Oy sınırı: 50
Yorum sınırı: 50
İyi okumalar dilerim ♥️💕
⊱ ────── {.⋅ ✯ ⋅.} ────── ⊰
"Batmışız diyorum hâlâ alay ediyorsun!" Sesin yüksek çıkmıştı, Satoru'nun beyaz kaşları çatılırken sinirle saçlarını geriye attı. Son yarım saattir başının etini yiyen karısıyla -seninle- uğraşmak, bugün için, onu yoruyordu.
"Zenin illeti şirketimize el koyuyor ve bunların tek suçlusu-"
"'Benim' diyeceksin herhalde?"
"Hayır, sensin."
"Bu konuyla alakam nedir acaba Y/N Hanım?" Çenesi kasıldı. Sesiniz yatak odanızın dışına taşıyordu fakat evdeki çalışanları düşünemeyecek kadar da sinirliydin. "Ben olmasaydım-"
"Evet, sen olmasaydın şu an onunla evli olmuş olurdum fakat sence umrumda mı? Söz konusu benim ailem Satoru." Kollarını göğsünde kavuştururken söyledin. "Babam senden yardım almayı kabul etmez, biliyorsun."
İç çekti, "O zaman ne yapmamı bekliyorsun Y/N? Ben teklifimi sundum." Bir elini pantolonunun cebine atmıştı, "Çocuk gibi davranmayı kes, yarım saattir dırdırını çekiyorum."
"Çocuk gibi? Sabahtan beri oradan oraya koşturan benim, aynı zamanda çocuk ilan edilen de -yine- benim."
"Hâlâ konuşuyorsun."
"Sustur o zaman."
Dudakları yukarı kıvrıldı, Satoru'nun yüzünde oluşan muzipçe gülümseme senin kafanı karıştırırken başının senin başına doğru eğildiğini daha kavramış değildin.
Dudaklarında hissettiğin yumuşak doku seni afallatmıştı. Her şey saniyeler içinde gerçekleştiği için hiçbir tepki verememen normaldi. Elini -ona tokat atmak adına- havaya kaldırdığın an elini havada yakalayıp başının üzerine sabitlemişti.
Diğer elini de tuttuğunda seni tamamen hareketsiz kılmıştı. Alt dudağını kendi iki dudağı arasında emip çekiştirirken onun ağzına doğru inlemiştin. En sonunda dişlerini onun dudaklarına geçirerek demir tadını aldın. Satoru boğuk bir mırıldanmayla geri çekildi.
"Hayvan mısın kızım sen?" Dudağındaki kanı elinin tersiyle sildi.
Göğsün hızla inip kalkıyordu. "Ya.. asıl sen- sen.. ne cüretle-"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[✔]💍 ᴀʀʀᴀɴɢᴇᴅ ᴍᴀʀʀɪᴀɢᴇ ♡ -「𝐆𝐨𝐣𝐨 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫」
FanfictionY/N L/N bir ay sonra Gojo klanının gelini olacağını bilmeden gençliğinin doruklarını yaşıyordu. ●Satoru Gojo x Reader. ●+18 içerikler. ●Dikkat! zoraki evlilik konulu. ●Tamamiyle bana aittir, (ç)alınamaz. ●Tamamlandı✅️