hj den
bu arada konusmalar coook imanli oldugu icin dikkatli olunDdakji bittikten ve Jeongin ile aramızda bir şeyler yaşadıktan sonra sabah olmuştu.
'Lan uyansana'
'Noldu lan dünyanın sonu mu geldi?'
'Galiba geldi'
'Noldu ?'
'Jeongin Hyunjin ile konuşmuyorum diyip duruyo. Kalbini falan mı kırdın?'
'Yok dün gece bir iki şey yaşadık ama ondan mıdır?'
'Yuh be'
'Ne yuhu lan ne yuhu?'
'Git konuş çocukla'
'Tanlız bıarkıcaksan neden olmasın?'
'Tamam tamam git hadi'
Ayağa kalkıp Jeongin'in yanına gitmiştim. Öhm.. uçmuştum-
'Sen benle konuşmuyomuşsun?'
'Kim söyledi?'
'Kuşlar söyledi..'
'Hmhm kesin'
Aramızda bir süre sessizlik uarabmıştı. Ne yapsam diye düşünürken aklıma bir fikir geldi.
'Bebeğim bi baksana'
'Iı konuşmuyorum ben senle'
'Önemli değildi zaten, kucağıma gel diyecektim'
'Ne? Kucakmı? Baktım'
'Yok sen benle konuşmuyosun. Hem Minho falan da yoktu istediğin kadar kalabilirdin kucağımda ama işte..'
'Kucak istiyorum amaa'
'Konuşmuyosun benle sen'
'Hadi lütfen geleyim kucağa'
'İstiyo musun?'
'Evettt'
'Gel hadi'
'Tamamm'
Jeongin'i kendi silahıyla vurduktan sonra oturuşumu düzeltmiştim. Jeongin'i kucağıma aldığımdan sonra Jeongin çok rahat görünüyordu. Üstelik dünkü gibi oturmuştu kucağıma.. Bacaklarımı aralayıp yüzü bana dönük şekilde oturmuştu.. Jeongin kafasını boynuma gömmüş ve bana sarılmıştı. Nefesi boynuma çarptığı için kontrolümü kaybediyordum.. Biymeyecek miydi bu?!
Bir süre sonra Minho içeri girmişti. Git bakışı attığım için Mingo girdiği gibi geri çıkmıştı. Bir kaç kıkırdama duyduğum için Minhonun bunu Jisung'a yetişdirdiğini anlamıştım.
'Bakıyorum da rahatsın'
'Senin kucağında rahatım elbet..'
'Sen diyosun ki, gel kontrolünü kaybet (az yani)'
'Demeyeyim mi?'
Jeongin boynumu öpmüştü..?!'Demek mi istiyosun? Acırsın güzelim sen'
'Acırsam nolucak ki? Senin altında acıycam sonuçta..'
'Hem.. Hem sen uyursun genelde böyle bir pozisyonda. İlk defa uyumuyorsum bakıyorum'
Söylemeye söz bulamamıştım işte. Ne söylesem azgının teki falan çıkacaktım sonuçta..
'İstersen uyurum ama..'
'Ama?'
'Nefes alış verişlerim boynuna değecek?'
'Altımda acımak isteyen birisi mi söylüyor bunu?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Walk My Baby/ Hyunin
FanfictionHyunjin arabasında giderken Jeongin'e çarpması sonucu Jeongin sakat kalmıştır. Daha sonralar Hyunjin ile Jeongin çok yakın arkadaş olup, bir evde yaşamaya başlamıştılar. Doktorlar Jeonginin yürümeye çalışırsa yeniden sağlığına kavuşacağını söylemişt...