kembali.
Perjalanan disambung tanpa berlengah. Rudi perasan sebuah beg kecil di tempat duduk Marie tadi. Bagai sengaja ditinggalkan.
Rudi: Tasha, tadi...
Tasha: Drop it. Ignore saja.
Rudi: Collar...
Tasha: Imaginasi awak saja...
Rudi: Tadi awak cuff tangan dia kan? Tak apa tinggalkan dia macam tu saja?
Soalan itu dibiarkan tergantung. Tasha diamkan diri dan pandu ke taman rekreasi berhampiran. Tingkap kereta dibuka sedikit sebelum mematikan enjin. Jadikan sunyi seperti keadaan sekeliling. Kereta diparkir di kawasan sangat terpencil, memudahkan lagi mereka bersembunyi.
Tasha: Rudi...
Rudi: Ya?
Bibir dicium. Lidah dijelir ke dalam untuk bergesel.
Tasha: Jangan ungkit pasal dia. Dia tahu apa yang dia buat. Kalau kena rogol pun bukan urusan awak.
Rudi: Rogol... Jangan cakap seolah-olah perkara remeh...
Tasha: Saya serious. Kalau awak, as sex predator, awak nak lepaskan peluang keemasan macam tu? Perempuan seorang diri tempat sunyi, tak boleh larikan diri. Nak biarkan saja? Mesti nak ratah dia, kan?
Rudi: Boleh tak jangan cakap macam tu? Tak rasa offensive sangat?
Tasha: Langsung tak. Biasalah, kalau dah terjebak dalam dunia ni, apa saja boleh jadi. Kalau kena rogol tu, perkara biasa.
Berkerut wajah. Sangat kurang senang dengan nada perbualan makin berat.
Rudi: Siapa awak semua sebenarnya?
Mengeluh. Tasha bentangkan tubuh pada kusyen, diturunkan. Meskipun malam, pergerakan dada kembang kempis dapat dilihat dengan jelas. Saiz montok tersebut sangat mudah dikenal pasti. Padahal, hampir setiap masa dia memandangnya.
YOU ARE READING
Cikgu Tasha - Kotak Pandora
RomanceCerita mengenai Rudi dan Cikgu Tasha yang melalui hubungan berunsurkan BDSM dan bondage