Cap.16 Freyja

42 6 10
                                    


Freyja

As vrea sa pot spune ceva sa sterg durerea de pe chipul lor dar nu gasesc cuvinte,pe bancheta din față Reyan garda mea si Deian care am înțeles că întotdeauna este lângă Cas nu indraznesc să scoată nici macar un sunet, doar privesc in oglinda retrovizoare cu chipurile împietrite.

Cathlyn privește pe geam absentă în timp ce Cas butonează telefonul.Expresia feței i se schimbă brusc si o privire alertă ia locul celei pierdute in regret.Își ridică ușor telefonul si se aude cum marește zoom-ul după care face o poză.Butonează frenetic in continuare și îl aud cum scapă o înjuratură printre dinți.

Cathlyn își întoarce privirea spre el și încep să mă panichez ușor.

-Cas,ce se întâmplă,e totul în regulă?

-Suntem urmăriți.Nu vă faceți griji ,nu voi permite să vi se întâmple ceva.

Îl privesc în ochi punându-mi palma pe genunchiul lui care atinge piciorul meu, încerc să nu mă pierd pentru a-i slăbi concentrarea, dacă e ceva ce știu despre o situație de genul, și asta din filmele pe care le-am vizionat sau documentare despre razboiul din interiorul mafiei, este faptul că nu are nevoie de o femeie isterică în acest moment.

- Ce trebuie să fac?

-Nimic momentan, Freyja,o să vă las acasă în grija băieților după care voi pleca la firmă,dacă este cine bănuiesc,nu se va termina urât.

-Ce vrei să spui?Cum adică să pleci?Dacă te vor urmări?

-Asta este si ideea .

O simt pe Cathlyn cum se foiește pe locul ei însă nu rup contactul vizual cu Cas,aștept,aștept să continuie,să-mi explice,să-mi doboare temerile însă nu o face și asta mă enervează la culme însă nu este timpul și nici momentul să fac o scenă, voi avea timp să aprofundez subiectul mai târziu,intorc capul în semn de abandon și mă uit la chipul lui Cathlyn pe care se citește aceeași îngrijorare .

Drumul devine apăsător și parcă timpul se comprimă,văd cum se deschide poarta de fier forjat și simt cum pulsul meu începe să galopeze sălbatic când realizez pericolul care atârnă deasupra lui Cas ca un blestem,așa va fi in fiecare moment,viețile noastre vor fi jucate la o ruletă rusească zi de zi și nu avem de ales decât să asistăm la acest spectacol tăcuți.Mă întreb dacă voi fi suficient de puternică pentru a accepta nesiguranța asta.

Mașina se oprește la intrare și pe ușa din față deja ies doi dintre oamenii care fac parte din echipa care supraveghează proprietatea .Îl aud pe Cas care începe să dea ordine oamenilor și nu-mi vine să cred că este același om care acum câteva seri s-a prăbușit în brațele mele.

-Reyan,vei merge cu mine o să luăm Pembronul.Deian o să rămâi acasă să coordonezi echipa,ști ce ai de făcut in caz de urgență.

-Da komandir!

Privirea serioasă de pe chipul lui Deian mă sperie, în același timp mă face să înțeleg că ne va proteja cu propia viață dacă este necesar. Precizia oamenilor care se află în fața mea mă surprinde,sunt necesari ani de antrenament pentru a executa ordinele în tandem și asta mă face să cred că nu sunt doar simpli executanți.

Pierdută în gândurile mele nu mi-am dat seama când Cas a ajuns în fața mea,mai are și talentul de a se strecura atât de silențios încât de multe ori mă sperie fără să vrea.

 "-Pe unde rătăcești Freyja?" Mă întreabă în timp ce îmi prinde o șuviță de păr scăpată din coc și o răsucește între degete.

Las orice reținere deoparte, nu vreau să pierd clipe pe care le-aș regreta în caz că îl voi pierde,mă seacă slăbiciunea pe care o am pentru el și nu este zi în care să nu mă întreb când am devenit atât de dependentă de prezența lui.Probabil pentru că sunt momente în care își pune sufletul în palma mea și atunci văd cât este de sfărâmat sau poate pentru că și acum mă învinovățesc pentru moartea părinților mei,dacă nu aș fi insistat să mergem la adăpostul pentru animale în acea zi poate că acum ar fi fost în viață,am rămas cu teama de abandon și cu idea că dacă sunt obedientă pot repara lucrurile.

Nu am fost un copil problemă,pentru că mi-a fost teamă că i-aș putea pierde și pe bunicii mei dacă fac ceva nelalocul lui,nu am avut relații multe de teamă că nu mă pot ridica la nivelul așteptărilor celui de lângă mine, prieteni,prea puțini și toți și-au clădit viețile în timp ce eu am rămas captivă în temnița fricilor mele.

Nu regret viața pe care am pierdut-o,nu am lăsat nimic și pe nimeni în urmă .Cu toate că viitorul alături de Cas este incert măcar am pe cineva căruia îi pasă dacă respir și renunț cu plăcere la singurătatea dintre pereții casei mele pentru amalgamul de trăiri pe care le-am descoperit alături de Cas,nu sper la iubirea din povești, a fost foarte clar in legătură cu acest subiect dar sunt sigură că mă va respecta și proteja și pentru fetița din mine care tânjește după familia pe care nu a avut-o niciodată este suficient.

Îmi pun capul pe pieptul lui și simt cum brațele sale mă învăluiesc lipindu-mă și mai strâns de trup încât aud bătăile inimii din piept.

- Promite că te vei întoarce, te rog!

- Nu pot Freyja,ști asta.

- Te rog Cas,chiar dacă nu poți respecta promisiunea,vreau să mă minți că de fiecare dată când se deschid porțile astea și vei pleca o să te întorci la noi.

Își lipește fruntea de a mea și simt cum respirația lui mângâie buzele mele,gura lui se apropie timid și îi simt ezitarea.

-Deschide sufletul Cas,vreau să îți sărut păcatele!

Mă asediază cu un sărut atât de brutal încât trebuie să mă ridic pe vârfuri pentru a ține pasul cu foamea lui sălbatică,simt gustul otrăvii din dansul limbii lui care pătrunde tot mai adânc printre buzele mele și îi permit să mă devoreze pentru a mai coase din rănile care îi brăzdează sufletul.

O mișcare îi atrage atenția și se oprește îndepărtându-se ușor însă nu înainte de a mă săruta pe frunte blând.

- Promit că mă voi întoarce Freyja,voi găsi o cale.

Am senzația că în promisiune se ascunde alt mesaj,îl privesc cum se urcă în mașină și pleacă,nu intru în casă,nu am putere să mă mișc din loc de teamă că voi pierde gustul lui care a rămas impregnat pe buzele mele.

Am senzația că în promisiune se ascunde alt mesaj,îl privesc cum se urcă în mașină și pleacă,nu intru în casă,nu am putere să mă mișc din loc de teamă că voi pierde gustul lui care a rămas impregnat pe buzele mele

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

komandir(rusă)- comandant

Prin foc si cenusăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum