1.6

56 7 1
                                    

arkadaslar ficin bir yerinde yukaridaki gorseldekı bı pozisyon olucak. o yuzden tam ekrna yaparak bakin gorsele. cok guzel cizmisler amaaa ha bide tema degıstı yazilar artik oyle cıddı degıl he bi de arkadaslar uyarimiz var
UYARI: 14. BOLUMUN SONU DEGISTI ARTIK JEONGININ HAMILE OLMAMASINI DUSUNDUM BU YUADEN 14. BOLUMUN SONUNU OKURSANIZ SEVINIRIM.

jeonginden

Hyunjinin koydugu o alarmla hoplaya ziplaya yerimden uyandim. Arkadaslar odum cikti.

"Hyunjin kapat sunu"

"Neyi kapatayim?"

"ALARMİ"

"Ozur tamam"

"Uykum kacti"

"Ozur"

"İstemez"
Trip mod onn arkadaslar. Odadan cikip tuvalete gittim. Elimi yuzumu yikadiktan sonra banyonun suyunu actim. Bir tane de kopuk icin sampuan doktum.

Mutfaga gidip çilekleri aldım. Onlari guzelce yikarken cikolatayi mikrodalgaya koymustum. Cilekleri yikadiktan sonra tek tek kurutmus ve saplarini cikarmaya baslamistim. Mikrodalganin diit siye sesi çaldıktan sonra çikolatayı alıp paketin ucundan kesmiştim. Bir kabın icine cikolatayi dokmustum. Bunları bir tepsiye koyup elime almıştım tepsiyi. Yatak odasına doğru gidiyodum. Kapidan iceriye girdigimde Hyunjin yine ciplakti @god.

"Al bunu ye. Sonra kilo aldim diye drama queenlige basliyosun. Banyoda olucam."

"JEALRJSLNRŞDJDŞAJSL iyi tamam."

"Nesi komik bunun simdi?" Komikti lan guleyim bari skwşwjwşjelwjeç.

Tepsiyi birakip banyoya gitmek icin dolabıma yakınlasmıstım. Dolabin kapisini açtiktan sonra havlu almistim bir tane. Havluyu elime yeni almışken karnında el hiss etdim. Bir kafa da omzumdaydı. Bu Hyunjin olmalıydı ki, ondan başkası olamazdı.
Birden kulağıma fısıldadı.

"Banyoya mı gideceksin?"
Ne dicem bilemedim birden. Kafa salladim.

"İyi yıkan."
Ne alaka simdi amq? TaMaM AnNeCiM İyİ YiKaNiRiM.
Hyunjin'in ellerini karnımdan ayirdigimdan sonra kapidan cikmistim. ARTİK SU BANYOYA GIRIP 25 SAAT BANYO YAPMAK ISTIYORUM. Sakin Jeongin.

Banyodan çıkıp havluyu belime sarmistim. Telefonu alip odaya cekmistim.

+82 3648**** adlı kullanıcıdan bir mesajınız var. kabul etmek ister misiniz?

evet hayır

+82 3648****
LAN JEONGIN
NUMARANI DEGISTIRMISSIN
ZAR ZOR BULDUM NUMARANI
4 AYDIR ARIYORUM LAN SENI
4 4
BAKSANA ARTİK LUTFEN YA

"Hyunjin, gelsene şuraya!"

"Tripliydin hani?"

"Gel dedim!"

"Gelmiyorum lan"

"İyi tamam. Ben de bana yazan bilinmeyen numara olan ama beni ve ismimi bilen birinin bana attığı mesaja yalnız cevap veririm."

Walk My Baby/ HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin