O GÜNDEN ÖNCE

7 0 0
                                    

Selam arkadaşlar nasılsınız ben iyiyim. Bu gün yargı makinesi olarak çalıştım o yüzden keyifliyim. Umarım sizlerde iyisinizdir. 

.


Alarm 7 sularında çaldığında yataktan kalkmak istemiyordum. Kim ister zaten.. Üstüme rahat bir şeyler giyip acele ile çıktım. Geç kalmak olmazdı. Rahattım çünkü ders için gitmiyordum. Bu gün eğlence günüydü . Yat , konuş, takıl eski günlerdeki gibi okul bitmeden son bir kez o tadı almak gerek. Hızlıca giyinip evden çıktım. Kahvaltıyı okulun karşısındaki börekçide yapacaktık. Yirmi dakikalık bir yürüyüş sonrası börekçiye varmıştım. Benim arkamdan yasemin de börekçiye girdi. derya ve deniz oturmuş tiktok izliyorlardı. Biraz sohbet edip yemek yedikten sonra okula girdik. Bu gün sınıflar arası basket maçı vardı biraz izleyip kafa dağıtırız diye düşünmüştük. Bu maçı kazanan finale gidecekti. Bizim okuldakiler bu maçları biraz fazla ciddiye alıyordu. Çoğu okul dışında basket oynuyordu. Maç son sınıflar arasındaydı genelde maçlar onlar arasında dönerdi.  Alt sınıflar çok nadir sona kalırdı. Bugün bizim sınıf ve c sınıfının maçı vardı. Derya, Deniz ve Yasemin ile beraber sahaya geçtik. Derya yine tiktok videolarından bahsediyordu. Yasemin ve Deniz derslerden bahsediyordu. Oturmak için ön tarafları seçtiklerinde kafamıza top gelme ihtimalini onlara hatırlattım ama ' Güleriz.' diye hep bir ağızdan cevap vermişlerdi. Tabi ben de gülerdim ama benim kafa çarpma ihtimali de vardı. İkinci sıraya geçtik ve stadın dolmasını bekledik stad yavaş yavaş doldukça konuşulacak şeyler ortaya çıkıyordu. Kim ne yapmıştı kiminleydi...  Derya kimin tiktok çekmeye başladığını anlatıp videoları bize gösteriyordu. Bazen gençlerin hesapları kontrol altına alınmalıydı. İlerde bakıp ben ne yapmışım dememeleri için. Derya cringe videoları gösterip katıla katıla gülerken takımlar sahaya çıkmıştı. Her brini çok sevmesek bile bugün destekçileriydik. Karşı takım ile ilgili küçük bir bilgi alışverişi yapıldıktan sonra maç başladığında dikkat kesilmiştik. Sanırım bizim sınıf finali göremeyecekti . Çünkü karşı takım fazla iyi oynuyordu. Yani bizim takıma göre. İki kişi cidden iyi oynuyordu ve kazanmaları için gayet yeterliydi. Bizimkiler bir sayı öne geçmeyi başarmıştı ve tabi alkış kıyamet ıslık derken bolca sevinmiştim. Ne yapayım ilk defa öne geçmişlerdi. Karşı takım sanırım alkışlarımdan rahatsız olmuştu ve yargılayıcı bakışlar atmıştı. Ne yapayım ilk defa öne geçmişiz şu fakirler sevinmesin mi yani. Siz sabahtan beri sevinirken iyi yani. Özellikle iki iyi oynayanın yargılaması daha çok sinirimi bozdu kazanacaksınız zaten. Küstüm izlemiyorum yani. Reels izleme perileri gelmişti kovamazdım zaten moraller bozuk . Tam kızlara bir video göstermek için kafamı kaldırdığım an topun bana doğru uçtunu fark ettim ve kafama gelen o darbe. Yemin ederim beyin kanaması geçirdim ama kanıtlayamam. Birisi özür diliyordu ama bulanık görüyordum arkadan kızların gülerek iyi misin dediklerini duyuyordum. 'Sanırım beyin kanaması geçiriyorum.' dedim. ' İyi misin?' diye ikinci bir soru gelince sesin geldiği yere tekrar kafamı çevirdim. Karşı takımdaki çocuktu. 'Değilim iki sevindik diye beyin kanaması geçirtmenize gerek yoktu. 'Gerçekten özür dilerim.' deyip oyuna geri döndü. Ulan üzülsen neye yazar be öldüm burada. Ben kendime gelene kadar maç bitmişti. Herkes abarttığımı düşünüyordu büyük bir ihtimalle ama gerçekten o topun geldiği hız mermi attılar sanki. Salon boşaldıktan sonra kalktık hızlı yürüyemiyordum çünkü başım zonkluyordu. Lanet olsun zaten benim başıma gelir bu tarz şeyler. Yat evinde ders çalış ne geliyorsun buraya. Kantine bir şeyler yemeye gittik çünkü ağrı kesici içecektim. Kızlar hala gülüyordu. 'Geli özür diliyor ulan kızın kafasına mermi attın be.' Çok haklı bir yorumdu. Kızlar arkama doğru bakınca yavaşça kafamı baktıkları yere çevirdim. Sonra tekrar eski yerine kanamamın sebebi geliyordu.

'Merhaba. Kusura bakmayın cidden istemeden oldu.' 

'İsteyerek olsaydı adam yaralamadan hapisse girmeniz gerekirdi.'

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 14 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TATLI KÜÇÜK SÜPRİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin