Melis'ın evine geldikten sonra konuştuk,dertleştik, bana arkadaşlarım çok iyi geliyor, Esra'yı da aradık beraber yan yanaymışız gibi çekirdek kola yaptık.
Esra da tayinini isteyecek Mardin'e çok iyi olur neredeyse 2 aydır görmedik onu.
Sonra yemek saati yaklaşın yaklaşınca konuşmayı sonlandırdık elbisem olmadığı için Melisa'dan giyindim bedenlerimiz aynı ama ben daha uzunum, havamı atıyorum ;) elbise üzerime güzel oldu sevdim. Siyah bir elbiseydi ilk buluşmada biraz asil olmak istedim. Diz üstünde bitiyordu ama boldu ve bana yakışıyordu.
Makyajımı da sade yaptım çantamı aldım silahımı koydum içine ve hazırım.
Melis'e "ben gidiyorum aşko, oradan da evime giderim sonra görüşürüz" deyip sarıldım.Arabama bindim kemerimi taktım yola çıktım inşallah yemek güzel ilerler.
💙
Sonunda geldim Mardin'i bilmediğim için karıştırdım sonra navigasyonu açayım derken başka yola saptım en az bir 20 dk geç kaldım normalde dakik biriyimdir ama işte talihsizlik oldu.
Arabamı park ettim, çıktım arabadan tatlıları da aldım ve eve baktım ev değil konak tarzı bence çok güzel sevdim burayı.
Kapıyı çaldım kapıyı açan hizmetli kadın beni içeri aldı. Kapıdan içeri girdim tatlıyı uzattım. Sonra Semra Hanım geldi "Merhaba Yaz, hoşgeldin evine" dedi
Bende nezaketen 'evine' kısmını geçerek" Hoşbuldum Semra Hanım, nasılsınız" dedim o da "iyiyim sen nasılsın" dedi "çok şükür" dedim.
"Gel içeri geçelim" dedi kafa salladım.İçeri geçtiğimizde salona aldı beni.
Salona girdik, hepsi ayakta bekliyordu hooaayyy Maşallah bu ne lan küçük kardeşim bile benden daha uzun ben böyle hayatın off.
Bir süre bakıştık sonra da Serdar Bey "buyur otur" dedi bana hepsi oturdu benimle beraber. Hepsine teker teker baktım.
4 kişi vardı kaşlarımı çattım, bir kardeş yok zaten bunların bilgileri de yok isimleri dışında zaten isimlerini de zor öğrendim neden acaba? Acaba polis yakını mı var ?
Kaşlarımı çattığımı farkettiğimde hemen eski halime döndüm fazla duygusuz.Bu evde herkes soğuk bakıyor. Kerem ve Semra Hanım dışında. Allah Allah yedik seni neden soğuk bakıyorsun bende öyle bakıyorum ama benimki kesinlikle mesleki deformasyon.
Sonra Serdar Bey hepsini tanıttı. "Bak kızım bu en büyük abin Poyraz Şirkette CEO, bu 3 abin Oğuz polis, 4 abin Uğur Doktor, Kerem küçük kardeşin hukuk okuyor" dedi
Tam tahmin ettiğim gibi ailede polis var. O yüzden bilgileri gizli.
Hepsine hitaben "memnun oldum" dedim kafa salladılar Kerem kuşum güldü Keremi sevdim♡Serdar Bey "Nasılsın Yaz?" Dedi, bende "iyiyim Serdar Bey siz nasılsınız?" Dedim "iyiyim sağ ol" dedi . Sonra Semra Hanım "bize biraz kendinden bahsetsene" dedi
Bende "Siz sorun ben cevaplayayım" dedim, güldü ve tam ağzını açacaktı ki "mesleğin ne"diye sordu Poyraz.
Baktım terörle bağlantıları olmadığını biliyorum ama almaya danışmadan söylemem ne kadar doğru bilemiyorum o yüzden"doktor" dedim yani aslında pekte yalan sayılmaz çünkü asker olarak bize genel şeyler öğretiliyor o yüzden doktor da sayılırım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ AHU (Gerçek Ailem)
Teen FictionİLK HİKAYEM BANA ŞANS VERİR MİSİNİZ?🦋🧿💗👸 Ben Yaz Ahu ÇELİK ya da ARSLAN mı demeliyim? Aile kurgusu. Sıradan değil ama klişe de olabilir. Buna sen karar vermek ister misin? Yazım hataları olabilir kusura bakmayın:)💙