24 Ruh Eşin Sahip Olduğun En Kıymetli Şey

5 0 0
                                    


Vampir hastanesinden ayrılalı 2 gün geçmişti.Robert tamamen toparlanmıştı.Buna sevinmiştim ama ona yaptıkları işkenceyi hatırladıkça daha çok üzülüyordum.Hayatta olduğu için minnettardım.İkimiz de hayatta olduğumuz için minnettardım.

İkimiz de kanepede kitap okuyorduk ben bacaklarımı onun dizlerine doğru uzatmıştım.Yanımızda kahvelerimiz eşliğinde huzurlu anlar yaşıyorduk.Ta ki kapı çalıncaya kadar .Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm.Kim olduğunu sormama gerek yoktu Laura ve Josh olduğunu biliyordum.

Laura beni görür görmez üzerime atladı.Kollarını bana doladı."Seni gördüğüme o kadar sevindim ki."dedi."Eh Josh ile yalnız kalmak bazen sıkıcı olabiliyor"dedim.

"Tch tch tch.Ben sizi eğlendirmek için 40 takla attım.Siz bana sıkıcı diyin."dedi.Sonra kanepede oturan Robert'ı gördü hızla onun yanına gidip kendine çekip sarıldı.

"Ah benim ahiretlik arkadaşım o kadar üzüldüm ki senin için.İrina sana iyi baktı mı?O cadı insan canını sıkıyor mu?Ben olmasam çoktan ölmüştünüz" dedi.Robert ölümden dönmüş gibi davranıyordu ki zaten ölümden dönmüştü ama tepkileri şaka ile karışık abartıydı.

"Shh.Ruh eşime laf yok."dedi Robert ve beni korudu.Josh Robert'ın omzundaki elini çekti."Iyy herkes  hanımcı olmuş ya "dedi.

"Sen değil misin Josh"dedi ona Laura."Ah küçüğüm sadece sana"diyip göz kırptı.

"Benden başkasına olamaz zaten"dedi Laura.İkisinin atışmaları çok keyifliydi.Onların birbirlerine nihayet alıştığını görmek beni rahatlatmıştı.Laura'nın  yıllarca hapis kaldıktan sonra bu kadar kolay uyum sağlaması şaşırtıcıydı ama Josh sayesinde başarmıştı.Ruh eşi bir insanın ya da vampirin sahip olduğu en kıymetli şeydi.Hayatının anlamıydı.Varlığın ruh eşinle birlikteyken bir anlam ifade ederdi.Kalbindeki boşluk ruh eşinle dolardı.Hayatın ruh eşinle güzelleşirdi.Robert olmadan önce hayatım sıkıcı ve sıradandı.Robert hayatıma girdikten sonra her ne kadar bazı şeyler yolunda gitmese de onun bana verdikleri pahabiçilemezdi.Ruh eşiniz eksik yönünüzü tamamlardı.O olmadan tamamen bir bütün olamazdınız.Robert benim hayatımdaki eksiklikti ve onu bulduğumda ben tamamlanmıştım.

"4 lü date mi yapsak ya canım çok sıkıldı evde"dedim.

"Hadi kampa gidelim"dedi Josh.

"Kamp mı ?Ormanın içinde?"dedim yüzümü buruşturarak ormanları pek sevdiğim söylenemezdi.

"Bir gün ormanda dursan konstesliğinden bir şey kaybetmezsin "dedi Josh

"Evet İrina lütfen gidelim.Evde bu vampirle canım çok sıkılıyor biraz insanlarla sosyalleşmeliyim"dedi Laura.

"Tamam tamam gidelim hadi."dedim."Ama sadece 1 gün"

"Anlaştık"dedi Laura.

Laura ile birlikte mutfakta yemek sepeti hazırlarken Robert ve Josh arabaya çadırları ve diğer kamp malzemelerini yüklediler.

"Daha önce hiç kamp yaptın mı?"dedi Laura

"Bir kaç kez ailemle ya da okul kampına gitmiştim"dedim.

"Orman tehlikeli mi?"diye sordu.

"Yani neresinde olduğuna bağlı bazen içinde tehlikeli hayvanlar olabiliyor.Ama korkmana gerek yok yanımızdaki 2 vampir o hayvanlardan daha tehlikeli."dedim

"Howell'dan sonra Josh ile takılmak garip geliyor.Ben her vampir aynı sanıyordum.İkisi de bana  çok farklı davrandılar.Bir gün Howell'ın elinden kurtulacağım aklımın ucundan geçmezdi.Şimdiyse normal bir insan gibi hayatımı yaşıyorum."

DÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin