Hayatımızda bazı anlar vardır.Tesadüf mü yoksa planlı mı bilemeyiz.Biz ne kadar inansak da kaderin bizim için başka bir planı vardır.Bazen her şey öyle ters gider ki,sanki hep kötü şeyler sadece bizim başımıza geliyormuş gibi hissederiz.Yaralanırız.Sadece biz yaralandık sanarız.Tuzaklara düşeriz.Sanki o tuzaklar sadece bizim için kurulmuş gibi.Yollar kapanır bizim için.Sadece bize kapalı sanarız.Vazgeçemeyiz.Sadece biz vazgeçemedik sanarız.Sadece bizim gözyaşlarımız akıyor sanarız.Acı hep bize uğruyor sanarız.Sadece bizim sevdiklerimiz alındı sanarız.Bir gün sadece biz öleceğiz sanarız.
Robert'ın bana 'sen benim ruh eşimsin'dediği anı dün gibi hatırlıyorum.Her şey bir rüya sanıyordum.Sadece bir rüyaydı diyip geçiştirdim.Ama rüya olmadığı gerçeğini kalbimin en derinliklerinde biliyordum.Şimdiyse Josh aynı cümleyi Laura için söylemişti.
Belki de hiçbir şey tesadüf değildi.Belki de hiçbir şey ters gitmedi.Her şey olması gerektiği için oldu.Sadece biz yaralanmadık.Tuzaklar sadece bizim için kurulmadı.Yollar sadece bize kapalı değil.Sadece biz vazgeçmedik.Sadece bizim gözyaşımız akmadı.Acı sadece bize uğramadı.Sadece bizim sevdiklerimiz alınmadı.Bir gün hepimiz öleceğiz.
Şaşkınca Josh'a bakan Laura'ya çevirdim başımı.Ona az önce anlattığım şeyleri düşünüp anlamaya çalışıyordu.Ruh eşi demiştim ona.Sen de bir istisnasın dedim.Biz çok benziyoruz Laura.Her ne kadar farklı şeyler yaşasak da biz çok benziyoruz.
"Ruh eşi mi?"dedi ."Düğüm olan ruh eşi?"diye sordu.
"Evet,ruh eşi"dedi Josh.Yavaşça onun yanına doğru yürüdü.
"Yaklaşma bana!"diye bağırdı Laura.Sesi tüm hastanede yankılandı.
"Sana zarar vermicem."dedi Josh
"UMRUMDA DEĞİL.DOKUNMA BANA"
Josh'un gözleri dolmuştu.Yıllardır beklediği ruh eşi onu istemiyordu.Bu Laura'nın suçu değildi.Bu onu kaçıran ve yıllarca hapseden vampirin suçuydu.Her düğüm bağı gibi Josh ve Laura da hakediyordu bu bağı.Sadece Laura buna hazır değildi.
Josh hızla odadan çıktı.Robert ile gözgöze geldik.Birbirimize şimdi ne yapacağız der gibi baktık.
"Ben onunla konuşurum.Sen Laura ile ilgilen."dedi Robert.Odadan çıkıp Josh'u bulmaya gitti.
"O vampir gerçekten benim ruh eşim mi?"diye sordu Laura
"Evet "dedim
"Madem öyle o zaman bunca yıl ben hapisken o nerdeydi?Neden beni bulmaya gelmedi?"dedi
"Laura senin sandığın gibi değil.Vampirlerin ruh eşleri doğduğu zaman kollarında bir çizik oluşur.Ruh eşlerinin yaşadığı her yıl için yeni bir çizik oluşur.Böylece ruh eşin senin hayatta olup olmadığını anlar.Sen doğduğun zaman Josh'un bunu hissetmesi gerekiyordu.Ama doğduğundan beri bir zehir tüketiyorsun.Zehir kanına çoktan karışmış.Her gün içtiğini söylediğin o iğrenç sıvı vardı ya?İşte o zehirdi.O zehir yüzünden Josh seni hissedemedi.Kolunda oluşması gereken çizgiler oluşmadı.Sen zehri içmeyi bıraktığın zaman Josh'un kolunda 22 tane çizgi oluştu.Böylece anladık senin 22 yıldır hayatta olduğunu.Ve inan bana Josh o çizgileri gördüğü ilk andan beri seni arıyor.Bir an bile vazgeçmedi seni aramaktan.O da biliyordu tehlikede olduğunu.Hissediyordu senin iyi olmadığını.Ona biraz şans vermelisin.Anlıyorum senin için vampirlerin etrafında olması rahatsız edici.Ama inan bana o seni korumaya çalışıyor.Bütün vampirler Howell gibi değil.Biz seni kurtarmaya çalışıyoruz Laura."dedim.
Gözleri kucağındaki ellerine kaydı.
"Ben bilmiyordum.Sadece kimse beni kurtarmadığı için kırgınım.Ve Howell'ın ne olursa olsun gebermesini istiyorum."dedi