Ay Helüüüüüü
Hastaneden çıkalı 3 gün olmuştu. Ve bu üç gün boyunca yataktan çıkmama izin verilmedi. Bende üç gün boyunca yan gelip yattım. Bu zamanda Yusuf bir çok kez ziyaretime gelip bir çok kez abilerimin zorbalıklarına katlanmak zorunda kaldı.
Bugün yatma işine son verip banyoya yönelip güzel bir duş alıp hemen dolabımın karşısına geçip rahat bir kombin yapıp hemen odamdan çıkıp merdivenlere yöneldim. Bu aralar dilime dolanan şarkıyı mırıldanıp aşağıya inemeye başladım. Salona girecekken duyduğum sert sesle adımlarım durdu.
" Bakın agah bey evet onu siz büyütünüz her anında yanında siz vardınız ama o benim gerçek kızım onun gerçek babası benim kızımı görmeme engel olamazsınız" biraz durup dinlemeye karar verdim. Merdivenlere oturup içerde konuşanlara odaklandım.
" Asena benim kızım Fırat bey ,Asena benim göz bebeğim evet kanımdan olmayabilir ama canımdan. Onun tek bir damla göz yaşına dünyayı yakarım ben ve siz benim göz bebeğimi üzdünüz ona neler dediğinizi bilmiyorum Asena anlatmadı. Üzülmemiş gibi duruyor olabilir ama o asla yıkıldığını kimseye göstermez ama ben onun tek bir bakışından ne hissettiğini bilecek kadar babasıyım onun Asena benim kıymetlim onu üzeni ben yaşatmam ve son dediğinize gelecek olursak Asenanın sizi görmesine engel olmam kızım ne yapması gerektiğini bilecek olgunlukta onun adına karar vermeyi uzun zaman önce bıraktım o isterse sizinle görüşür zaten buna ne ben ne de bir başkası engeliyemez"
son cümlesiyle yüzümde oluşan tebessümle ayağa kalkıp içeri girdim.
Geldiğimi gördüklerinde sessizleştiler hemen babamın yanına oturup yanağına kocaman bir öpücük kondurdum.
"Canım babam" deyip hemen kollarımı beline sarıp başımı göğsüne yaslayıp bana bakan aileye yöneldim babamın kolları hemen beni sardı.
Derin bir nefes alıp karşımdakilere baktım
"Size daha önce şans verdim ve siz o şansı kullanmak yerine bana gereksiz bir sürü saçma sapan imalarda bulundunuz ben size sadece tanışmak için gelmiştim. Ams siz ne yaptınız hayatınızda ilk defa gördüğünüz birine imalar yaptınız karaktterimi bilmeden beni yargıladınız. Beni istemiyorsunuz biliyorum bende sizinle kalmaya meraklı değilim benim bir ailem var zaten beni yargılamayan bana imamlar yapmayan bana değer veren bir ailem var zaten şimdi benden onları bırakıp da size evlatlık yapmamı bekliyemezsiniz ben burda hiç olmadığım kadar mutluyum. Benim ailem gördüğünüz bu insanlar siz değil. Sizinle yine buluşuruz konuşuruz Melek hanım seninle de efe istediğin her an beni arayabilirsiniz"
Kırıcı olduğumu biliyorum ama beni de istemeyen onlardı zaten başından beri sadece Melek hanım ve efeyle konuşurum ileride ne olur bilmem ama şuan bunu istiyorum. Melek hanım gözlerinden akan yaşlarla beni onaylayıp ayağa kalktılar.
Onları uğurladıktan sonra odama çıkıp komidinin üstündeki telefonumu alıp hemen sevgilimi aradım bir iki çalıştan sonra. Kulağıma güzel sesi geldi.
"Güzelimmm" dediğinde boş bulunup
"Güzelin miyim gerçekten" karşıdan gelen kahkaha sesiyle yanaklarım yanmaya başladı.
"Evet güzelimsin hem de en güzelimmm" dediğinde hemen kaşlarımı çatıp
"En güzelimsin derken , başka güzellerinde mi var Yusuf "
"Hayır bitanem sen varsın, sadece sen "
"Aferin böyle adam ol " dediğimde tekrar kahkaha atıp
"Odun sevgilim benim " deyip hemen ardından"nasılsın birtanem ağrın sızın var mı "
"İyiyim sevgilim yok birşeyim" Yusuf'un şaşkın sesi gülümsememi sağladı.
"Neyin neyin " yüzümdeki gülümsemenin büyümesiyle cilveli bir sesle
" Sevgilimin" Yusuf'un içme çekme sesiyle konuşması bir oldu.
"Sevgilin ölsün sana be yavrum " hemen kaşlarımı çatıp
"Ne diyorsun ya Allah korusun " güldüğü beli olsan sesiyle
"Tamam güzelim sakin ol, şimdi kapatmam gerekiyor aşkım albayın yanına uğramam gerekiyor ben seni ararım olur mu?" Görmese de başımı sallayıp
"Olur sevgilim"tekrar deneyin iç çekip aramayı sonlandırdı. Bende hemen ateş abimin odasına gidip yatağına uzandım.
Yarım saat sonra banyodan giyinik bir biçimde elinde saç havlusuyla çıkıp önüme gelip başıma öpücük kondurup yere önüme oturdu hemen ayağa kalkıp banyoya gidip kurutma makinesini alıp yatağının başındaki prize taktım ellerimi yavaş yavaş saçlarında gezdirip kurutmaya başladım. Ateş abim saçlarını benim kurutmamı çok sever ateş abim gözlerini kapatıp başını yatağa yaslayıp kurutma işleminin bitmesini bekeldi. Bende o sırada hem kurutup hem de öpüyordum.
Abilerimin hepsini çok seviyorum ama ateş abimin yeri bende çok ayrı küçükken de öyleydi peşinden asla ayrılmazdım. O da beni bırakmazdı hiç, küçüklüğümden beri bana kızım der babam her ne kadar sinirli gibi gözükse de o da abimin babamı kıskandırmasını bize sahip cıkmasını çok seviyor.
Kurutma işi bittikten sonra ateş abim ayağa kalkıp fişi prizden çıkarıp banyoya götürdü tekrar hemen ardından gelip yanıma uzanıp beni göğsüne çekip uzanmamızı sağladı o benim saçlarımı okşarken ben çoktan uyuma moduna girmiştim bile en son saçımda hissettiğim öpücük ve "seni çok seviyorum güzel kızım" olmasaydı...
Evettttt bittti nasıldı
Yorum yazın yorum🥺
İstediğiniz görmek istediğiniz sahneler varsa sizi buraya alalım 👉
Bir bölümün daha sonuna geldik ve okuma sayısıyla oylar bir birlerine uyuşmuyor beğenmiyorsanız okumayın ya da okuyorsanız oy verin
Sınır koymak istemezdim ama üzgünüm bende güzel olmasa bile emeğinin karşılığını görmek istiyorum
50 oy 🌼 25 yorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ASENA *GERÇEK AİLE*
ChickLitbu yaşıma kadar çektigim acının boşa oldugunu öğrenmek hiç beklemediğim biseydi kim gerçek ailesini 26 yasında tanırdı ki kulağa saçma geliyor ama ben gercek ailemle 26 yaşımda tanıştım...