0.7

111 9 0
                                    

arkadaslar bolumde uygunsuz yerler var isterseniz gecin ve ya bolumu okumayin!!

'Hyunjin, oturucam kalk.'

'Ya şurda koltuk var. Kalkmıyorum'

'Bak kalk diyorum'

'Kalkmazsam nalıcaksın? Üzerimemi oturucaksın?'

'Aynen öyle. Kalkıyo musun?'

'Hayır.

'Peki, sen kaşındın.'

Jeongin Hyunjinin üzerine oturup 'Yapamaz mıyım sanıyorsun?' diye söylenme başlamıştı. 'Yaparsın yapmasına da ben yap diye öyle dedim zaten.' Hyunjin ellerini Jeongin'in karnı tarafdan birleştirdi. 'Ben oturuyim diyemi yapt- ÇEK ELİNİ' Jeonginin bağırışları fayda etmiyordu. Gücü Hyunjine yetişmedi. En sonda pes edip kendini Hyunjin'in üzerine bıraktı.

Hyunjin sırıtışlara başlamıştı diyebiliriz.

'İyi tamam kalk hadi. Kıyamadım sana.'

'Şükür kurtuldum.' Mırıldanmaları duyuluyordu. Jeongin mutfağa doğru ilerlerken  Hyunjin 'Çok konuşma' diye bağırdı. Jeongin çok takmadan mutfağa gitti.

•••

'Jeonginim! Minhon geldi!'

Jeongin mutfaktan kapıya doğru koştu.

'Minhom gelmiş hoş gelmiş!'

Minho gülümsedikten sonra Jeongin'in üzerine atladı. Beraber gülüştükten sonra Jeongin Hyunjin'e baktı. Hyunjin Minhonun suratına bakıyordu kızgın bir şekilde. Jeongin onu sakinleştirmek için boynuna sarıldı.

'Selam vericekmisin? Yoksa döveyimmi?'

'Sen? Beni? Dövücen? Tanrı aşkına, çok ağırsın.'
Jeongin sarılmayı bırakıp aynı şeyi Minhoya yaptı.

'Bak Minhom öyle şey diyomu'

'Sen 1 kilo falanmısın? Jeongin çok hafifsin.'

'Minho, dalga geçme!'

'Geçmedim ki'

'Salaksın. Bırak inicem'

'Hadi in bakalım.'

Jeongin Minhoya göz devirdiği sırada bu görüntü Hyunjin'e çok tatlı gelmişti. Jeongine sarılıp  minik bir öpücük bıraktı dudaklarına. Jeongin utandığı ve ne yapması gerektiğini bilmiyorken Minho 'Ohoo, siz başlamışsınız' diye bağırmıştı. Hyunjin bakışlarını Minhoya döndürüp öldürücü bir bakış atmıştı. Jeongin bu sırada Hyunjin'i sakinleştirmek için kafasını Hyunjin'in boynuna gömmüştü. Hyunjin bu ani harakete biraz şaşırdıktan sonra Jeongin'in belinden tutup kendine çekmişti. Minho bu sırada 'Ben daha uygun bir zamanda geleyim en iyisi' deyip kapıdan çıktı.

'Gitmesemiydi acaba?' Jeongin tedirgin bir ses tonuyla konuşmuştu.

'Gitsin, önemli değil o. Sen daha önemlisin.' Hyunjin konuşması bittikten sonra sertçe Jeongin'in dudaklarına yapıştı. Jeongin sersemlesede kendini toparlayabilmişti. Hyunjin bu sırada Jeongin'in alt dudağını ısırdığı için Jeongin büyük bir inleme çıkartmıştı. Hyunjin yaptığıyla gurur duyuyorken Jeongin Hyunjin'i biraz ittirip 'Odayada gidebiliriz..' diye konuşmuştu. Hyunjin Jeongine göz kırptıktan sonra onu kucağına almıştı. Yatak odasına giden merdivenleri çıkarken Jeongin homurdandı biraz. Yatak odasına girdikten sonra Jeongin'i sakince yatağa uzandırmıştı ama pekte sakin olduğu söylenemezdi. Jeongin yüzüstü uzandığı için Hyunjin onun üzerine çıkmıştı. Jeongin Hyunjin'i taşıyabilmek için kendini sıkıyordu. Ancak artık yorulduğu ve gücü yetmediği için  tüm gücünü bıraktı. Hyunjin Jeongin'in yorulduğunu anladıktan sonra Jeongin'in üzerinden çekilip onu ayağa kaldırdı. Jeongin hâlâ yorgun olduğundan dolayı Hyunjin'e uymaktan başka bir şey yapmıyordu. Hyunjin Jeongin'in dibine girdikten sonra dudağına kuru öpücükler bırakmaya başlamıştı. Daha sonra bunlar sulu öpücüklere dönüşmüştü. Hyunjin Jeongin'in alt dudağını yeniden ısırmıştı. Ama bu sefer daha sert olduğu için Jeongin çıkara bileceği en büyük inlemeyş çıkarmıştı. Hyunjin Jeongin'in dudaklarından ayrıldıktan sonra Jeongin'in kıyafetini çıkarıp bir tarafa atmıştı Daha sonra iae boynuna yönelmişti. İlk önce kuru daha sonra ise sulu öpücüklerle boynunu ıslatmıştı Jeongin'in. Ardından ısıra bileceyi kadar ısırdıktan sonra Jeongin yine inlemişti. Hyunjin yerinde durakdayıp geri çekilmişti. Jeongin'in nefes alış verişlerinden anladığı kadarıyla nefes nefeseydi. Hyunjin Jeongin'in dudağından yapışarak sertçe öptükten sonra diliyle Jeongin'in dudaklarını ıslatmıştı. Jeongin Hyunjin'i ittikten sonra 'Yoruldum Hyunjin. Uyusakmı?' diye konuşmuştu.

'Hemen mi?'

'Uyuyalım işte.'

'Böyle mi uyuyacaksın?'

Jeongin yatağa uzandıktan sonra 'Hyunjin beni siktin. Çok yoruldum işte. Yarın yıkanırım.' demişti. Hyunjin Jeongin'in açıksözlülüğüne şaşırsada belli etmemiş, ve beraber uyumuşlardı.





cok zor yazdim burani diger bolum cok gec gelicek

Walk My Baby/ HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin