Urc scările de la intrarea hotelului injurand printre dinți,dacă informațiile care au ajuns la mine sunt adevărate in seara asta somptuosul salon in care se tine nenorocita de gală va fi martorul unui carnagiu in toată regula si totul doar pentru că nesăbuitul de Attlas nu m-a anunțat că are chef de o seară dansantă.Intru alergând in camera unde Reyan și echipa care este responsabilă de siguranța familiei mele are echipamentul de monitorizare montat si in momentul când mă văd iși dau seama că nu aduc vești bune,băieții se ridică de pe scaune în timp ce își pregătesc armele și mă înconjoară așteptand ordinele.
-Reyan,Demetris si Aron acoperiți holul care duce către salon,Frank,Joshua vă strecurați neobservați printre ospătari,avem trei echipe în drum spre noi trebuie să tragem de timp ,eu merg să-i atenționez ,dacă situația escaladează stiți ce aveți de făcut,scoateți femeile și duceți-le într-un loc sigur,vom încerca să rezistăm până apar ceilalți.
Ne mișcăm rapid ocupându-ne pozițiile fără să dăm ceva de bănuit ,Reyan rămânând in capătul holului in timp ce ceilalți doi mă flanchează pentru a părea doar simpli bodyguarzi care mă însoțesc ,nu va bate la ochi Caswallan McKinney întotdeauna este însoțit de bodyguarzi ,ce nu știu ei este că de fapt Caswallan McKinney este creierul din spatele trupelor care protejează clanul,un lup îmbrăcat in blană de oaie.
Intru in sală si reperez cu usurintă masa la care sunt așezati bunicii,unchiul și verii mei,șapte persoane pe care trebuie să le protejez cu viața mea ,nu-l zăresc pe Attlas scrutez ringul de dans și îl văd dansând cu o femeie,ca de obicei face ravagii pe unde trece ,Attlas întotdeauna imaginea lui Făt-Frumos din poveste în timp ce eu mă identific ușor cu Shrek,zâmbesc și ajungând la masă mă așez intre Jacob și bunicul aceștia privindu-mă cu îngrijorare,ei știu că nu sunt aici de dragul socializării mă cunosc prea bine pentru a crede că am venit să-mi fac prieteni.
-Cât de grav?Întreabă Jacob în timp ce îi strânge mâna lui Storm aceasta privindu-mă la rândul ei ingrijorată.
-Pe o scară de la unu la zece ,șapte ,aștept confirmare din partea lui Samuel care verifică înregistrările video ,avem trei băieți pe hol ,doi în sală printre ospătari si trei echipe pe drum care vor ajunge in maxim douazeci de minute.
Nu trebuia să dau curs rugăminții bunicului,parcă simțeam că ceva se va întâmpla doar că nu credeam că Giancanna va fi atât de disperat încât să recurgă la violență cu atâția martori in jur,probabil nenorocitul de Accardo îl presează.
Attlas se întoarce la masă singur și mă vede, îl simt cum se crispează ușor și mă enervează la culme că de câte ori mă privește își amintește de ororile pe care le-am pătimit pentru a-i salva viața ,urăsc expresia de milă și recunostință de pe fața lui care trezește monștrii din capul meu,îmi trec mâna prin păr rupându-mă astfel de amintiri și spunându-i sarcastic:
-Ce s-a întâmplat vere ?Cenușareasa a dat bir cu fugiții?
Nu răspunde ,ceea ce mă miră și ceilalți mă privesc de parcă aș avea un corn în frunte.
-Ar trebui să-i mulțumească Cenușăresei că nu ia dat un pantof in cap la cât este de obraznic,eu sunt Freyja aka Cenusăresa vrei să faci cunoștință cu poșeta mea?
Întorc capul în stânga mea obrazul meu plin de cicatrici aproape atingându-i buzele fetei care mai devreme era în brațele vărului meu,dacă aceasta este șocată văzând chipul meu trebuie să recunosc că merită un premiu pentru cum ascunde senzația de dezgust pe care o au mulți când mă privesc,mă fâstâcesc și să dea dracu dacă știu cum să reacționez,mă salvează tonul de apel al mobilului meu mulțumindu-i cerului pentru asta.
CITEȘTI
Prin foc si cenusă
RomansaViața și moartea sunt la fel,amândouă pot avea valoare și scop.Când în jocul puterii intră și suflete nevinovate se pierde atât valoarea cât și scopul, în afară de Dumnezeu nu există entitate sau ființă care să poată răscumpăra sacrificiul lor. Och...