Greutatea amintirilor poate fi uneori grea și necruțătoare.Ca de exemplu în acest moment când mă aflu în cameră alături de principalii factori de decizie ai clanului și de noul pakhan al bratvei. Stau la masa lungă de stejar însă în scaunul din capătul mesei locul lui Iaroslav este ocupat acum de Idris,un Idris schimbat care din rebelul fără griji s-a transformat într-un Hades reîncarnat,dorința de a răzbuna moartea tatălui său l-a acaparat sfâșiindu-l pe interior.
Nu sunt în măsură să îl judec am trecut prin sita disperării toate emoțiile posibile după ce mi-am pierdut familia însă Iaroslav m-a învățat să construiesc trepte către scopul meu principal din ele și să le mânuiesc cu răbdare ca pe niște arme.
Își ridică privirea și o întâlnește pe a mea, are aceeași ochi ca ai tatălui său, un albastru glaciar puternic care îți dă senzația de pustietate dar știu că în spatele aparențelor stă aceeași determinare și forță indestructibilă, face un semn insesizabil pentru ceilalți dar vizibil pentru mine care îl cunosc și știu că orice voi propune îmi va fi alături.
Sunt conștient că vor diseca planul meu din toate unghiurile și vor vâna cea mai mică ezitare.
Îngerii negrii este o ramificație a bratvei cu tradiție neschimbată de zeci de ani, dacă bratva este cunoscută și temută pentru setea de putere si modul de operare noi suntem asasinii din umbră creați și școliți în taberele paramilitare cecene pentru a le servi scopurile, în timp prin alianțe și căsătorii de conveniență am ajuns să ne contopim dar cu condiția să rămânem în umbră .
Bunicul și unchiul Aeron mă privesc neîncrezători în timp ce Attlas bate un ritm enervant cu degetele pe suprafața mesei, nervii lui Jacob cedează .
-Termină Attlas! Nu e momentul să te porți ca un copil de grădiniță.
- Ce îți plce să o faci pe fratele cel mare,uite că nu vreau.
Bunicul le aruncă o privire de avertizare și cei doi devin serioși în fracțiune de secundă. Se ridică de la masă și se duce către minibar unde își toarnă un pahar de votcă.
-Caswallan fiule, ce ne ceri tu acum înseamnă să rupem o parte din ce ne definește,dacă am înființa un sindicat ne-am pierde toate principiile toate valorile care ne definesc.
-Bunicule, nu vreau să par nerespectuos sau să demontez toate realizările tale și ale strămoșilor dar vremurile se schimbă și adaptarea este cheia supraviețuirii,cele cinci familii și-au întins tentaculele acaparând tot mai multe teritorii dacă continuă în ritmul ăsta nu se va termina bine pentru noi.
-Ești conștient că noii parteneri vor avea cerințe și pretenții destul de serioase?Cum să avem încredere în ei?
Idris se lasă pe spate în scaun cu un aer degajat dar tensiunea se citește în rigiditatea cu care strânge pixul din palmă.
-Simplu, așa cum au făcut-o și îngerii negrii când au intrat în bratva,vom pecetlui tratatul prin căsătorii de conveniență pentru a întări legăturile și vom decima tot ce ne stă in cale dacă e nevoie.
Attlas sare în scaun de zici că l-a electrocutat ceva când îl aude pe Idris,deși bunicul este mai în vârstă are doar o putere limitată pe când Idris care este urmaș direct în linia bratva deține ultimul cuvânt.
-Atunci să te căsătorești tu cu sora lui Emiljano doar trebuie să ne dai un exemplu nu?
Punct pe tabelă pentru Attlas, se știe că Emiljano tânjește de ceva timp la o alianță cu bratva dar neîndrăznind să propună asta unui pakhan îi poartă sâmbetele de ceva timp lui Attlas.
CITEȘTI
Prin foc si cenusă
RomanceViața și moartea sunt la fel,amândouă pot avea valoare și scop.Când în jocul puterii intră și suflete nevinovate se pierde atât valoarea cât și scopul, în afară de Dumnezeu nu există entitate sau ființă care să poată răscumpăra sacrificiul lor. Och...