SGUARDO DELLA MORTE

44 9 19
                                    



ATTLAS

Îl privesc pe Cas de aproape o oră cum smulge informații de la nefericiții care i-au căzut în mână,băieții noștri le-au făcut încălzirea însă nu au putut extrage nici măcar un cuvânt de la ei.

Calmitatea lui Caswallan și modul delicat în care rupe fiecare fibră din trupul lor de parcă ar fi un pictor în loc de călău iar bisturiul din aur pe care îl manevrează cu atâta pricepere o pensulă mă sperie până și pe mine.Reușesc să privesc întregul proces în timp ce Cas le oferă șansa să se deschidă și să verse tot ce știu dar nu vorbeste niciunul. Acesta nu renunță și se îndreaptă spre masa pe care are aranjat un întreg arsenal .Ridică un ciocan și aud sunetul oaselor sfărâmate ,țipătul amărâtului îl sperie îndeajuns pe colegul lui încât să înceapă să cânte.

-Frații noștri ne vor razbuna,nu veți scăpa de Accardo nici în fundul iadului.

-Stai zitto idiota!

Am aflat ce mă interesa ,îi fac lui Cas un semn să termine ce a început și văd cum vălul morții i se așterne în privire ,mă cutremur din nou ,lo sguardo della morte,aceeași privire pe care a avut-o când l-am găsit in blestematul de buncăr chircit lângă trupurile aflate în putrefacție.Dumnezeule!Nu știu cum a reușit să reziste ,îmi simt fierea în gât numai când îmi amintesc priveliștea.Abia am reușit să-l aducem în lumea celor vi,trei ani a bântuit printre noi cerând cele mai sângeroase misiuni și știu că o făcea doar în speranța că își va gasi sfârșitul în una dintre ele.Așa plin de sânge ,cu ochii goi pare un înger al morții care caută să răzbune tot ce a îndurat.

Își scoate mănușile îmbibate de sânge și revenind în prezent își instruiește oamenii să se ocupe de cadavre.

-Gata Cas?Eu mă îndrept către club.

Le fac un semn lui Cameron și bătrânului Seamus care mă veghează de ceva ani buni să pregătească mașinile și când deschid ușa vocea lui Cas mă oprește.

-Stai!Merg cu tine,mai avem treburi de rezolvat.

-Nu trebuie să ajungi la cină?Doar nu îți lași logodnica singură în prima ei seară în casa ta.

-Ba exact asta voi face.De ce ?Te preocupă brusc starea emoțională a logodnicei mele?

-La dracu!Bineînțeles că nu ,dar credeam că vrei să stai cu ea,nu ești tu cel care o protejează ?

Îmi aruncă o privire de- dute la dracu- și iese înaintea mea pe ușă lăsându-mi impresia că apar probleme în paradis deja.Aud tonul de apel al telefonului și fară să dau prea mare importanță numelui de pe ecran răspund mai mult din reflex.

-Alo!

-Attlas !L-au ucis!

Mă opresc brusc pe loc aproape ciocnindu-mă de gărzile mele și Cas simțind că ceva nu este în regulă se întoarce înspre noi.

-Idris calmează-te !Ce vrei să spui?

Cas îmi smulge telefonul si îl dă pe difuzor.

-Idris ,sunt și eu aici ascult.

-L-au ucis pe tata Cas!Nenorociții au ajuns la el ,l-au măcelărit ca pe un animal!

Nu mai aud nimic în jurul meu,Iaroslav ,omul indestructibil,liderul bratvei,rapid gândul meu fuge la mătușa mea .

-Idris ,mătușa Ervin?

-Nu știu,sunt în drum spre casă ,e un haos total aici,la dracu,tata nu mai este Attlas!

-Venim acum!

Cas dă un pumn în perete și înjură cu patimă,după unchiul Carwin ,Iaroslav i-a fost ca un tată ,fără el nu aș fi reușit să-l scot din mâinile Cosa Nostra,a fost omul care l-a readus printre cei vi după dezastrul de acum patru ani.

La dracu!Se va lăsa cu un război în toată regula.Va trebui să ne refacem strategia,mintea mea se învârte frenetic în timp ce ne îndreptăm către casa vărului meu,ne trebuiesc alianțe puternice. Liderul albanezilor Emiljano mi-a făcut o ofertă ,să înființăm un sindicat ,șiretul știe că legătura noastră cu bratva e puternică,vrea o alianță și pentru a pecetlui înțelegerea sunt nevoit să renunț la libertatea mea,să mă căsătoresc cu răsfățata de soră-sa .

Voi face ce este nevoie să mențin organizația în vârf, este datoria mea și o voi respecta așa cum a facut-o bunicul și tatăl meu fără să crâcnească sau voi muri încercând.

Voi face ce este nevoie să mențin organizația în vârf, este datoria mea și o voi respecta așa cum a facut-o bunicul și tatăl meu fără să crâcnească sau voi muri încercând

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Prin foc si cenusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum