Nimic nu a decurs cum m-aș fi așteptat,îmi imaginam că întâlnirea cu Storm McKinney va fi una obișuită însă totul s-a transformat într-un coșmar ciudat.Iau telecomanda de pe masa de langă pat și butonez frenetic în speranța că voi auzi ceva despre nefericitul eveniment la televizor,nimic,parcă totul a fost doar în imaginația mea .Mă ridic ușor și mă așez pe marginea patului ,la naiba dacă aș putea scăpa de amețeala asta ,simt că innebunesc aici și nu înțeleg cum de mi-au rătăcit lucrurile personale,probabil Sarah și Bella sunt îngrijorate de moarte ,în afară de Caswallan nu m-a vizitat nimeni,nici măcar Storm sau cineva din familie pentru a-mi da o explicație.Sunt atât de frustrată de situația deplorabilă în care sunt încât aș sparge vaza cu margarete galbene de pe masă simt că până și ele râd de mine.Trebuia să-mi țin gura asta slobodă în frâu și să fug la primul steag roșu,dar nu,eu trebuie să am întotdeauna ultimul cuvânt,și uite la ce mi-a folosit .Trag aer puternic în piept și uitându-mă la peretele alb din fața mea mă ridic ,o usturime cruntă mă biciuiește în partea dreaptă a șoldului lăsându-mă fără aer ,mă încăpățânez și în ciuda durerii fac câțiva pași spre fereastră ,durerea este atât de puternică încât simt cum ochii mi se împăienjenesc și mă întorc rugându-mă în gând să nu pic pe podea ,prea târziu ,simt cum umbrele mă ademenesc din nou și încep să respir sacadat ,membrele mă trădează și încep să tremur,ușa se deschide și prin ceață văd cum un bărbat intră în cameră ,înjură în barbă și mă ridică ca pe un fulg așezându-mă pe pat.
-Ce dracu te-a apucat femeie încăpățânată?Vrei să te alegi și cu o lovitură la cap?
Mă las ușor pe pernă și privirea începe să mi se limpezească,când bărbatul care m-a prins se întoarce cu fața spre mine după ce a închis ușa pe care probabil a lăsat-o deschisă în timp ce s-a grabit să mă salveze de la cădere o criză de furie mă cuprinde și orbită de ură apuc vaza cu flori și o arunc spre el urlând cât mă țin plămânii mai mult de ciudă că nu am reușit să-l nimeresc.
-Ieși dracu afară !Măgar îngâmfat ce ești ,nu vreau să te mai văd ,ai plecat ca un laș atât tu cât și ai tăi,nici măcar nu v-ați uitat în urmă,dacă nu era Cas probabil acum făceam cunoștință cu Sf Petru.Ieși!
-Mai degrabă băteai la poarta iadului la cum te porți,și nu ai rămas singură ,din câte am auzit Caswallan câștigase un bilet doar dus .
-Caswallan e de o mie de ori mai bărbat ,tu ești doar un joker ieftin care crede că lumea îl aplaudă pentru talentul lui însă dacă ai pierde puterea pe care ți-o oferă numele si banii ai rămâne doar un clown ambulant.
Se mișcă atât de rapid încât nu am timp nici măcar să trag aer în piept ,îmi cuprinde gâtul cu mâna și simt cum amețesc din nou de la lipsa de aer ,mă strânge din ce în ce mai tare ,nu îi dau satisfacția de a mă vedea implorând îl privesc în ochi înfuriindu-l și mai mult. .
-Te provoc să o faci,am să te bântui până când vei da colțul .
-Attlas dă-i drumul imediat!
Simt cum stânsoare i se slăbește și se îndepărtează de pat ,Cas se apropie de mine și mă ridică ușor sprijinindu-mă de spătarul patului.
-Ești bine ?
Aprob din cap însă mă privește neîncrezător ,mâna lui îmi cuprinde gâtul blând și cu vârful degetelor mângâie delicat locul unde Attlas și-a lasat urmele,văd cum ochii i se întunecă și o expresie care iți îngheată sângele în vene ia locul trăsăturilor sale îngrijorate,se ridică brusc și strângându-și pumnii pe lângă corp i se adresează lui Attlas.
-Ce dracu a fost asta Attlas?Ce aveți de împărțit?
-În loc să-mi ceri explicații mai bine mi-ai mulțumi că nu am omorât-o când am avut ocazia,i-aș fi putut frânge gâtul într-o secundă.
CITEȘTI
Prin foc si cenusă
RomanceViața și moartea sunt la fel,amândouă pot avea valoare și scop.Când în jocul puterii intră și suflete nevinovate se pierde atât valoarea cât și scopul, în afară de Dumnezeu nu există entitate sau ființă care să poată răscumpăra sacrificiul lor. Och...