"YAZ AHU ÇELİK/RİZE/EMREDİN KOMUTANIM" diyip tekmil verdim."Rahat üsteğmenim" deyip bana zarf uzattı.
İçindekini bildiğim için yadırgamadım.
Albay konuşmayacağımı anladığında "tayinin çıkmış hayırlı olsun" dedi
"Sağ olun komutanım, başka bir şey yoksa izninizle çıkabilir miyim?"
Dedim tayin işini bekliyordum ama bu kadar yakın zamanda değil hem ben Timimi seviyordum yani iyi anlaşıyorduk.
Albay "Çıkabilirsin" dediğinde derin bir nefes alıp "Emredersiniz komutanım" dedim ve odadan çıktım.
Zarfı açtığımda Mardin yazısını gördüm. Mardin güzel bir yer aslında inşallah alışırım
Timle konuşup vedalaştım hepsini seviyorum aslında ama veda etmeyi sevmem.
O yüzden kısa sürdü. Eve geldim ve şuan evimi topluyorum eşyalarımı yerleştirip kolilere koyuyorum.
Asker olsam bile giyinişime çok dikkat ediyorum.Alışverişe gitmeyi çok seviyorum çoğu kadın asker arkadaşlarım sevmez.
Aslında her kadının seveceği şeyler ama biz asker olduğumuz için ve sürekli olarak dağlarda olduğumuz için çok önemsemiyoruz ama ben seviyorum işte.
Kolileri bitirdiğim zaman arabama taşıdım evimin kapısını kilitledim ve evime veda ettim.
Şimdi arabadaydım ve yolculuk başladı benim için aslında. Arabayla yolculuğu çok seviyorum ama aç olduğum zaman mide bulantım başlıyor ve rahatsız oluyorum buna rağmen yine de vazgeçmiyorum.
Arabayla giderken birisi aradı beni kim olduğuna baktığımda bilinmeyen numara olduğunu gördüm açtım.
Bir kadın"Merhaba Yaz Ahu ÇELİK ile mi görüşüyorum" dedi
Bende "Evet buyurun kimsiniz?" dedim nazikçe
"Biz sizi bugün saat 15.00'da Mardin ***** Hastanesinden arıyorum. DNA testi için"
"Anlamadım, DNA testi ne alaka"
"Kusura bakmayın rahatsız ediyorum Yaz Ahu Hanım ama doğduğunuz gün başka bir bebekle karıştırılmış olma ihtimaliniz yüzünden, sizi hastaneye bekliyorum"
Ne yani ben karıştırıldığım için mi ailemden ayrı kaldım o kadar üzüldüm kahroldum, bu duruma inanmıyorum.
Eğer gerçekten karışmışsam ve ailem varsa...Aile, Aile neydi ki benim bildiğim Aile vatanı uğruna savaşan kardeşlerim sadece...
"Peki geliyorum" deyip kapattım.
Allah'ım nolur böyle bir şey olmamış olsun, nolur.
Mardin'e geldiğimde lojmana gidip kolilerimi bıraktım saat 14.30'du yani hazırlanıp gidersem yetişirim zaten yakın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AHU (Gerçek Ailem)
Teen FictionİLK HİKAYEM BANA ŞANS VERİR MİSİNİZ?🦋🧿💗👸 Ben Yaz Ahu ÇELİK ya da ARSLAN mı demeliyim? Aile kurgusu. Sıradan değil ama klişe de olabilir. Buna sen karar vermek ister misin? Yazım hataları olabilir kusura bakmayın:)💙