hyunjin tarafindan yine guzellijler
'Hyunjin kalk'
'Neden?'
'Minhoyla Jisung'a bakmamız lazım acil hem de.'
'Aa doğru kalk kalk kalk kalk'
'Ben kalktim zaten'
Jeongin ayakta bana arkasını dönmüştü.'Trip atma bana.'
'Git ya'
'Öpim geçsin'
'Hayir'
'Gel hadi'
'Yoo'
Jeongin'e arkasından side eye attım. Ona arkasından sarılıp yanağından öptüm. Galiba heyecanlanmış olmalıydı ki, gülümsemişti. Bana döndükten sonraysa dudaklarından öpüp bırakmıştım.Oyalanmamamız lazımdı. Çünkü Jisung ve Minhonun odasına gitmemiz lazımdı. Jeongin'i dürttüğümden sonra hızla onların odasına gittik.
'Bu ne lan KDŞAKEPSJW'
'Oha KDŞAKPAJDLW'
'NE SACMA POZİSYON LAN BU SŞWKDAPJEPWJWŞQNDL'
'TERS UYUMAK MI OLUR RLŞAIWPWKSLAXNSL'
'TERSİ BOŞ VER DE MİNHONUN AYAĞI JİSUNGUN AGZINDA ONA NE DEMELK AIQOWĞWLDŞAPWWLSÇAKWŞEJSN'
'Noluyo lan. Ana ayagım cocugun agzındaymıs niye demiyonuz AÖSİSLŞSDKŞAWK'
'Ona aniriyoz bizde zaten'
'Neyse Hyunjin gel biz mutfağa gidelim'
'Peki Jeonginim'
Jeongin ile beraber mutfağa gittik ama beni neden mutfağa götürdüğüyle ilgili azıcık fikrim yoktu. Mutfağa geldiğimizde Jeongin buz dolabından minik bir nutella çıkardı. Ardından eline bir kaşık aldı. Nutellaya kaşığı sokup içinden bir miktar çikolata çıkarmıştı. Herhalde nutella yiyecek diye düşünürken kaşıktaki çikolatayı benim ağzıma sokmuştı.
Ben daha bir şey anlayamamıştım.'Hadi Hyunjin ye şunu'
Kaşıktaki çikolatayı dilimle alıp yutmuştum.'Sadece şaşırdım'
'Niye şaşırıyosun ki?'
'Sen çikolotaya aşıksın. Kendin yiyeceksin sandım'
'Sana da aşığım amaa'
Jeongin'in sözlerine gülümsemiş ardından da dudaklarından öpmüştüm onu. O da bunu bekliyormuşcasına karşılık vermişti.
'Yavvaş'
'Ne var Minho? Öpemez miyim Jeonginimi?'
'Öpme demiyorum ki. Bizim yanımızda öpme'
'Minho sus bak valla sizin yanınızdayken öpmez içinde biriktirir biriktirir yanlızken boğar beni bu.'
'Ne boğucam ben seni'
'Boğarsın'
'Boğar boğar'
'Neyse biz uke seme takılalım ben Jisung'u alıp kaçıyorum'
'Beni mi?'
'Evet güzelim seni'
'Jeongin?Güzelim falan noluyo?'
'Banane. Gel Jisungum'
Jeongin Jisung ile temas halinde odadan çıkarken ben kıskançlıktan geberiyor haldeydim. Minho bunu görmüş olmalı ki elimi tutmuştu. Minhoya döndüğümdeyse boşver gitsin bakışı atmıştı bana.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Walk My Baby/ Hyunin
FanfictionHyunjin arabasında giderken Jeongin'e çarpması sonucu Jeongin sakat kalmıştır. Daha sonralar Hyunjin ile Jeongin çok yakın arkadaş olup, bir evde yaşamaya başlamıştılar. Doktorlar Jeonginin yürümeye çalışırsa yeniden sağlığına kavuşacağını söylemişt...