0.8

105 11 2
                                    

bi tık soft bolum yazdım ama bi tık. ve oylarinizi bekliyorumm

Hyunjin işleri olduğu için bu sabah erken kalkmıştı. Tatil günleri bitmişti artık. Dört günden sonra bir defilesi olacaktı ve acil arkadaşlarıyla çalışmalara başlamalıydılar. Yeni çizimler, projeler ve kıyafetler tasarlamalıydılar.

Hyunjin evden çıkmış, otobüse binerek kendi şirketine doğru yol almıştı. Şirketin karşısındaki durakta inip şirketin kapısını doğru yönelmişti. Yoldaki arabaların sanki hiç bitmeyecekmiş gibi bir birleriyle yarışını izledikten sonra Hyunjin karşıya geçti.

Kapıdaki korumalara ve içerideki çalışanlara selam verdikten sonra dokuzuncu kattaki odasına gitmek için asansöre doğru yöneldi. Düymeleri kurcalarken asansör Hyunjin'in olduğu kata gelmişti içerisinden de asistanlar çıkmıştı. Bu gün asistanlar küçük bir toplantı geçirecek olduğu için ellerinde defter, kalem gibi önemli şeyler vardı. Hyunjin'e selam verdikten sonra toplantı odasına doğru ilerlemiştiler.

Hyunjin asistanları pek takmadan asansöre binmiş ve dokuzuncu katı tuşlamıştı. Asansördeki aynadan saçını ve kravatını düzelttikten sonra sıkıntılı bir nefes verdi. Bu zamana kadar asansörün kapısı açılmıştı. Odasıyla göz göze geldikten sonra harakete geçmişti. Kapıyı açtıktan sonra karşısında menajeri Kim Seungmin'i gördü. Toplantı için olan defteri getirmişti.

'Hyunjin, gelmişsin. Çok işin var Hyunjin. Daha toplantının ayarlarına bakacaksın, çizimlere başlayacaksın, çizimleri bitirdikden sonra detaylar falan filan saydırtma. Geç işinin başına. Birazdan asistan toplantısı başlayacak. Chan, Changbin ve sen olacaksın. Lütfen hazırlan ve aşağıya in. Şimdi benim çok işim var.'

'Yavaş konuş biraz. İyi tamam anladım her şeyi. Ver bakayım şu deftere.'

Seungmin defteri uzattıktan sonra Hyunjin defterin kapağını açıp saat konumuna baktı. 06:40'da toplantının başlayacağı yazıyordu. Kolundaki saate de göz gezdirdiğinde saatin 06:30 olduğunu gördü. 10 dakikadan sonra toplantı başlayacaktı. Koltuğun başına geçip çekmeceyi açtı. Bu sırada Seungmin odadan çıkmıştı. Hyunjin çekmecedeki not defterini aldıktan sonra kapağını açıp ezberleyenediği konumları ezberledi. Bu da 5 dakikasını götürmüştü.

Chan odaya girip Hyunjine ufak bir gülümsedi. Daha sonra konuşmaya başladı.

'Hyunjin, geliyormusun?'

'Geliyorum hyung. Changbini al ve toplantı odasına gidin. Geleceğim ben.'

'Tamam.'

Hyunjin yanıtı aldıktan sonra eşyaları toparlayıp odadan çıktı. Asönsere binerken Chan ve Changbin de oradaydı. Beraber asansörden inip, toplantı odasına gittiler. Aynı anda içeri girdiklerinde nasanın etrafındaki herkes ayağa kalktı. Hyunjin'in 'Oturabilirsiniz.' komutuyla herkes yerine oturdu. Hyunjin masanın başındaki yerine doğru gidip, oradaki sandalyeyi geri çekti ve oturdu.

'Öncelikle, burada tüm asistanlarımız yok. Toplantıyı kayda geçirmem için herkes ismini sırayla söylesin lütfen.'

Hyunjin çantasından bir kalem ve bir defter çıkarıp tarihi not etti. Ardından 'Başlayın' komutuyla herkes ismini söylemeye başladı sırayla.

'Chaeryoung'

'Felix'

'Eunwoo'

'Beumgyu'

'Yeonjun'

'Rosé'

'Jisoo'

'Seulgi'

Walk My Baby/ HyuninHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin