hayatımın bu 26 yılını düsünürken arkamdan gelen sesle arkamı döndüm. Gelen kişi itlerden biriydi bozuk türkçesiyle
"rojda başğan seni çağirir gelesin" başımı salayıp "tamam heval gelirim "deyip önden yürümeye başladım biraz yürüdükten sonra kamptaki en büyük çadıra girdim içeride başkan dedikleri it vardı cemal .
Cemal beni gördüğüne gülümseyip "gelesin rojdam yeni plan kuracağız eskerler için "dediğinde herne kadar sinirlensemde ona hiç birsey belli etmedim yüz ifademi sabit tutup
"seni dinlirem baskan nedir plan "dediğimde yavaş yavaş bütün planı anlatmaya başladı. her şeyi öğrendikten sonra hemen kaldığım çadıra gidip gizlediğim yerden albay ile iletişim kurduğum telefonu çıkarıp albayı aradım .
"kıdemli yüzbaşı Asena sert emret komutanım"
"dinliyorum yüzbaşım ne oldu"
"komutanım buradaki şerefsi-yani şeref yoksunu insanlar askerimiz için kumpas hazırlamışlar bu gece şafak karakoluna baskın yapacaklarmış"
"anlaşıldı yüzbaşım bugün oradaki son günün yarın seni almaları için bir tim göndereceğim ama buraya gelene kadar kimliğinden bahsetme"
"emredersiniz komutanım" deyip aramayı sonlandırdık sonunda buradan kurtuluyorum 2 yıldır bu şerfsizlerin arasındayım .Sonunda vatanıma dönüyorum özlediğim üniformamı giyebileceğim.
dün albayı aradığımdan sonra gece olan suikastı önlemiştiler bugün de burdaki son günüm biraz şınav çektikten sonra tam ayağa kalkacaktım ki dışarıdan silah sesi gelmeye başladı.
işte geldi aslanlarım hemen dışarı çıktım baktığımda aslanlarım nerdeyse hepsini öldürmüştü bende bir kaç tane it öldürdüğümde tam yine ateş edecekken kolumdan vuruldum .
kayalığın arkasında askerlerin beni bulmasını beklerken bir askerin
"komutanım burada bir it ölmemiş" dediğinde komutan olduğunu düşündüğüm adam yanımıza gelip "tamam aslanım getir karargaha götürelim konuştururuz. "
"emredersiniz komutanım "deyip yaralı kolumdan tutup sürüklemeye başladı.
helikopterin yanına geldiğimizde beni içeri atıp bindiler arkama yaslanıp gözlerimi kapattım . içlerinden biri "komutanım bu itin şuan bize yalvarması gerekmiyor muydu hem yaralıda hiç acı çekiyormuş gibi durmuyor " dediğinde komutan " bilmiyorum aslanım karargahta öğreniriz " dediğinde artık herkes susmuştu bir müddet sonra helikopter aşağıya iniş yapmaya başladığında herkes indiğinde en son ben ve bir asker kalmıştık.
Asker gelip kolumdan tutup beni de kolumdan tutup helikopterden indirdi.
herkes albayın karşısında hizaya geçmişti komutan olan kişi albayın karşısına geçip
"BİNBAŞI ASIR KARAHANLI görev başarı ile tamamlanmıştır komutanım" dediğinde komutanın binbaşı olduğunu öğrendim. ne olmuş canım bende kıdemli yüzbaşıyım düşüncelerim albayın yanıma gelmesiyle bozuldu karşıma geçip gür sesiyle
"tekmil ver asker " dediğinde hemen hazır ola geçip
"KIDEMLİ YÜZBAŞI ASENA SERT" emret komutanım
"rahat asker revire git sonra temizlenip yarım saat sonra odama gel "
"emredersiniz komutanım" albay tam arkasını dönüp gidecekti ki binbaşı ve timine bakıp
"rahat asker "dedi albayın rahat demesiyle hala hazır ol da beklediklerini gördüm .
hepsi şaşkın bir ifade ile bakıyordu sadece binbaşı beni çözmek istemiş gibi bakıyordu onları arkamdan bırakıp önce revire gittim daha sonra bir askerden odamın anahtarını albaydan getirmesini isteyip duşa girdim hemen ardından üniformamı giyip albayın odasına gittim .
kapıyı çaldım hemen ardından gel sesiyle içeri girdim hemen hazır ola girip
"KIDEMLİ YÜZBAŞI ASENA SERT emret komutanım " dediğimde
"rahat asker geç otur "dediğinde ceza almamak için oturmadım bu hareketim ile albay hafif tebessüm etti hemen arından yine sertleşen yüz ifadesi ile
"bu bir emirdir asker "dediğinde hemen oturdum. Albay çekmecesinde silahımı ,araba anahtarımı, asker kimliğimi ve telefonumu verdi .
Abay "kızım 1 yıldır boz hastanesi sana ulaşmaya çalışıyor istersen bi ara "dediğinde
"neden komutanım bir şey mi oldu "dediğimde kafasını iki yana sallayıp
"bilmiyorum ama ara sen "dediğinde
"emredersiniz komutanım" deyip ayağa kalktım albaya bakıp
"izninizle komutanım" dediğimde kafasını sallayıp çıkmam için onay verdi.
hemen odadan çıkıp kapalı olan telefonumu açtım bahçeye doğru yürüyüp telefonuma baktığım zaman tanımadığım bir numaradan 750 cevapsız arama ve 900 tane mesaj geldiğini gördüm acaba neden bana ulaşmak istiyorlar daha fazla düşünmemek için hemen numarayı aradım
"merhaba özel boz hastanesi size nasıl yardımcı olabilirim"
"merhaba ben asena sert beni aramışsınız "
"evet asena hanım sizi başhekimimiz buğra beye bağlıyorum" tamam dedikten sonra buğra doktorla konuşmaya başladım.
"merhaba asena hanım "
"merhaba beni neden aradığınızı öğrenebilir miyim acaba"
"tabi asena hanım arşiv dosyalarını incelerken bir karışıklık olduğunu gördük " dediğine kaşlarımı çatıp
"ne gibi bir karışıklık"
"doğduğunuz gün başka bir bebekle karışma olasılığınız yüksek "
"ne karışmasından bahsediyorsunuz siz" dediğimde
"yarın hastaneye gelip dna testi yapmanız gerekiyor "dediğinde tamam deyip aramayı sonlanırdım şimdi yapmam gereken tek şey eve gidip uyumak ve yarın ilk işim bu dna testi işini halletmek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA *GERÇEK AİLE*
ChickLitbu yaşıma kadar çektigim acının boşa oldugunu öğrenmek hiç beklemediğim biseydi kim gerçek ailesini 26 yasında tanırdı ki kulağa saçma geliyor ama ben gercek ailemle 26 yaşımda tanıştım...