Na kolejny dzień jak zwykle poszłam do szkoły, tak się cieszyłam że pójdę dziś do Hyunga, w końcu robimy razem pracę grupową, musiałam przetrwać lekcje, na szczęście miałam ich tylko 6.
Po szkole jak najszybciej wróciłam autobusem, w domu zaczęłam się malować i szukałam czegoś ładnego do ubrania, może trochę przesadzam? To przecież nie randka tylko praca grupowa w domu, więc wybrałam poprostu ładne spodnie i bluzę, ogarnęłam się I coś na szybko zjadłam, wychodząc była 15:28.
Zapukałam do drzwi, Hyung otworzył-Cześć Hyung
Nie odpowiedział mi, tylko mnie wpuścił do mieszkania. Rozglądałam się po mieszkaniu, wiedziałam od razu że Hyung był sam w mieszkaniu.
Powiem szczerze że mieszkanie było nowoczesne i bardzo bogate, bardzo mi się podobało. Oprowadził mnie jeszcze i pokazał mi jego pokój, oczywiście wszystko robił z niechęcią bo mama mu kazała, gdy zobaczyłam jego pokój bardzo mi się spodobał, tak samo nowoczesny biurko z laptopem, bardzo duże łóżko, i był też z łazienką. Łazienka też była przepiękna, Wszystko mi się tu podobało!-Gdzie będziemy robili pracę?
Hyung w końcu mi odpowiedział
-W moim pokoju.
-To super
Hyung nie miał żadnego zadowolenia, i też nie pokazywał emocji.
No to zaczynamy.
Pomagaliśmy sobie na wzajem aż niespodziewanie minęło 35 minut.
Skończyliśmy pracę, choć była długa, była to praca z angielskiego.-Hyung mogę jeszcze zostać?
Nie odpowiedział mi na to pytanie, ale chyba mogłam jeszcze zostać.
-Obejrzymy jakiś film? Zapytałam
Nawet nie odpowiedział i wziął pilot do telewizora. Później włączył netflix, i szukaliśmy filmu, po 5 minutach znaleźliśmy i zaczęliśmy oglądać.
Minęła jakaś godzina, film się skończył, stwierdziłam że nie będę już denerwowało Hyunga, więc powiedziałam.-Będę się już zbierać do domu, dzięki za dziś.
W tedy otworzyłam drzwi i wyszłam z mieszkania, jeszcze się na mnie patrzał i szybko do mnie podbiegł.
-Pa
Powiedział, tego się nie spodziewałam więc poprostu pod koniec się uśmiechnęłam.
Byłam już w mieszkaniu i oglądałam instagrama, znalazłam konto Hyunga, więc zaobserwowałam go i weszłam na te konto, na jego postach było widać go a w komentarzach widziałam setki dziewczyn które pisały komentarze typu "Jaki on przystojny" "Ale bym chciala się z tobą poznać" "Przepiękny" "Daj mi swój numer telefonu"
Miał 10 tys obserwacji i dużo postów, on serio był popularny, później znalazłam więcej osób z mojej klasy Ich zaobserwowałam, stwierdziłam że też chcę być popularna i chciałam żeby Hyung mnie zaobserwował więc wrzuciłam moje najpiękniejsze zdjęcia jakie miałam.Czekałam 2 godziny aż ktoś mi polubi mój post i nagle przyszło mi powiadomienie, Hyung mi polubił posta! Później zaczęło przychodzić mi więcej polubień, to były osoby z mojej klasy , komentowali oni "Przepiękna" "Musimy się zaprzyjaźnić" "Ji-nian jesteś tak ładna!" "Jesteś najładniejszą osobą z klasy"
Czy moja klasa naprawdę mnie polubiła?
CZYTASZ
co wybierzesz hyung?
Romansa18 letnia Dziewczyna o imieniu Ji-nian Kim przeprowadza się do Seoul(Stolica Korei Południowej)kiedy idzie do nowej szkoły zdobywa koleżankę o imieniu Eun-Kyung Choi i Zakochuje się w Hyungu Lee który jest najpopularniejszy w szkole i bardzo bogaty...