Evde Robert ile yalnız kalmıştık.Artık alışmıştım ona ilk geldiğim gün kadar yabancı hissetmiyordum onun yanında.
Filmin bitmesine az kalmıştı.Son sahneleri izlerken Robert yanıma geldi.Patlamış mısır da getirmişti.Göz kapaklarım ağırlaştı.Uykum gelmişti galiba .Ama canım uyumak istemiyordu.Sabahlamak istiyordum ve bu hiçte kötü bir fikre benzemiyordu.
"İrina uykun gelmiş olmalı istersen yat "dedi Robert
"Yoo gelmedi ki"dedim
"Gelmiş.Gözlerin kıpkırmızı"dedi
"Uyumak istemiyorum.Hatta çok güzel bir fikrim var sabahlamak istiyorum"
"Sabahlamak mı"
"Evet.Hadi birlikte sabahlayalım"
"Tamam sabahlayalım"dedi
Sabahlarken en sevdiğim şey dizi ya da film izlemek.Sanırım bu sefer biraz efkarlanmak istiyorum o yüzden Titanic izleyesim var.Televizyondan titanic açtım ve patlamış mısır yiyerek izlemeye başladık.
Işıklar kapalıydı ve dışarda hafiften yağmur başlamıştı.Etraf karanlıktı saat çoktan 1 olmuştu bile.
Ben tamamen filme odaklanmıştım ki dizlerimde bir ağırlık hissettim
Robert dizlerimde yatıyordu.
Hatta uyuyordu.Gözleri kapalıydı.Robert vampirlerin bedenlerini çok yorarlarsa uyuma ihtiyacı olduğunu söylemişti.Bugün kendini yoracak bir şey yapmış olmalıydı.
Onu uyandırmamaya çalıştım çok huzurlu görünüyordu uyurken.Kendisi yorgun olmasına rağmen benimle sabahlamayı kabul etmişti.Televizyondan yansıyan ışıkla yüzünü görebiliyordum.Yüzünü tekrar inceledim.Çekici yüz hatları vardı.Onu yakışıklı gösteriyordu ki zaten yakışıklıydı.Kendimi tutamayıp ellerimi saçlarının arasına attım.Sonuçta o da ben uyurken saçlarımı okşuyordu.Kumral saçları yumuşacıktı.Acaba vampirler rüya görüyor muydu?Uyuyabiliyorlardı peki uyurken rüya da görüyorlar mıydı?Bir ara Robert'e sormalıyım.
______________________--
Robert'in rüyası
"Ne kadar da güçsüz bir de varis olucak"
"Jules varken ne gerek var 2.varise"
"Çöp gibi kokuyor"
"Hayatta kalamaz"
"Bu cehennemde yaşayamaz daha fazla"
Kulaklarımı kapadım.Yere çöküp ağlamaya başladım.Neden herkes benden nefret ediyordu?Biri gelip elimden tutup kaldırdı.
"Kesin şunu.O güçsüz fln değil.Peters ailesinin yeni üyesine düzgün davranın.Yoksa ne olacağını biliyorsunuz"diye bağırdı diğer çocuklara
Kafamı kaldırdım.Jules'ti beni kaldıran,beni koruyan
"Ağlama artık geçti.Bir daha kimse sana zarar veremez.Hiç kimse Peters ailesine zarar veremez"
Elimden tuttu ve beni eve götürdü.Artık bir ailem vardı.Artık bir abim vardı.
_____________________
Filmin sonu gelmişti ve ben kendimi tutmayıp ağlamaya başladım.Bu filmi bir çok kez izlemiştim ve her defasında sonunda ağlıyordum.
Robert hareket etti.Yavaşça kalktı.Acaba ağlama sesim yüzünden mi uyanmıştı?Çok sesli ağlamıyordum aslında.
"İrina noldu neden ağlıyorsun"endişeli bir şekilde bana baktı
"Sadece filmin sonu çok üzücüydü."diyip daha çok ağladım