0.6

118 11 0
                                    

'Minho! Yeter kalkmıycam!'

'Jeongin Hyunjin geldi ama'

'Of napabilirim? Geç uyudum birazdan kalkarım'

'Hyunjin soyunma'

'Ne Hyunjinmi soyunuyo?'

'Nasıl kalktın ama NFÇSCJLZDJ'

'Minho, tssk mı geçiyosun? Siktir git amına koyayım'

'Jeongin, güzelim kalk hadi' Hyunjin artık Minhonun onu uyandıramayacağına ikna olup bu görevi kendi üstlendi.

'Ya eve mi gidicez? Bırakın uyuyayım'

'Evet eve gidicez, hadi kalk' Hyunjin Jeongin'in alnından öpüp, ekledi 'Kalkmazsan kucağımda götürürüm.'.

'Cidden kucağında götürebileceksen götür. Uyuycam ben.'

'Öyle mi? Hadi bakalım o zaman.'

Minho bir tarafta kahkaha atıyor, Hyunjin Jeongin'i kucağına alıyor, Jeongin ise Hyunjin onu kucağına alırken rahatsız olduğu için mızmılanıyordu . Jeongin Hyunjin'in kucağına yerleştikten sonra yeniden uykusuna devam etti. Minho odanın kapısını açtıktan sonra Hyunjin kucağındaki Jeonginle odadan çıktı. Hyunjin dışarıya çıkan kapıyıda Jisunga açtırttıktan sonra yan apartmandaki kendi evine gitti. Minhoyuda yanında getirtmişti, çünkü kapıyı açacak biri lazımdı.

Minho kapıyı açtıktan sonra Hyunjin yatak odasına gidip Jeongini yerine uzandırdı. Jeongin uykusunda hafif mırıldanmalar çıkarıyordu. Jeonginin bu hâli Hyunjin'e tatlı gelmişti. Dayanamadı için eliyle Jeonginin çenesini tutup yana eğerek yanağından öpmüştü. Hatta öyle bir yerden öpmüştü ki, dudağına değmesine az kalmıştı. Jeongin bu haraket üzerine gülümseyerek bir mırıltı çıkarmıştı.

Tam bu sırada Minho odaya dalmıştı.

'Bizide böyle öpsen istediğin tüm sesleri çıkartırdık amına koyayım'

'Minho siktir git, Jeonginim- Aman! Jeongin uyanacak'

'Valla ses kaydı aldım. Jeongin uyansın görürsün o zaman olanları.'
Hyunjin Jeonginin yanından çekilip Minhonun yanına geldi ve ona sertçe bir tokat attı. 'Sus amına koyayım'
Minho Hyunjine göz deviridi ve ardından odadan çıktılar.

'Size gelicem Minho. Konuşacaklarım var.'

'Mesaj atarsın Jisungla baş başa kalalım artık'

'Siktir git o zaman.'

Minho kapıdan çıktıktan sonra Hyunjin kapıyı yavaşca kapadı.
Aradan 20 dakika geçtikten sonra  Hyunjin eline telefonu aldı.

hepinizin amınakoyayim.

hyunj.in
lan bana bak minho
send ebak jisung
lan serefsiz minho
sen jeongine neden yakın oluyosun lan
şerefsiz
yavşak

lino
yavsak olmak cok guzeldir.
n

eyse
istedigim kadar yakinlasirim
ayni yatakta bile uyduk mk
yakinlasmayip napiyim

jisungie
ofofof
jeongin senin ona aşık olduğunu öğrenince napıcak acaba

hyunj.in
SOYLERSERSENİZ SİZİ UST USTE KOYUP SIKERIM.

lino
yaparsin ayn

jisungie
yapar yapar (ska)

hyunj.in
aminiza koyiyim sizin.
neyse
dua edin jeonginim uyandı


'Jeonginim mi?'

'Jeonginim mi?'

'İşte yazı yazarken Jeonginim yazmışsın'

'Jeongin yazdım yanlış görmüşsün.'

'İyi tamam'

Jeongin gözlerini ovuşturup Hyunjin'e döndü. Hyunjin tekli koltukta bacak bacak üzerine atmıştı. Jeongin Hyunjin'in üstteki bacağını yana itti. Hyunjin Jeonginin yapacağı şeyi merak ettiğinden dolayı zorluk çıkarmamıştı. Ardından Jeongin Hyunjinin kucağına oturmuştu. Rahatını bulmak için bir kaç dakika yerinde kıpırdadı. Ardından kafasını yan tarafa döndürüp 'Öyle bakma bana, yotgunum burdan kanapeye yürüyemem.' diye konuşmuştu. Hyunjin daha şaşkın olduğundan kafa salladı. Jeonginde arkasını döndü ve ardından kafasını Hyunjin'in boynuna gömmüştü. Hyunjin artık olayın şokundan çıkmak için sakin bir sesle 'Bir şey istiyor musun? Yemek,su?' sordu. Jeongin boğuk çıkan sesiyle 'Sadece burda oturmak istiyorum.' diye cevap vermişti.

'Peki, nasıl istersen.' Hyunjin kendini sakin tutmaya çalışıyordu.
Jeonginin verdiği nefesler Hyunjin'in boynuna çarpıyordu. Hyunjin artık buradan gitmek istiyordu. Daha falza sakin kalamayacaktı.

'Tuvalete gidicem. Kalka bilirmisin?'

'Peki.'

Jeongin istemsizce ayağa kalktı. Hyunjin tuvalete doğru gidip klozetin kapağının üzerine oturdu. Biraz kafasını ovuşturdu.

Ardından aklına bir fikir geldi. Hem böylece bu gergin anıda bozmuş olacaktı. Tuvaletten çıkıp Jeongin'in yanına geldi.

'Dışarıya çıkalım mı? Gezeriz hem.'

'Olur. Hazırlanayım ben'

'Koş hadi'

Bu cümle ikilinin kıkırdamasına sebep olmuştu. Jeongin kendi odasına gidip hazırlanmaya başlamıştı. Hyunjin ise bu olayı atlatmaya çalışıyordu.

20 dakika sonra Jeongin içeri girdi. Beraber evden çıkıp yakındaki parka gittiler.

'Hyung, fotoğraf çekinelim mi?'

'Kaç yıldır arkadaşım senle ilk defa fotoğraf çekmek istediğini görüyorum.'

'Hyung çekelim lütfen'

'Seni gidi, neyse tamam bi poz düşün sende.'

'Poz gerekmiyo fotoğraf olsun yeter.'

'Gel bakalım buraya.'

Fotoğraf çektikten sonra Hyunjin Jeongin'e fotoğrafı göstermiş, Jeongin'de fotoğrafın güzelliğinr bakskalmıştı.

Fotoğraf çektikten sonra Hyunjin Jeongin'e fotoğrafı göstermiş, Jeongin'de fotoğrafın güzelliğinr bakskalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.






arkadaslar psikolojinizi bolucem fic 599 söz NDÖSNDÖSNFÖSHDSKDH 7. bolum ne zmn gelr bilmiorum mk ne yazcam onud abilmiorum

Walk My Baby/ HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin