OYLAMAYI VE YORUM YAPMAYI
UNUTMAYIN!Sevgi her yaşta ihtiyaç duyulan bir şeydir.
Her yaşta güzel, Her yaşta özeldir.
İnsanın doğusunda vardır bu ihtiyaç. Sevgisiz yaşarım diyenleri anlamakta güçlük çekiyordum. Nefes alabiliyorsan sevgiyse borçlusun. Ama boğazına oturan o taş kadar sert şey Sevgi olmadığı için sana nefes almakta zorluk çektirir
"Bunların hepsini ben mi dedim" Şuan büyük bir şok içindeydim. Büyük potlar kırmıştım. "Dilimi kerpeten ile koparsaydınız" dedim. En çokta Zümra'ya üzülmüştüm. Kız zaten utangaçtı Biri ile yakıştırdığımda daha da utangaç olmuştur kesin.
Ama şuan Zümra'yı değil de başka biri ile ilgili bir şey demiş miydim onu öğrenmeliydim. O an aklıma sadece bir şey geldi. Çakır İle ilgili bir şey söylemiş miydim acaba? Bu sefer kesin Pot kırardım. Abim beni kurşuna dizerdi "Ben" dedim ürkek çıkan sesim ile. "Çakır ile ilgili bir şey söyledim mi?" dedim sesiz bir şekilde. İçimden bildiğim her duayı okudum Allah'ım ettiğim dualar için Lütfen bir şey söylememiş olayım. "Söyledin" dedi Işık gayet keyifli bir şekilde. Yattığım yataktan hızla kalkmıştım. Yaptığım ani hareket ile Omzumun üzerinden başlayıp gerdanıma kadar giden yaram çok kötü sızlamıştı. "Ah" diye inledim.
"Ne söyledim" dedim acı ile Omzumu sıvazlarken. "Çakır, Ben senin aşkından geberiyorum. Bir psikopatım Senin için şiir ezberlemeye başladım" dedi Işık Alaycı bir ses ile. Allah'ım eğer bunlar dediysem Azraillini gönderde alsın bu canı. Yoksa Ferit BARBAROS elleriyle Çakır KARAŞAH ise gözleri ile öldürürdü beni.
"Hem sana sevineceğin bir haberim var" dedi Işık keyifli bir şekilde. Ne? Dercesine kafamı salladım. Yine ne bok yemiştim. 0"Gülümser Teyze Geliyormuş" dediğinde Vücuduma soğuk bir rüzgâr değmiş gibi oldu
Kalbim sızladı.
Ruhum yine acı çekmişti.
Işık belki Annemin gelmesini alaya vurmuştu ama. Gülümser BARBAROS. Annem. Onun bırak Alayını, doğrusu bile bana acı veriyordu.
En son böyle yaralandığımda anne demiştim o kadına. Sonrasında ise
Şey.
Bu kelimenin dışında hiçbir şey dememiştim. Çünkü Anne kelimesi bana göre hem kutsal bir kelime Hemde Değerli bir varlıktı.
Herkes Anne olmamalı.
Hayatımda kuşkusuz sürekli arkasında duracağım tek sözdü.
Gözlerim üzerimdeki ince beyaz battaniyeye kaydı ve dalıp gittim.
"Ben bir şey yapmadım." Dedim. Ağzım gözüm ağlamaktan salya sümük olmuştu. "Yalan söyleme!" diye kükremişti Gülümser BARBAROS. "Yalan söylemiyorum" dedim yine. Aynı şeyi tekrarlayıp duruyordum fakat Karşımdaki kadınının bana inanmayacağını dinim kadar biliyordum.
"Bu çorapları sen yırttın Efsun! " Ben yırtmıştım. Nefret ederdim çorap giymekten. Ayağıma değen her şeyden ölümüne tiksinirdim. Sessiz kaldım. Susmayan Efsun Annesinin yanında çıtını çıkartamıyordu. Küçükken korktuğum o canavar aslında benim annemdi. "Gebersen de kurtulsam" dedi ve Ağzından acısı bıçaktan daha can yakan kelimeler döküldü. "Şu genç yaşımda beni tükettin ya Allah'ta seni tüketsin!" Bunu bir anne diyordu, bir kız çocuğuna bu laflar denilir miydi?
Ellerimi önümde birleştirip kafamı yere eğmiştim. Küçük Efsun Kafasını yere eğmişti. Şimdiki ben ise Başını kesler yere eğmeyecek bir kadındım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗚𝗘𝗖𝗘 𝗟𝗔𝗠𝗕𝗔𝗦𝗜
Action❝Asker, ölür yada yaşar. Ama asla Aşık olmaz. Eğer Aşık olursa, Arkasında gözü yaşlı bir kadın veya bir adam bırakır...❞ • • • 🤍🌈