Air liur terus basahi tubuh yang kian tegang. Panjang dan berat nafas Cikgu Tasha ketika mengerang. Tak berdaya untuk buat ара-ара selain membenarkan Rudi terus bermain dengan kemaluannya.
Mungkin kerana tak biasa sentuh bahagian sulit perempuan, cara Rudi bermain dengan clitorisnya agak kasar. Sedikit kuat jari Rudi menekan. Ada kalanya terkena hujung kuku- Tambahan pula, gerakan Rudi sangat pantas. Semuanya menambah sengsara pada Cikgu Tasha.
Menjerit lagi. Kaki yang secara automatik hendak tertutup tak dapat berbuat demikian. Dihalang mangkuk tandas sedang dia duduk.
Dalam dakapan itu tangan Rudi mencapai payudara sekali lagi. Disusuli dengan cengkaman kuat. Kasar meramas. Kemudian dipicit pada bahagian puting.
Terasa bagai hilang akal. Dengan darah yang meluru ke kepala. Cikgu Tasha mengerang tanpa sedar. Tak boleh fikir apa-apa lagi. Jantung berdentum kuat. Tubuh dibasahi peluh dan air liur dari ball gag.
Menggeletar tubuh. Lagi-lagi kaki. Lencun kemaluannya, dengar lendiran yang keluar. Panas dan berdenyut-dengut.
Jeritan demi jeritan. Makin pendek seperti nafas tersekat. Cikgu Tasha makin lemah. Lebih tepat lagi, tewas di tangan Rudi, secara literal.
Kaki tak mampu mampu terkepit. Tubuh melonjak tiba-tiba beberapa kali-Kemudian cecair terpancut dari kemaluan Cikgu Tasha. Mencurah-curah seperti pili air. Panjang suara mengerang sambil masih memancut.
Rudi mencengkam kedua-dua belah payudara dengan kuat sambil Cikgu Tasha meneran keluar segala cecair yang ada. Menjerit mengerang sepertimana tadi. Kini sudah keletihan dan tercungap-cungap apabila ball gag dialihkan.
Sedikit stabil, Rudi mula merungkai tali yang mengikat tubuh Cikgu Tasha. Merah bekas tali yang mencengkam kuat pada kulit. Penuh hati-hati ball gag dialihkan. Air liur bertakung dalam mulut dibiar mengalir. Cikgu Tasha ambil masa untuk pulih sambil masih tercungap-cungap.
Rudi bantu Cikgu Tasha untuk bangun. Terasa jelas tubuh yang menggeletar. Cikgu Tasha mendakap Rudi dan membenamkan wajah. Dicengkam erat baju Rudi, menahan emosi yang membuak-buak.
Blindfold ditaggalkan dan beri pada Rudi. Cikgu Tasha duduk semula. Mulanya padang ke arah Rudi, lantas dialihkan wajah Nafas dihela. Cikgu Tasha melepaskan hajat kecil. Memang sesuatu yang memalukan. Tapi sudah tak ada apa yang hendak disembunyikan lagi.
Geram. Jika diikutkan hati, memang hendak menggunakan kekerasan pada Rudi. Tapi ditangguh niat tersebut buat masa ini.
Mata terpandang pada tali atas lantai tandas. Panjang mengeluh. Cikgu Tasha bangun kembali selepas urusannya selesai.
Rambut Rudi ditarik dan dibawa ke ruang tamu.
Baju Rudi ditanggalkan. Terus bawa tangan Rudi dan ikat pada belakang badan. Ball gag disumbat dalam mulut. Kemudian seluar Rudi turut ditanggalkan. Buatkan dia bogel sepertimana Cikgu Tasha sekarang.
Memalukan. Namun bukan dia seorang. Masing-masing tanpa seurat benang. Bezanya, Rudi terikat dan mulut tersumbat. Tambahan pula, dia tak dapat mengawal kemaluan yang sedang terpacak mengeras.
Cikgu Tasha: Tengok sini.
Perlahan wajah diangkat. Pandang segenap tubuh Cikgu Tasha. Mata meliar. Sukar dipercayai apa sedang dilihat. Tubuh wanita berbogel betul-betul depannya. Terus datang rasa berahi.
Selama ini hanya melihat daripada skrin telefon. Model- model pornografi memang menawan. Tapi perasaan tengok di dunia sebenar sangat lain. Perasaan yang sukar digambarkan.
Susuk tubuh yang ramping. Peha sedikit berisi namun tak begitu besar. Payudara yang montok dan besar daripada saiz kebanyakkan wanita. Puting merah jambu sedikit gelap, kini sedang mengeras.
YOU ARE READING
Cikgu Tasha - Kotak Pandora
RomanceCerita mengenai Rudi dan Cikgu Tasha yang melalui hubungan berunsurkan BDSM dan bondage