Keadaan yang sunyi sepi. Televisyen ditutup dan apa yang kedengaran hanya kipas. Rudi masih tak berganjak ke mana-mana. Hingga sekarang belum lagi dapat menerima kenyataan bahawa keadaan sekarang terbalik. Dia pula yang terikat, mata yang tak dapat melihat dan mulut tersumbat.
Dalam situasi sekarang. Setiap sudut tubuh menjadi sangat sensitif. Lagi-lagi pendengaran. Terkejut mendengar pintu ruang tamu terbuka. Cikgu Tasha masuk dan letak bungkusan plastik atas meja kopi. Disambung dengan kopi dituang dalam cawan. Cikgu Tasha menjamah sarapan seorang diri.
Rudi dibiarkan dalam keadaan terikat buat sementara waktu.
Hampir setengah jam kemudian, barulah Cikgu Tasha datang dan membuka blindfold. Rudi ditarik ke meja kopi. Hampir terjatuh, kaki terasa kebas melutut jangka masa lama. Bit gag ditarik, turun bersama-sama air liur. Sebahagian besar menitik ke baju. Kemudian diberi minum, menggantikan air yang hilang dari badan.
Bungkusan nasi lemak dihidang atas lantai. Sambal digaul sebati bagi Rudi menjamah.Rudi tak berani kata ара-ара dan terus makan. Sedikit pedas. Cuba untuk tak endahkan. Dia menghabiskan makanan dengan wajah sedikit comot.
Dibersihkan dan bit gag tadi disumbat semula. Langsung tak beri peluang untuk Rudi cakap. Cikgu Tasha bersandar sambil menyilang kaki dan pandang dengan air muka bersahaja.
Cikgu Tasha: Macam mana awak boleh terus keras macam sampai sekarang?
Hendak menjawab tapi mulut tak mampu. Lebih gemuruh tatkala Cikgu Tasha mengulir kaki pada peha Rudi. Beberapa kali hampir mengena kemaluan yang disebutkan tadi.
Cikgu Tasha: Boleh teruskan lagi?
Mulanya teragak-agak. Tapi Rudi angguk juga.
Cikgu Tasha: I think we should stop all of these for a while. Saya tak nak tanggungjawab kalau effect gred awak.
Bagaikan berkata sesuatu tapi samar kedengaran sebalik bit gag pada mulut Rudi.
Cikgu Tasha: No matter how hard you wanted to deny it, I wouldn't buy. Selama ni pun awak selalu hilang fokus.
Lagi cuba berkata. Hanya air liur yang jelas keluar. Membasahi bajunya.
Cikgu Tasha: Mulanya awak kata minat shibari. But now? All the embarassing thing done to me. Nak show true color?
Sekali lagi terasa hati terguris. Namun itu hakikatnya. Cikgu Tasha bangun dan datang dekat. Ditarik bangun. Tangan diletakkan pada dada. Jelas terasa getaran dada. Sama ada gugup atau gemuruh, Hanya Rudi saja yang tahu.
Dengan lembut, tangan Cikgu Tasha mencubit puting Rudi. Terus kedengaran menjerit. Terkejut. Langsung tak menduga perkara sebegini. Cuba berganjak tapi Cikgu Tasha menangkap tali
yang mengikat tubuh Rudi.
Cikgu Tasha: Beza laki dan perempuan, perempuan lagi sensitif dekat bahagian sini. Imagine sebelum ni awak dah pernah sentuh, lepas tu hisap lagi. Tak rasa malu?
Rudi tahan kesakitan pada dadanya. Baik fizikal, mahupun emosi. Makin kuat cengkaman jari Cikgu Tasha, membuat Rudi kian lemah. Sakit dan tak selesa.
Cikgu Tasha: Lepas raba and spank, apa pulak yang awak plan nak buat? Rogol saya? Forced sex? Macam mana saya nak percaya setiap kali awak ikat saya?
Air mata mula mengalir. Diselebungi rasa bersalah. Basah muka Rudi bercampur dengan air liur yang kekal mengalir.
Tangan dialihkan dari dada Rudi. Cikgu Tasha tampar muka Rudi. Beberapa kali, hingga merah. Kemudian mencekak pipi Rudi dan memberikan renungan mata yang sangat tajam.
YOU ARE READING
Cikgu Tasha - Kotak Pandora
RomanceCerita mengenai Rudi dan Cikgu Tasha yang melalui hubungan berunsurkan BDSM dan bondage