hjden guzellerim
1 ay sonra...
"Alo, Minho, hazırmısın bu günkü toplantı için?"
"Evet Hyunjin. Yoldayım şu anda geliyorum."
"Bir az çabuk gel. 2 güne defile var. Ona hazırlanalım"
"İyi tamam. Bir de bizim Jisung'u Jeongin'in yanına gönderdim. Yalnız kalmasın diye."
"İyi etmişsin. Jeongin de bu aralar çok hassas ve kırılgan. Çıt desen kırılıcak o derece. Ama çok tatlı gözüküyo benim gözümde. Çok masum bir şey. Kıyamıyorum. Gelip bana sarılıyo falan. Yanımdan ayrılmıyo hiç."
"İyi güzel. Ben şirkete giriş yaptım. Geliyorum odana."
"Gel"
yavşak minho
Konuşma sonlandırıldı.
"Alo, Hyunjin!"
"Efendim güzelim?"
"Ehehem, saat kaçta geliceksin?"
"9 da (21.00) işten çıkmaya çalışıcam"
"8 de çıksan? Bir az bir şeyler yaparız diyecektim.."
"Ama güzelim bu gün arka arkaya 4 tane toplantım var"
"İyi tamam"
"Üzülme güzelim. Ben akşam çıka bilidiğim kadar erken çıkıcam. Geç gelirsem beni bekleme, uyu. Tamam?"
"Pekii"
"Hadi öpüyorum dudaklarından. Bir de Jisung'u yollamış Jeongin. Senle olucak"
"Tamam. Görüşürüüz"
Güzelim..
Konuşma sonlandırıldı
Telefonu kapattığımda Minho içeri dalmıştı. Gel işareti yaptığımda gelip karşımdaki masalardan birine oturmuştu. Çekmeceden tasarımların olduğu defteri çıkarmıştım. Uygun sayfayı açıp Minhoya göstermiş, yanına da bir tane kalem koymuştum. Eksik gördüğü yerleri çizmesi için.
"Şu kıza bir tane yeşil kulplu çanta gider. Kombine de uyar."
"Evet haklısın. Bak şu kızın da eteği önden kısa arkadan uzun olsa iyi olur. Aklıma bir şey gelmediği için çizmemiştim."
"Güzel evet. Bunda da ruj bordo olursa tam olur."
"Evet haklısın."
Yaklaşık 3 saatten sonra odaya yedek asistanım Jisoo gelmişti.
"Ehm, Hyunjin bey toplantı başlamak üzere. Bunlarda toplantı için olan dosyalar."
"Teşekkür ederim, çıkabilirsin"
"Kolay gelsin, Hyunjin bey."
"Yeni asistan galiba"
"Evet. Yedek asistan kendisi. Dosyaları getie götür falan yapıyor. Ama emri ben veriyorum bana çalışıyor yani."
Bir az dosyaları inceledikten sonra telefonumu sessize alıp ayağa kalkıp Minhoyla beraber kapıdan çıkmıştım. Toplantı odası için asansöre binip 8. katı basmıştık.
Bir kat aşağıya indikden sonra Chan beni karşıladı. Ben, Chan ve Minho odaya girdiğimizde herkes ayağa kalktı. Oturun diye işaret ettiğimde herkes oturmuştu ben de koşar adımlarla yerime geçmiştim.2 saat sonra
"Toplantının bittiği için şükr eden ben miyim sadece?"
"Sen heveslenme bu gün bundan sonra 3 toplantıya daha gireceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Walk My Baby/ Hyunin
FanfictionHyunjin arabasında giderken Jeongin'e çarpması sonucu Jeongin sakat kalmıştır. Daha sonralar Hyunjin ile Jeongin çok yakın arkadaş olup, bir evde yaşamaya başlamıştılar. Doktorlar Jeonginin yürümeye çalışırsa yeniden sağlığına kavuşacağını söylemişt...