𝐙𝐀𝐘𝐘𝐀𝐍 𝐌𝐈𝐊𝐀𝐄𝐋 -10

705 26 0
                                    

BANG!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

BANG!

Satu tembakan dilepaskan pada lelaki tersebut membuatkan darah mula mengalir bercucuran di atas lantai. Wajah lelaki itu ditendang hingga jatuh menyembah bumi. Lelaki itu mendecit kesakitan menahan perih wajah dan kakinya yang mula berdarah.

"Aku tanya engkau?! Apa rancangan betina tu?! Apa yang susah sangat kau nak jawab?!"

Zayyan yang duduk di atas kerusi itu memandang ke arah tubuh tersungkur di atas lantai , menanti jawapan yang sebenar dari lelaki yang berada di hadapannya sekarang ini.

"Boss aku rasa dia ni memang tak takut mati lah" ujar Ridhuan.

"Kau ambil pisau tu bagi dekat aku" Ridhuan menggangguk dan mencapai sebilah pisau di atas meja dan diberikan kepada Zayyan. Setelah menerima pisau Dari Ridhuan dengan lantas lelaki itu berjalan ke arah Riel yang berada di lantai. Tubuh lelaki itu ditarik supaya duduk menegak. Zayyan mengacukan pisau dileher Riel dan diseret membuatkan leher lelaki itu menitiskan darah sedikit demi sedikit.

"Kau nak bagitahu aku ke tak nak bodoh?!" Tengking Zayyan tepat diwajah lelaki itu membuatkan tubuh lelaki itu menggigil ketakutan.

Sedang Zayyan mencuba membuatkan Riel membuka mulut. Tiba-tiba sahaja pintu markas dibuka.

"Oh so you're all gathered here?" Soal Heinz yang baru sahaja melangkah masuk ke dalam markas.

"Kau nak apa datang sini Heinz?" Soal Zayyan kembali.

Riel yang melihat wajah Heinz bertambah cuak. Mukanya mulai berpeluh. Sudah lebih 6 Tahun dia tidak bertemu Heinz kini dia bertemu kembali. Heinz awalnya tidak perasan Riel yang melihatnya sehingga dia berjalan mendekati Zayyan.

"Oh it's you. Long time no see, friend." Bahu riel ditepuk kasar sambil tersenyum sinis. Riel sudah mulai ketakutan. Lelaki yang berada disebelah Heinz sekarang ini cukup memberinya trauma pada 6 tahun yang lepas.

"Kau kenal dia?" Soal Zayyan.

"Hm maybe?" Balas Heinz sambil mengambil tempat disebelah Ridhuan.

[FLASHBACK]

"Riel...Riel...Riel...aku tahu, kau dengan Afira bersubahat kan?"

"Siapa kau nak fitnah aku macam tu hah?!" Tengking Riel sambil matanya tertuju ke arah Heinz.

"Kau tau? Kalau kau taknak mengaku semua perbuatan busuk kau aku akan buat sesuatu yang akan buat kau menyesal seumur hidup Riel Ferris!" Pisau yang berada ditangannya di asah-asah hingga tajam dan di lapkan dengan kain

"Kau ingat aku takut dengan kau hah?!, kau dengan abang kau , sama-sama bodoh!"

Bruk!

Satu pukulan kuat mengenai wajah lelaki itu meninggalkan luka pada bibirnya sehingga berdarah.

ZAYYAN MIKAELWhere stories live. Discover now