Bab 11 - Basah

2.5K 19 2
                                    

Hampir separuh hari tak berbual. Rudi mengisi masa dengan mengulang kaji pelajaran. Pakaian dipinjam daripada Cikgu Tasha sementara menunggu seluar pendeknya kering selepas insiden semalam.

Cikgu Tasha pula baring atas katil. Masa dihabiskan dengan melayari media sosial. Ada kala menonton drama menerusi telefon pintar. Cukup masa, keluar dari bilik tidur dan mempersiapkan makan tengah hari.

Selera makan Rudi terganggu. Bukan kerana teringat apa yang terjadi. Tapi pandangannya terpukau pada dada Cikgu Tasha. Jelas bentuk sebalik t-shirt yang sedikit ketat. Tak memakai coli. Bergoyang dalam setiap pergerakkan. Jika damati, boleh nampak puting sebalik baju yang dipakai.

Cikgu Tasha: Tengok mana tu?

Rudi: Tak adalah...

Cikgu Tasha: Pervert. Ingat saya tak tahu?

Mencebik mulut, lalu pandangan dialihkan ke arah lain.

Cikgu Tasha: Kalau ada fikir something wild, tunggu sampai lepas makan.

Setuju Rudi menghabiskan makanannya. Kemudian bantu mengemas di dapur. Dia bersantai atas sofa sambil bermain telefon. Datang Cikgu Tasha.

Cikgu Tasha: So, awak fikir apa tadi?

Rudi: Cikgu memang tak pakai bra dalam rumah?

Kaki diangkat untuk memijak Rudi. Tapi niat tersebut segera dilupakan.

Cikgu Tasha: Takkan kena pakai dalam rumah sendiri kot?

Rudi: Kan saya ada...

Cikgu Tasha: Bukannya awak tak pernah tengok.

Rudi: Yalah. Tapi...

Mengeluh. Cikgu Tasha duduk sebelah Rudi. Tangan diambil dan bawa hampir ke payudaranya. Hampir bersentuhan. Namun Rudi melawan.

Cikgu Tasha: Kenapa? Bukan awak suka?

Rudi: Ya... Tapi...

Cikgu Tasha: So, tunggu apa lagi?

Masih lagi ragu-ragu. Barangkali ada muslihat sebalik perlawaan tersebut. Menunggu bukan suatu respons yang diharapkan. Tangan Rudi terus dibawa ke payudara. Ditekan rapat, buatkan terbenam dalam. Seketika, dapat dirasakan getaran jantung yang mula pantas berdengup.

Rudi: Cikgu tak kisah?

Cikgu Tasha: Memanglah rasa tak selesa sikit. Macam ada pervert sentuh. But, why not. Awak pun mesti ada niat nak sentuh, kan? So, better bagi awak sentuh daripada awak curi-curi buat.

Rudi: Betul?

Tali, blindfold dan ball gag dikeluarkan. Letak atas meja kopi.

Cikgu Tasha: So? Macam mana.

Bangun. Tangan Rudi teragak-agak untuk diangkat. Lagi-lagi apabila mata bertentangan.

Cikgu Tasha: Kenapa? Still malu?

Angguk. Rudi tundukkan wajah dan ambil blindfold tadi. Dia datang

Rudi: Boleh saya...?

Cikgu Tasha: Go ahead.

Lemah lembut Rudi mengenakan blindfold tadi. Kemudian tali diambil dan diikat celah kaki Cikgu Tasha. Sudah beberapa kali, Rudi makin biasa. Sekelip mata saja selesai. Simpulan ringkas tapi kejap mengelilingi pinggul.

Pergelangan tangan tangan dibawa rapat. Diikat di depan tubuh. Suasan diam seketikan. Rudi dakap dari belakang. Tangan melilit pinggang. Berat nafas dihela. Terasa getaran tubuh Rudi yang keliru sama ada gementar atan teruja.

Cikgu Tasha - Kotak PandoraWhere stories live. Discover now